Kirjoittaja Aihe: Ande (Maria/Ande, K-12) - päivitys 17.4.2009  (Luettu 10894 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ande, romanttista hömppää, K-11 - 2. luku 17.4.
« Vastaus #15 : 30-12-2009, 05:24:44 »
humph, jooh, pakottava hiljaisuus ei oo kivaa.
Liz, mä hogasin kanssa ton, mutta Fio tuossa seuraavassa viestissä selittää nätisti, miksi Maria ajatteli niin ;)
Fio, ihana selitys tohon ekaan kohtaan, joka selkeesti olis ollut mun moga, ellet olis pelastanut <3
Gale, ei tässä mitään jätkiä ole, molemmat on flikkoja :D
Gwyn, kyllä, vaaleanpunainen stetson! :D Minä yritän jatkaa tätä, luin itse tän nyt pitkästä aikaa uudelleen, viimeksi oon tainnut palata tähän topikkiin joskus huhtikuussa. Lupaan yrittää uutta lukua ennen kuin vuosi tulee täyteen ficin aloittamisesta :P

Kiitos kommenteista, ovat minulle kovin tärkeitä <3



Sitten pari kohtaa, joista en tiiä haluatteko kuulla, mutta haluan kuitenkin sanoa:

Vaaleanpunainen stetson on tietysti siitä larpista, jossa sitä päässään piti ensin Liz ja sitten Gwyn.
Ande on Anden nettinikki, joka on lyhenne hänen oikeasta nimestään (jonka oon unohtanut jo, keksin sen uusiksi, jos sille tulee tarvetta).
Ande on tyttö, kuten Mariakin.
Marian ihastumismietteen lisäksi huomasin toisenkin "mogan" tässä tarinassa, joka on se, että ensin Anden piti olla puhetta ylläpitävä henkilö (omien sanojensa mukaan hän tuskin osaa olla hiljaa), mutta sitten hän kuitenkin oli hiljaa paljon tuossa kakkosluvussa. Mutta tämähän selitetään helposti sillä, että hiljaisuus tuntuu oikealta Andelle, sillä Marian seura on niin mukavaa. Ehkäpä hän joskus (kohta?) tajuaa, että se ei ole sitä Marialle. Eikun hetkinen, sehän tajusi jo sen. Hmh, tämä vaatiikin lisää pohdintaa! Ehkäpä Ande ei oo ihan niin cool kuin mitä itselleen vakuuttelee ;)


Tapatteko te minut, jos tässä nousee ikäraja?  ???
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Ande, romanttista hömppää, K-11 - 2. luku 17.4.
« Vastaus #16 : 01-01-2010, 19:02:42 »
Hih. :) Minä tykkäisin jos tähän tekstiin tulisi jatkoa. Vaikka ikäraja nousisikin.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ande (Maria/Ande, K-12) - päivitys 17.4.2009
« Vastaus #17 : 25-09-2013, 15:25:38 »
Ngh, tää on kyl pohjanoteeraus kun näin kauan on jäänyt roikkumaan, mut vastaanpa nyt kuitenkin Fiolle (vaikka vastaus taitaa olla valitettavan ilmiselvä). Ei oo tullut jatkoa, vaikka kuviot on päässä varsin selvät =/ tiedosto on kyllä edelleenkin novellikansiossa tallessa ja aina joskus nää kaksi tulevat mieleen ja ehkä muutama lause leijailee aivountuvissa, mutta en varsinaisesti oo saanut tarinasta enää kiinni.

Ehkä joskus :)

Kiitos kuitenkin mielenkiinnosta <3
Fifi-ficitLJAO3