Kirjoittaja Aihe: My Little Pony: Parempaa kuin valkean maalin tuijottaminen (S, Discord/Pinkie)  (Luettu 1547 kertaa)

Poissa Nukkemestari

  • Halipulla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 160
  • Söpöyskäsiterajoitteinen
Ficin nimi: Parempaa kuin valkean maalin tuijottaminen
Kirjoittaja: Nukkemestari
Fandom: My Little Pony: Ystävyyden taikaa
Tyylilaji: Oneshot, fluffy
Ikäraja: S
Paritus: Discord/Pinkie Pie
A/N: Olen katsonut kolme ja puoli kautta My little ponya lyhyessä ajassa, joten pakko sitä oli sitten alkaa ficcaamaankin… Let's DiscoPie. BTW, tuntuu että kappalejako on hakusessa pahasti O_o


Parempaa kuin valkean maalin tuijottaminen

”Olen NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN tylsistynyt että voisin muuttua valkeaksi maaliksi ja katsoa sen valumista”, Discord sanoi ja muuttui valkeaksi maaliksi ja valui alas puusta. Hänen silmämunansa ilmestyivät maaliin, samoin kuin hänen vasen korvansa. Hänen aavistuksensa oli oikeassa.

BOING
BOING
BOING
BOING
BOING
BOING

”Pinkie Pie, ihastuttavaa nähdä sinut”, sanoi Discord joka oli ilmestynyt kokonaisuutena Pinkie Pien eteen. Tämä tömähti Discordin laihaan varteen, joka oli muuttunut hattaraksi.

”Hattaraa! Näin paljon! Hetkinen, se olet sinä… Discord, mitä sinä puuhaat täällä metsän keskellä?”
”En kerrassaan mitään”, vastasi Discord kerrankin täysin totuuden mukaisesti.
”Hyvä. Muuten olisin voinut vahingossa kertoa salaisesta yllätysjuhlaluolastani!” Pinkie Pie sanoi ja hyppäsi ilmaan. ”Hetkinen, nyt kerroin siitä kuitenkin! Sinun täytyy luvata että et kerro asiasta kellekään. KELLEKKÄÄN.”

”Ei ei, en tietenkään!”

Pinkki poni mulkaisi häntä hämmentävän vihaisesti noin iloiseksi poniksi. ”Vannnno!”

Discord huokaisi. ”Lupaan ja vannon kautta keksin ja kakun, jos sanani syön niin käärmekukko minut vieköön.”

”JEE!” Poni sanoi. ”Et voi tietää kuinka vaikeaa on pitää salaisuutta itselläkään, nyt voin ainakin puhua sinulle Discord ja se on MAHTAVAA!”
Ponin ääni oli muuttunut kiljumiseksi, eikä Discord epäillyt ettei vähintään puoli Ponyvilleä olisi kuullut sitä.

”Se mukavaa”, Discord sanoi ja kietoutui Pinkie Pien ympärille. ”Ehkä sinun pitäisi näyttää se minulle”. Hän loitsi käteensä kaksi valtavaa muffinia. Ponin seura olisi sentään parempi kuin tylsistyminen puun oksalla.

”Selvä! Lupasithan jo olla hiljaa. Seuraa minua!” Pinkie Pie nappasi muffinin ja lähti iloisesti pomppien syvemmälle metsälle. Discord loitsi esiin jalallisen sohvan, asettui sille mukavasti ja löi piiskalla sohvaa. Se lähti pomppien Pinkien perään.

Jonkin ajan kuluttua he saapuivat suurelle lammelle, jonka vieressä seisoi ylväs pieni vuori, jonka kyljessä oli musta aukko.

”Tuo on se luola josta puhuin”, Pinkie sanoi hymyillen. ”Olen niin innoissani etten voi edes sanoa kuinka innoissani olen!!!”
”Luolasta?” Discord sanoi ja katseli kalsean näköistä luolaa.
”JUHLISTA! Tänne tulee mahtavat Haywaii-juhlat!”

Pinkie ryhtyi iloiseen lauluun jossa selosti mitä kaikkea luolaan ja sen ympäristöön tulisi ja kuinka hauskaa kaikesta tulisi. Discord tuijotti ponia hymyillen. Tässä ponissa ei ollut mitään järkeä, mutta mitä järkeä olikaan olla järkevä?

”Hmm… tämä pistää miettimään… voinko auttaa sinua?” Discord sanoi itselleen omituisen epävarmasti.
”Auttaa? Miten SINÄ voisit muka auttaa minua?”
”Noh, kun sinä sanot mitä haluat ja minne, niin minä voin loitsia sen tänne, helppoa!”
”Onko tämä joku juoni?”
”Ei ei, haluaisin vain auttaa sinua. Muistan kuinka paljon pidit suklaasateestani! Arvostan todella paljon poneja joilla on hyvä maku oman taiteeni suhteen”, Discord sanoi kooten taas oman itsensä.
”Hmm… okei. Mutta jos pilaat juhlani en ikinä IKINÄ anna sinulle anteeksi!”
”Selvä, olet pomo”, Discord sanoi. ”Mitä haluat minun tekevän?”

Kävi ilmi, että kun Pinkie Pie sai Discordin magian käyttöön, Haywaii juhlat muuttuivat mielikuvitukselliseksi sekasorroksi, joka sisälsi niin lentäviä leivonnaisia kuin väriä vaihtavan lammen.

Lopulta Pinkie seisoi ylpeänä katselleen mielikuvituksensa jälkiä eikä Discord voinut olla myöskään hymyilemättä.

Hän laskeutui Pinkien tasolle ja kysyi: ”Onko vielä jotain missä tarvitset apuani?”
”Kyllä… kaikista tärkeimmässä, pakollisessa, mahtavassa asiassa!”
”Selvä?”
”MEIDÄN TÄYTYY TIETYSTI KUTSUA KAIKKI JUHLIIN!” Pinkie sanoi ja pomppasi hiukan ylöspäin. Hän muiskautti pienen pusun Discordin poskelle ja lähti sitten pomppimaan kohti Ponyvilleä.

Discord oli jähmettynyt paikalleen kuin ollessaan kivipatsas, ja kesti aikansa ennen kun hän pystyi seuraamaan Pinkie Pieta auttaakseen tätä keksimään mahdollisimman näyttävän tavan kutsua kaikki heidän juhliinsa.
Mokoma vonkale!