Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 310052 kertaa)

Poissa Goldscythe

• Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2310 : 15-09-2024, 03:50:26 »
Mä unohin kuinka kauan mulla menee tän tietyn ficin lukujen nauhotuksessa (tunti)... ja miten paljon kauemmin sen editoinnissa, koska lisään äänitehosteita. Perhana on ämmä aika kuitti. Josko nukkumaan...

Poissa sulo2

• viilee tyyppi
« Vastaus #2311 : 03-10-2024, 23:01:06 »
Nykkö tää paikka sit kuoli.

Poissa zilah

• Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
« Vastaus #2312 : 04-10-2024, 04:49:06 »
Toivon, että ei. Nytkin on uusia ficcejä suunnitteilla. Koko kesä on kyllä ollut kiireistä, mutta pian on aikaa enemmän olla täälläkin.

Zilah

Poissa Lizlego

• värkkääjä
« Vastaus #2313 : 04-10-2024, 12:49:07 »
Tiedä siitä, että kuoliko mutta vähän epäilen, että tänään alkava änärikausi voi vaikuttaa siihen, että tuleeko täällä edes itsekseen naureskeltua kaikelle, mitä kaukalossa näkyy.  ;D Jospa siitä saisi matskua, jota ei voi olla käyttämättä. (Ikään kuin ideoista olisi pula LOL. Aikaa ja jaksamista ei vaan tahdo olla). Jollain tavalla ficcariaika on muutenkin sellaista aikaa, joka saisi jäädä taakse enkä tarkoita kirjoittamista vaan kaikkea muuta, mikä muinaiseen foorumielämään liittyy.  :P

Poissa Fiorella

• viilee tyyppi
  • Hyvän tuulen kotisatama
« Vastaus #2314 : 04-10-2024, 15:50:56 »
Minulla on kouluhommien kanssa kädet täynnä, mutta puolestaan pää on täynnä ficci-ideoita! Toivon, ettei tämä siihen hyydy, vaikka joku hetkeksi hiljenee.  ;) Kyllä joka päivä tarkistan, onko tänne tullut viestejä, ja muuten harjoitan ahkeraa yksinpuhelua.  ;D Liittykää höpöttelemään!

Poissa Lizlego

• värkkääjä
« Vastaus #2315 : 05-10-2024, 12:53:04 »
Jaa, mutta kun ei oikein mitään puhuttavaa. Elämä on sillä tavalla aika tylsää eikä mitään tapahdu ainakaan sellaista, mistä jaksaisi jutella. Ei mua edelleenkään kiinnosta paljoa puhua siitä, mitä mulle tapahtuu. Voisin toki jauhaa USA:n pressanvaaleista ja siitä, miten kauhea Trump (ja Vance) on, mutta mieluummin saisin edes aikaisiksi Trump/Vance -tekstin ;D