Kirjoittaja Aihe: INFO - tietoa tästä foorumista  (Luettu 61569 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
INFO - tietoa tästä foorumista
« : 06-03-2009, 23:23:14 »
FiFi - Fiksu ja Filmatiivinen fiktiofoorumi


Mikä?
FiFi on foorumi kaikenlaiselle fiktiiviselle kirjoittamiselle. Täältä löytyvät osastot niin fanfictionille kuin originaalituotoksille. Voit julkaista tällä foorumilla omia tekstejäsi ja saada niistä muilta käyttäjiltä palautetta.

Tuossahan krijotusvihree!
Näinhän se oikeasti menee: fiksu ja filmaattinen. Bbuttiksen nakkisormista lähti kuitenkin filmatiivinen ja koska Liz nauroi sille, se jäi elämään ja siitä tuli foorumille nimi.

Miten?
Foorumilla odotamme käyttäjien noudattavan hyviä tapoja, Suomen lakia sekä netikettiä -> KLIK. Selviät hyvin, kun käytät järkeäsi. Asioista voi riidellä, mutta henkilökohtaisuuksiin ei tarvitse mennä. P*skapääksi haukkuminen ei siis kuulu tälle foorumille ;)

Onko pakko?
Julkaistaviin teksteihin on pakko merkitä ikärajasuositus ja varoitukset, jos niitä on. Ellet osaa itse ikärajaa määritellä, voit katsoa apuja täältä -> KLIK. Muita mahdollisia merkintöjä tarinan alkuun (eivät pakollisia) ovat esimerkiksi päähenkilöt ja/tai tyylilaji (genre).

Karma?
Foorumilla on käytössä toiminto nimeltä Karma. Tämä tarkoittaa lähinnä sitä, että voit antaa toisille foorumin jäsenille joko hyvää tai huonoa karmaa. Et kuitenkaan samalle henkilölle useammin kuin kerran tunnissa. Karmalla ei ole sen suurempaa merkitystä foorumin toiminnan kannalta, onpahan vain mukavana lisämausteena. Karma ei ole käytössä.

Värkkääjä/viilee tyyppi/superhessu?
Värkkääjä = admin eli ylläpitäjä. Meitä oli kolme ja me perustimme tämän foorumin. Värkkääjät tällä hetkellä: Voldemort ja Nappeli.

Viilee tyyppi = foorumin käyttäjä, jolla voi olla tai voi olla olemati oikeuksia päästä tietyille alueille. Foorumin käyttäjällä on oikeudet poistaa omat viestinsä, tunnuksensa ja topicinsa.

Superhessu = foorumin moderaattori. Moderaattoreilla on oikeudet moderoida kaikilla osastoilla.

K-18 tekstejä?
Foorumilla on myös K-18 ikärajasuosituksin varusteltuja tekstejä, mutta ne on piilotettu ja näkyvät vain jäsenen erillisestä pyynnöstä. Lisää aiheesta tuolla --> KLIK.




// Bbuttis editoi nykyiset värkkääjät.
« Viimeksi muokattu: 04-05-2016, 13:13:47 kirjoittanut Voldemort »
Fifi-ficitLJAO3

Sarelon

  • Vieras
Vs: INFO - tietoa tästä foorumista
« Vastaus #1 : 19-04-2009, 22:06:15 »
Tuohon "Onko pakko?" -osioon voisi lisätä sen, että varoitukset on myös laitettava tekstin alkuun. Onhan siitä maininta ikäraja- ja genrekäsikirjassa, joka on myös tähän topiciin linkitetty, mutta ihmisten puusilmäisyys on niin loppumaton luonnonvara, että varoitusten pakollisuuden voisi minun mielestäni mainita tässäkin. Ja karmajutut voisi poistaa, kun se ominaisuus täältä kerran poistui, etteivät sen jälkeen tulleet jäsenet kummastu.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: INFO - tietoa tästä foorumista
« Vastaus #2 : 23-06-2009, 10:08:41 »
Kysyn nyt tässä kohtaa tätä, kun en tiennyt minne muuallekaan mennä.  ???

Asia koskee tuota banneria jonka laitoin allekirjoitukseni paikalle. *viittaa tuohon alapuolelle* Yritin tehdä siitä siedettävän kokoisen, jottei ihmisten koneet mene tukkoon sen vuoksi. Vaan onko se vieläkin liian iso? Voin kyllä pienentääkin, jos vaan kerrotte kuinka suuri se maksimissaan saisi olla?


