Kirjoittaja Aihe: Sovittelua (Salazar/Godrick, K-12)  (Luettu 1873 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Sovittelua (Salazar/Godrick, K-12)
« : 28-11-2012, 12:27:37 »
Salazarin leimuava katse lävisti vieraan, mutta Godrick vain nauroi heittäen päätään taakse, heristäen kultakutrejaan.


Nimi: Sovittelua
Kirjoittaja: Beelsebutt
Päähenkilöt: Salazar/Godrick
Esilukijat: Ffgn, Illhstar
Lajityyppi: riehakointi
Sanamäärä: tasan 100
Ikärajasuositus: K-12


Ihanata, kerrankin sai kirjoittaa sanan 'Luihuinen' isolla <3 Nimitys 'veljeni' ei sitten (tietenkään) viittaa biologiseen yhteyteen :P Niin jasevieläettä koetin hakea tähän sellaista vanhahtavaa tyyliä, toivottavasti onnistuin!  O.o

// Postaan tämän vanhan (on jouluraapale vuodelta 2008) koska.


Hox! En omista Pottereita, J.K. Rowling omistaa, joten kaikki kunnia The Ladylle. En saa tästä rahaa, elekää haastako oikeuteen!




Sovittelua




"Jästisyntyisiä! Kuraverisiä! Verenpettureita!"

Salazar kulki kehää ja kirosi. Hänen oletettiin opettavan arvottomia ja vähälahjaisia, kurjia jästejä!

"Kirottuja olkoot, kaikki tyynni!"

Ja niin hän kiehui, kunnes ovi kävi ja sisään astui Godrick. Salazarin leimuava katse lävisti vieraan, mutta Godrick vain nauroi heittäen päätään taakse, heristäen kultakutrejaan.

"Oi, Salazar, veljeni. Miksi tapella vastaan? Tiedät, että käyt hävittyyn taistoon."

Salazar tapaili sauvaansa, mutta samassa Godrick oli hänessä kiinni, nostamassa ihokasta, kuiskailemassa korvaan. Salazarin vastarinta muuttui kiihkoksi, kiihko nautinnoksi, kunnes hän oli vasten seinää Godrickin naulaamana.

"Oi, Salazar, Luihuiseni. Anna periksi. Sinä voit vastustaa minua yhtä paljon kuin mysteerejäsi."

Ja Salazar antoi. Sillä kertaa.


Fifi-ficitLJAO3

Poissa Kani

  • touché
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 121
Vs: Sovittelua (Salazar/Godrick, K-12)
« Vastaus #1 : 28-11-2012, 12:51:08 »
Jee. Godrick oli omalla tavallaan röyhkeä, rohkelikkomainen itsensä ja Salazarkin uskottava. Tosin omassa fanonissani Godricikilla on ruskeat hiukset, mutta eihän tuo nyt häirinnyt. Makuasioita ja niin päin pois.

Ja tuo lajityyppi - ihana. Riehakointi. Kuvasti kyllä ficciä hyvin. Oikeastaan voisin kuvitella kaikki Godrickiin edes puoliksi keskittyvät ficit menevän tuon riehakoinnin piiriin.

Muutenkin olen sitä mieltä, että perustajista kirjoitetaan liian vähän. Onhan ne sentään perustajia, vähän rakkautta niillekin ;D
You are the result of four billion years of evolutionary success. Freaking act like it.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Sovittelua (Salazar/Godrick, K-12)
« Vastaus #2 : 28-11-2012, 15:48:32 »
Haha lol, joo riehakointi <3 Juu, just sellainen kuva mulla on Godrickista. Että osaa se olla vakavakin, mut yleensä vaan menee suunapäänä ja nauraa kulkiessaan x)

Jännä, mulla on ihan päässä kuva, jossa Godrick on just kultatukkainen ja sillä on kiharat, sellaset harteille asti. Melkeen kasaritukka LOL koska se on edestä lyhkäisempi... ei ihan otsatukkaa mut melkeen. Salazar taasen on tummatukkainen, vähän ehkä severusmainen mutta jyhkeämpi. Siis ei plösö mut raamikkaampi, ei sellanen hernekeppi. En oo varma, mut luulen että sillä on pitkät hiukset. Zilahilla oli joskus jostain .. oiskohan ollut Mandosista kuva jossain fanarteissaan, mulla tulee se aina mieleen kun mietin Salazaria - paitsi tosin lihaksilla ;D

Rowena on sit kans tumma, mut voi johtua siitä kun Korpinkynsi ja korpit on mustia. Mut ei sillä imho oo mustaa tukkaa, mut sellanen joku tummahko. Vaaleempi kuin Salazarilla. Mä nään sen aika lautana, sellaisena minervamaisena. Helga on toki vaalea vehnäneito, kurvikas ja notkea kuin pajunvitsa <3

Oho, ramblaan. Sori. Kiitos! <3
Fifi-ficitLJAO3