Kirjoittaja Aihe: Joulukalunteri 2021  (Luettu 5235 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #60 : 10-12-2021, 23:04:52 »
Lainaus
Ihanaa, kalenteri on melkein täynnä! Mitä ihmettä keksittäisiin tuohon viimeiseen luukkuun? Voitaisiinko tehdä siihen jotain yhdessä? :D

Viimeinen luukku on perinteisesti ollut sellainen, että kaikki halukkaat saavat postata vapaasti. Joskus on tullut enemmän, joskus vähemmän juttuja, mutta koskaan se ei ole tyhjäksi jäänyt.

Ootte ihania! <3 Mun joulukuu on paljon kiireisempi kuin odotin, mutta jossakin vaiheessa otan jostakin aikaa ja kommentoin näitä ihanuuksia kunnolla! <3



zilah

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #61 : 10-12-2021, 23:37:09 »
Tässäpä on hätäisimmille jo 11. päivän luukku  ;D
Video: All I Want For Christmas...
« Viimeksi muokattu: 10-12-2021, 23:40:17 kirjoittanut Nappeli »

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1014
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #62 : 11-12-2021, 01:40:19 »
Ihanaa, kalenteri on melkein täynnä! Mitä ihmettä keksittäisiin tuohon viimeiseen luukkuun? Voitaisiinko tehdä siihen jotain yhdessä? :D
Ihana ajatus minustakin, että tehtäisiin jotain yhdessä. <3

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #63 : 11-12-2021, 13:29:44 »
Nappeli, olipa ihana! :D Hakkaa kyllä sen Mariah Careyn version ihan mennen tullen... ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #64 : 12-12-2021, 11:14:03 »
Noniin. Kiirettä pukkaa yhä edelleen, mutta laitan tämän, ettette joudu odottamaan liian kauan.

Tässä on linkki joululauluun, joka ei ehkä ole suosikkejani, mutta tämä nimenomainen versio on aika hauska. Toivottavasti se ilahduttaa päiväänne! <3

White Christmas


zilah

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #65 : 12-12-2021, 18:03:21 »
Tyylikäs porokuoro!  ;D Kiitos päivän piristyksestä. :D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #66 : 13-12-2021, 11:23:48 »
Laitoin tuon pyörimään taustalle, että tulee jouluinen fiilis. Ihanaa kun joulupukin jalka vipattaa rytmin tahdissa.  ;D


Halusin kalunteriin jotain, millä tunnustaa väriä eli änärilätkää niin valitsin sitten tämän, vaikka tämä onkin jo neljän vuoden takaa

2017 Sharks Holiday Video- A Tree-Mendous Sharks Holiday
« Viimeksi muokattu: 13-12-2021, 11:30:54 kirjoittanut Voldemort »

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #67 : 13-12-2021, 18:32:26 »
Mulle tuli mieleen, että oliko tässä tarkoitus pilkata kyseistä joukkuetta, vai oliko se sittenkin mainosvideo?  ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #68 : 13-12-2021, 19:25:11 »
Vaikea sanoa, mutta jos pilkata niin ne pilkkaa itse itseään, koska ne itse noilla videoilla ääninä esiintyy ja myös änäriä seuraava pystyy joihinkin tyyppeihin vaikeuksitta yhdistämään hahmon, kun näköisyys on ilmeinen. ;D ;D Myös numero voi paljastaa, mutta ylipäätään älytöntä menoa.  ;D

https://www.sportsnet.ca/hockey/nhl/gotta-see-sharks-get-animated-hilarious-holiday-video/

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1014
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #69 : 14-12-2021, 00:26:08 »
Aika hauska tohellusvideo. ;D Ja vielä hauskempaa, jos ovat itse olleet mukana sitä tekemässä.

Kiirettä pitää ja kovasti, joten nyt en ehtinyt kirjoittamaan, mutta aion kyllä kunhan ennätän, ja samoin lukea kunnolla aiemmat ficit täällä! :D

Luukku 14.

Löysin teille tällaisen videon:

Avengers-porukka laulaa  ;D (Vaikka onkin vähän samaa teemaa kuin jo Nappelikin laittoi, tämä oli aika veikeä.   )


Ja bonuksena, ihan vain koska itse kuuntelin tätä tänään ja tykkään näistä kovasti.

Celtic Woman - You raise me up
« Viimeksi muokattu: 20-12-2021, 00:58:50 kirjoittanut Fiorella »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #70 : 15-12-2021, 00:52:46 »
Voi ihanuus, mitä kaikkea ihanaa tänne on taas postattu! <3 Ette edes usko, miten onnellinen olen siitä, että kalunteri saatiin aikaan tauon jälkeen. Toivoisin niin, että tämä piristyminen ei olisi vain väliaikaista, vaan että tämä minulle niin rakas paikka heräisi taas eloon.

Pari yötä sitten muusani kävi yllätysvierailulla, ja lahjoitti minulle pienoisen ficletin. Sehän toki ilahdutti, koska nyt voin tarjoilla kalunteriin perinteisen kuuman ja makean pikkupalan. Toivottavasti pidätte!  ;D

Lämmikettä talveen K-18


zilah

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #71 : 15-12-2021, 22:06:56 »
Ihana ficci, zilah! Tulen kommentoimaan pikapuoliin. :D

Voisiko nämä viimeisimmät kalenterilinkit laittaa myös ekaan viestiin?
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #72 : 15-12-2021, 23:39:41 »
Laitan heti seuraavan kerran kun oon koneella. Kuitenkin sählään jos säädän kännykällä.  ;D

Poissa Paquette

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 194
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #73 : 16-12-2021, 01:17:05 »
Star Trek, NHL ja Avengers ovat kaikki mulle enemmän tai vähemmän tuntemattomia, mutta hauskoja videoita silti, vaikka varmaan olisivat olleet vielä hauskempia, jos aihepiiri ja henkilöt olisivat tuttuja. Joulupukin ja porojen tulkinta White Christmasista oli mainio ja Celtic Womanin You raise me up kaunis. Ai niin, se Frozen-video oli kiva myös, pitäisi katsella joku piirrettykin taas pitkästä aikaa. :D Fikkejä yritän kommentoida erikseen tässä joskus.

16. luukku:

Vanha mainos: Joululahjakirjavinkkejä vuodelta 1950

Jana Mashonee - Oi jouluyö navajon kielellä

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #74 : 16-12-2021, 12:54:43 »
Kiitos ihanista videoista Fiorella ja Paquette! Katsoin ja kuuntelin nuo kaikki nyt äsken, kylläpä ilahduttivat! :D

Vanha mainos vuodelta 1950 herätti kyllä hilpeyttä. Täyttä asiaahan se oli, ja kirja on edelleen erittäin hyvä joululahja. Tyyli vain nauratti kovasti, aika laillahan se maailma on muuttunut. :D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?