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: INFO - tietoa tästä foorumista
« Vastaus #3 : 24-06-2009, 12:46:16 »
Mä en ainakaan ala kovin äkkiä enkä mielelläni määrittelemään tarkkoja kokoja. Toi on mun mielestä vielä ihan kohtuullinen. Jos jotakuta häiritsee bannerin koko tai se aiheuttaa viivytyksiä sivun lataamisessa, valittakoon täällä jossakin siitä ja sitten asiaa voidaan oikein joukolla ihmetellä.  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: INFO - tietoa tästä foorumista
« Vastaus #4 : 24-06-2009, 13:35:54 »
No se kyllä passaa minulle. Jos ylläpito saa viestiä, että tuo hidastaa jonkun konetta niin katsotaan sitten tilannetta uudestaan. Sen verran voin kuitenkin sanoa, että minulla tuo latautui vaikeuksitta, vaikka nettiyhteyteni on ajoittain tuskallisen hidas.

zilah

Poissa Mando

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 24
    • Tumblr
Vs: INFO - tietoa tästä foorumista
« Vastaus #5 : 22-04-2011, 16:21:29 »
Moro pöljä kysymys, mut ketkä täällä nyt on niitä ylläpitäjiä? ;D Rekkasin tänne ekan kerran nimimerkillä zcuny, poistin sen tilin ja rekkasin uudelleen tällä nimimerkillä, mutta mulla jäi tonne taidepaikkaan piirustustopic.. Pystyykö sen joku poistamaan sieltä? Kysyn nyt täällä kun en tiiä kelle täällä pitäis kirjottaa  :D

Lizlego

  • Vieras
Vs: INFO - tietoa tästä foorumista
« Vastaus #6 : 22-04-2011, 16:59:33 »
Mä oon aina kuvitellut, että tämän topicin aloitusviestissä lukee ketkä on ylläpitäjiä, mutta ei siinä lue. What the f***? Ylläpitäjiä tällä hetkellä on Beelsebutt, Lizlego ja Nappeli. Mä voin ottaa sun topicin pois nyt.

//Siinä on paljon tavaraa. Oot sä varma, että haluat poistaa sen?  :P
« Viimeksi muokattu: 22-04-2011, 17:07:41 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Mando

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 24
    • Tumblr
Vs: INFO - tietoa tästä foorumista
« Vastaus #7 : 22-04-2011, 21:21:37 »
Oon joo, aattelin laittaa sen uudestaan pystyyn tällä nimimerkillä. En nimittäin pysty muokkaamaan sitä alotusviestiä nyt.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: INFO - tietoa tästä foorumista
« Vastaus #8 : 22-04-2011, 21:23:23 »
Pistä uusi topikki pystyyn niin joku meistä kopioi vanhan topikin aloitusviestin siihen sun uuden topikin aloitusviestiin? Olisko se helpompi?
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Mando

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 24
    • Tumblr
Vs: INFO - tietoa tästä foorumista
« Vastaus #9 : 22-04-2011, 21:33:17 »
Joo hyvä idea :) Siellä ois nyt topikki pystyssä nimellä "it's art!". Jos joku laittelee sinne sitä edellistä viestiä ni muokkailen sitä sit jossain vaiheessa, ne kuvat siellä on nimittäin ihan luvattoman vanhoja jo ;D

// Saakos niitä vanhoja kommentteja muuten mukaan? Olis harmi heittää niitä pois, kun ihmiset on kuitenkin nähny vaivaa ja huomioinut mun kuvia  :)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: INFO - tietoa tästä foorumista
« Vastaus #10 : 22-04-2011, 21:46:05 »
Muokkasin uuteen topikkiin vanhan topun ekan viestin sisällön. Selvitellään Lizin kanssa vielä tuota kommenttien yhdistelyä.
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Mando

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 24
    • Tumblr
Vs: INFO - tietoa tästä foorumista
« Vastaus #11 : 22-04-2011, 22:10:04 »
Oolrait, kiits! Pitäkää meikäläinen ajan tasalla :)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: INFO - tietoa tästä foorumista
« Vastaus #12 : 22-04-2011, 22:12:35 »
Näyttää vähän siltä, että jos vanhoja kommentteja siirretään tohon sun uuteen topikkiin, ne tulee aloitusviestiä "ylemmäs" eli aloitusviesti vaihtuis....


// Yks mahdollisuus ois, että siirretään vanha topsu arkistoon ja voit linkittää uuteen topsuun sen vanhan topsun  -> kommentit saa tavallaan näkyviin uuteen topsuun :E
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Mando

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 24
    • Tumblr
Vs: INFO - tietoa tästä foorumista
« Vastaus #13 : 22-04-2011, 22:18:25 »
No voishan sen niinkin vaikka joo tehdä. Ni ei katois ne sieltä ihan kokonaan : P

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: INFO - tietoa tästä foorumista
« Vastaus #14 : 19-11-2011, 13:26:26 »
Onko täällä jossain miitti-topa?  ::) Etsin, mutta ei löytynyt.