Kirjoittaja Aihe: Puolitiessä (Ginny/Tonks, K-16)  (Luettu 2271 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Puolitiessä (Ginny/Tonks, K-16)
« : 19-09-2012, 12:05:31 »
Tonks pyörähtää ympäri huomatessaan katseiden kääntyvän ja hymyilee nähdessään Ginnyn.


Nimi: Puolitiessä
Kirjoittaja: Beelsebutt
Oikolukija: Jolandina
Paritus: Ginny/Tonks
Lajityyppi: UST eli kiima romantiikalla
Sanamäärä: < 500
Haasteet: OTP5 & Tärkkelys #2
Ikärajasuositus: K-16


Ömmömmöö. Mun mielestä tässä ei ole päätä eikä häntää ja tää on enemmänkin väliaika (kahvia ja pullaa) jonkun pidemmän tarinan keskeltä, mutta koska oon laiska paska, niin sanon tätä oneshotiksi :F Kiitokset Yollelle jaksamisesta <3 ja Jossulle ikäraja-avusta <3 Eli tää on aika kesy K-16 ficiksi, mutta toisaalta K-12 tuntui liian alhaiselta, joten varmuuden vuoksi korkeempi ;)


Hox! En omista Pottereita, J.K. Rowling omistaa, joten kaikki kunnia The Ladylle. En saa tästä rahaa, elekää haastako oikeuteen!




Puolitiessä




Nauru kuuluu käytävälle asti. Ginny pysähtyy niille sijoilleen hämmästyneenä. Mitä Tonks tekee täällä?

"...olihan se melkoinen tärskäys", Tonks sanoo naurunpuuskansa lomasta, "mutta näkisitte sen pampun. Eipä tule toista kertaa valittamaan."

"Mahtaa olla hienoa se aurorointi", joku sanoo ja Ginny on melkein varma, että ääni kuuluu Sarahille. "Onko sinne opistoon vaikea päästä?"

Ginny tuhahtaa itsekseen ja jatkaa kulkuaan kohti raolleen jäänyttä ovea. Sarahin aivokapasiteetilla ei pääsisi ministeriön ala-aulaa pidemmälle. Hän työntää oven kokonaan auki ja jää katsomaan näkyä: hänen joukkueensa kukin miten kuten pukeutuneena tai pukeutumattomana ja kaiken keskellä Tonks kirkkaanpunaisessa työkaavussaan, hiukset oranssina pörrönä. Tonks pyörähtää ympäri huomatessaan katseiden kääntyvän ja hymyilee nähdessään Ginnyn.

"Hyvä matsi", hän kehuu ja iskee silmää.

"Ai sä ehdit katsomaan sen?" Ginny kysyy yllättyneenä, mutta virnistää automaattisesti. Tonks pudistaa nyt jo punaisempia kiharoitaan.

"Viimeiset viisi minuuttia vain", Tonks sanoo ja ojentaa muhkuraista, ruskealla paperilla peitettyä nyyttiä. "Molly pyysi tuomaan tän, kun kävin Kotikolossa aamupäivällä."

Ginny koppaa paketin Tonksin kädestä ja hipaisee rystysillään ranteen syrjää. Tonks puraisee huultaan ja vilkaisee syrjäkarein muita pelaajia. Tietäviä hymyjä on joka puolella, mutta Mel onnistuu kuitenkin paimentamaan naiset ulos varsin nopeasti. Hän kohottelee lähtiessään kulmiaan, ennen kuin nykäisee oven perässään kiinni. Kunnolla tällä kertaa.

Tonks odottaa sekunnin, kaksi, ja harppoo sitten takanurkkaukseen, missä Ginny yrittää saada polvisuojuksiaan irti. Tonks huiskauttaa sauvallaan, ja kovat, nahkaiset suojat kalahtavat lattialle. Hän vetää Ginnyn käsivarresta ylös ja painaa tämän vasten viileää seinää.

"Sä lähdit ennen kuin ehdin herätä", hän kuiskaa huulet Ginnyn huulia hipoen. Ginnyn kieli on notkea ja liukas livahtaessaan hänen suuhunsa, ja Tonks ähkäisee rutistaessaan violettia kaapua sormiinsa. Toinen käsi vetää Ginnyä niskasta lähemmäs. Hengitys on kuuma hänen poskeaan vasten, ja Ginnyn reisi tuntuu hyvältä sen työntyessä hänen jalkojensa väliin. Tonks unohtaa ulkopuolisen maailman. Hän ei muista enää olevansa virallisesti vain vartin kahvitauolla. Ei osaisi tunnistaa rivistä yhtäkään Harpyijan pelaajaa, vaikka näkee heistä jokaisen miltei päivittäin.

Ginny reagoi suudelmaan vartalollaan. Hän ahmii Tonksin huokaukset suuhunsa ja palauttaa ne pieninä mielihyvän äännähdyksinä. Hänen jalkojensa välissä tykyttää, ja hän työntää toisen kätensä Tonksin kaavun sisään sivelemään t-paidan peittämää rintaa. Nänniä, joka on kova nupura.

"Mun täytyy oikeasti lähteä", Tonks mutisee Ginnyn kaulaan irrotettuaan viimein huulensa tämän huulilta. "Robards on huomauttanut jo kahdesti."

"Mmmhh."

Ginnyn ääni värisee Tonksin kaulaan, kielen juuri kostuttamalle alalle. Hän imaisee tykyttävän valtimon kohdalta ja työntää nyt kätensä Tonksin pakaralle, farkkujen alle. Kouristaa sormensa pehmeään lihaan.

"Voi Merlin..." Tonks huohottaa ja pakottaa silmänsä auki. Hän painaa nenänsä Ginnyn nenää vasten ja odottaa niin kauan, kunnes luomet avautuvat ja paljastavat mustanruskeat, himosta laajenneet silmät. "Mä rakastan sua."

Kestää hetken, kunnes Ginnyn katse tarkentuu, mutta Tonks näkee selvästi, milloin sanat tavoittavat tämän. Sillä hetkellä Ginnyn huulet kaartuvat hymyyn, silmät alkavat hehkua lämpöä ja sormet siirtyvät sivelemään Tonksin niskakiharoita.

"Ja mä sua."


« Viimeksi muokattu: 16-04-2013, 08:51:19 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Jolandina

  • Perusketku
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 219
Vs: Puolitiessä (Ginny/Tonks, K-16)
« Vastaus #1 : 22-09-2012, 17:52:56 »
Awww <3 Mulle jää tästä ficistä joka kerta tosi fluffaantunut olo, siksi ehdotin (tai ainakin muistelisin ehdottaneeni) genreen fluffia myös! :D Mut oon kyllä sitä mieltä että tuo kiimaa on loistava kuvaamaan tätä. Pirullinen Ginny kun ei usko Tonksin kiirettä vaan jatkaa vain, pääseeköhän Robards taas moittimaan Tonksin kahvitauon pituutta? :P

Tätä ekaa kertaa lukiessa, ja nyt vieläkin, odotin liian automaattisesti Tonksin sanovan ”lähtä”, luin lähtemisen monesti ennen kuin uskoin että se on juuri niin. Kiva että ficeissä joissa ei verseyhteyttä ole on tällä lailla eroavaisuuksia, vaikka hahmo eri ficeissä yhtä ic onkin! Muistan joskus pitäneeni juuri tuota murresanaa erikoisena Tonksin suuhun, mutta se on juurruttanut itsensä mun ajatuksiin niin salakavalasti ja vahvasti, että enemmänkin vieroksuin nyt sitä, ettei se niin ole.. Lol, outo mieli mulla ;D

Lainaus
Ei osaisi tunnistaa rivistä yhtäkään Harpyijan pelaajaa, vaikka näkee heistä jokaisen miltei päivittäin.
Haha, mua edelleen kiinnostaa se, miksi Tonks näkee joukkuetta niin usein? Ei siis mitenkään negatiivisessa mielessä, mua vaan kiinnostaa tietää se syy minkä sä sinne pohjalle ajattelet, kun en itse osaa muodostaa mielessäni tyydyttävää ratkaisua tähän. :) Hmm, ehkä voisin opetella kiinnittää huomion olennaisuuksiin ja antaa tällaisen kokonaisuuden kannalta ei-niin-merkityksellisen jutun olla, mut jostain syystä tää yksityiskohta kiehtoo mua tosi paljon :D

Mut niin, mun oli tarkoitus sanoa että tää on hyvin kuuma ja kovin henkeäsalpaava lukukokemus mut lopulta kuitenkin fluffipörröön ihanasti vaivuttava, kiitokset tästä! Täytyy kirjanmerkata niin pääsee helposti palaamaan kun tuntuu siltä että tarvitsee just tällaista <3
When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
~ Sherlock Holmes

Ficcilistaus  ||  LJ-ficcilistaus

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Puolitiessä (Ginny/Tonks, K-16)
« Vastaus #2 : 22-09-2012, 18:02:20 »
Haha, kiima on kyllä hyvä joo :D Enkä mäkään uskois jos mulla ois Tonks näppieni ulottuvilla LOL Mutta joo, toi "lähtä". Olikohan se nyt Emiteitä jossa se oli ja miten mä kuvittelen, että vaihdoin sen sinnekin sen jälkeen kun huomautit, että kyseessä on murresana? Saattoihan se jäädäkin, kun kuitenkin niin vahvasti puhekielisellä dialogilla mentiin. Tässä ei tosiaan joo mennä ihan niin syvälle.

Tonks näkee joukkuetta usein, daa, tietystikin siksi, koska se ravaa siellä jatkuvasti koska se näkee Ginnyä 8-) Ne kuvittelee olevansa olevia ja ettei kukaan huomaa paitsi Mel, tai ehkä ne tietää että kaikki tietää, mutta eivät jaksa alkaa puhua asiasta koska juttu on kuitenkin niin uusi. Mene ja tiedä. Mutta ainakaan Tonks ei osaa pysyä pois sieltä pukukopeista :P

Kiitos kommentista ja avusta muutenkin <3
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Jolandina

  • Perusketku
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 219
Vs: Puolitiessä (Ginny/Tonks, K-16)
« Vastaus #3 : 22-09-2012, 18:14:44 »
Hmm, täällä uskaltaa ehkä melkein-offatakin eikä vaan editoida: Trooppisessa se oli ainakin ja on edelleen kun nyt tarkastin! :)
When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
~ Sherlock Holmes

Ficcilistaus  ||  LJ-ficcilistaus

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Puolitiessä (Ginny/Tonks, K-16)
« Vastaus #4 : 22-09-2012, 18:31:30 »
Ähä, olitpa ahkera, mä olin laiXa :P
Fifi-ficitLJAO3