Keskustelut > Pälinää
Kikatusarkisto
Lizlego:
Olipa hyvä että varauduin että näin siinä käy että Florida Panthers voittaa ja vielä siihen että mun inhoama Sam Bennett voittaa pudotuspelien parhaimman pelaajan palkinnon. ;D Mun kannalta tämä siis meni ihan perseelleen mutta koska ehdin henkisesti varautua niin enimmäkseen kikatuttaa. ;D Tosin oon nyt huolissani siitä mitä Edmontonissa tapahtuu kun taas hyydyttiin kalkkiviivoilla. :P
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta