Kirjoittaja Aihe: Master And Commander: Kertakaikkiaan epäilyttävää (Jack/Stephen) S  (Luettu 1019 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Nimi: Kertakaikkiaan epäilyttävää
Kirjoittaja: zilah
Fandom: Patrick O'Brianin meriseikkailusarja
Henkilöt: Jack Aubrey/Stephen Maturin
Lajityyppi: Tuplaraapaleen verran huonoa huumoria
Ikärajavaroitus: Sallittu
Vastuuvapaus: Minen omista kumpaakaan näistä charmikkaista herrasmiehistä, pahus sentään. He kuuluvat Patrick O' Brianille. Mutta leikkiminen heillä on takuulla sallittua, siksi vahva homoeroottinen lataus näissä kirjoissa on. Tekeleistäni en saa punaista puupenniäkään.
Varoitukset: Eipä oo
Kirjoittajan alkusanat: Kuninkaan laivaston kapteeni Jack Aubrey ja lääkäri ja vakooja Stephen Maturin ovat tajunnanräjäyttävän ihana pari ja kuiskailevat korvaani jos jonkinnäköisiä tarinoita...:D

Yhteenveto: Killick oppii, ettei salakuuntelu aina kannata.

Kertokaahan, mitä pidätte,


zilah



Kertakaikkiaan epäilyttävää


”Auh! Olisit vähän varovaisempi!” Jack ärähti.

”Älä nyt viitsi olla tuollainen nynny”, Stephen huokaisi.

Killick tunsi olonsa syylliseksi kuunnellessaan kapteenin hytin oven takana, mutta nyt hän oli kapteenistaan huolissaan. Tokihan hän tiesi, että kapteenin ja tohtorin suhde oli läheisempi kuin mitä oli yleisesti hyväksyttyä, mutta oli hän sentään luullut, että molemmat olivat siinä mukana omasta halustaan. Nyt ei kuulostanut siltä.

”Pitäisikö sinun laittaa hiukan lisää öljyä?” Jack ehdotti hiukan tuskaisen kuuloisena.

”Jos välttämättä tahdot. Tajuat varmaan kuitenkin, että sotku on sen jälkeen aikamoinen ja joudut pesulle”, Stephen sanoi.

”Ei sillä ole niin väliä. Laita vain lisää, ja ole nyt herran tähden varovainen!”

Killick ei enää kestänyt, vaan koputti ovelle. Hänen yllätyksekseen hengästynyt ääni kutsui hänet sisälle. Hän avasi oven, ja löysi kapteeninsa istumassa lattialla, tohtorin reisien välissä. Kapteenin naama punoitti epäilyttävästi, mutta yllättävästi kummallakin oli vaatteet päällä.

”No Killick? Mikä on hätänä? Voinko jatkaa tämän rotanpesän selvittelyä?” Stephen kysyi kärsimättömästi, hiusharja kädessään.

”Jatka vain, kultaseni. Ellei minua tarvita välittömästi kannelle?” Jack sanoi, luoden kysyvän katseen Killickiin.

”Ei, herra kapteeni. Kaikki on hyvin!” Killick vastasi posket kuumottaen ja paiskasi oven edessään kiinni.

Saisi olla viimeinen kerta kun hän sotkeutuisi kapteenin ja tohtorin asioihin.


The end... ;)

Poissa Paquette

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 194
Hih, onhan tuo keskustelu kieltämättä epäilyttävä. Ikäraja toisaalta tässä paljastaa jonkin verran, ainakin sen, mistä siinä todennäköisimmin ei ole kyse. ;D Se, että Stephen olikin hiustenhoitopuuhissa, tuli kyllä minulle yllätyksenä, en tiedä mitä oikeastaan odotin paljastuvaksi. :D Hupaisa pieni tarina joka tapauksessa, kiitoksia!

Lizlego

  • Vieras
Mä jo eilen tätä naureskelin, mutta tuli jotain tielle enkä ehtinyt kommentoida.  ;D Mä en katsonut ikärajaa, mutta mietin että toi olisi kyllä sänkykeskusteluna aika viehättävä, että ole herran tähden varovainen ja että tulee sotkua.  ;D ;D Mulle tulee Killickin kuuntelusta myös mieleen, että onko sillä vähän toisenlaisiakin intressejä asiaan.  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Kiitos, ihanaiset! <3 Tämä nyt oli tällainen pikkuhölmöily, mutta ainoa mitä olen saanut aikaan pitkiin aikoihin. Hauskaa, jos se ilahdutti teidänkin päiväänne.  ;D


zilah

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Minä nauroin ääneen lukiessani tätä. Pakko sanoa, että jos Killickillä oli kerran varmaa tietoa näiden kahden suhteesta, aika paljon pokkaa vaati tulla hyttiin sisään... ;D

Tuo tukan selvittäminen oli todella hyvä keksintö tähän. Hiuksia ei taidettu tuohon aikaa hoitaa paljon ollenkaan, varsinkaan merillä, ja peseminenkin taisi olla aika lailla niin ja näin. Tätä lajia muutama kuukausi, niin sotku on ollut varmasti kamala.

Tämä oli ihanasti ja oivaltavasti kirjoitettu, kiitos tästä! 
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Kiitos kommentistasi, Pahatar! ;D

Minä kyllä veikkaan, että Jackin kultakutrien selvittämisessä kuluu aikaa ja hikipisaroita. Ei liene ihme, että Killick on kummissaan. Hauskaa, jos tämä ilahdutti päivääsi! <3


zilah


Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Tämähän oli hupaisa. ;) Kieltämättä hiusten selvittelyssä menee varmasti aikansa ja vaivansa, kun suolavesi ja tuuli tekevät takkua - varmasti on melkoinen rotanpesä kammattavaksi aina ajoittain!

Minuakin nauratti se, miten suojelevaisesti oli salakuuntelija suhtautumassa. Oliko tarpeen suorittaa pelastustoimia?  ;D Vai olisikohan Killick salaa halunnutkin nähdä jotakin... Tai kenties pestautua avuksi? ;)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Hauskaa, että pidit! ❤️ Killick on vähän omalaatuinen persoona, mutta horjumattoman lojaali.


Zilah