Originaali > Muu proosa, draama ja runous

Tonttuja! (Sallittu)

<< < (2/2)

zilah:
Huu! Pelottavia tonttuja!  :o :o

Tämä oli virkistävän erilainen joulutarina. Vähän hymyilyttää, koska Noora tuo mieleen minut itseni nuorena. Minulla oli jo silloin todella vilkas mielikuvitus, ja olin todella tehokas pelästyttämään itseni ihan vähästäkin. Tuosta Annasta taas en pääse kiinni, ja ehkä juuri siksi alkoi mullakin karmia selkäpiitä. Ja tarinan loppu se vasta karmea olikin.  :o Huu! Tulisikohan tuo tonttu takas, jos Noora veisi sen vaikka roskiin?

Kiitosta tästä jouluisesta säikähdyksestä.  ;D


zilah

Paquette:
Monta kommenttia! :o  Kiitos kaikille <3

Pahatar: No joo, enpä minäkään ole saanut opiskeluista kavereita, tosin en ole kyllä yrittänytkään edes näin paljon kuin Noora tässä. Täytyy myöntää, että Anna pohjautuu ideatasolla etäisesti yhteen opiskelukaveriin, ja siksi en itse mielelläni näkisi häntä oikeasti vaarallisena. :D Mutta kaikki tulkinnat ovat tietenkin sallittuja ja ihan mahdollisia.

Lizlego: Niin en tiedä, ovatko urheiluharrastuksetkaan välttämättä aina terveellisiä, mutta ehkä kuitenkin parempia kuin murhat. ;D Olen todennut, että mulle murhainfo ei sovi, vaikka en ehkä vainoharhoja kehitäkään, niin enemmästä syventymisestä tulee paha olo.

sulo: Rottakoripalloa on ollut Heurekassa, mutta se näyttää nettisivujen mukaan olevan tauolla. Enkä näemmä kuvitellut omiani, kun muistin että sinne kerättiin joskus palloiksi deodoranttipullojen päitä.

Fiorella: Unissakävely tosiaan saattaa selittää järjellisesti monia outoja tapauksia. Se on sitten toinen asia, missä määrin järkiperäisyyteen on tarvetta mun tarinoita lukiessa. ;D Kirjoittaessa se ei ehkä ole ollut päällimmäisenä mielessä. :D

zilah: Minullekaan ei itseni säikyttely vilkkaan mielikuvituksen avulla ole ollenkaan vieras asia, vaikka en jostain syystä ajatellut erityisesti kirjoittavani Nooraan itseäni. Tulisi se tonttu varmaan takaisin, ottaisi ehkä kaveritkin mukaan. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta