Kirjoittaja Aihe: Yöllisiä huvituksia (Edward, K-12)  (Luettu 3405 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Yöllisiä huvituksia (Edward, K-12)
« : 28-09-2009, 21:09:08 »
Hänen ruumiinsa houkutus sai minut vapisemaan, lähestulkoon menettämään itsehillintäni.


Nimi: Yöllisiä huvituksia
Fandom: Twilight
Kirjoittaja: Beelsebutt
Päähenkilö: Edward
Lajityyppi: synkistely
Sanamäärä: < 300

Ikärajasuositus: K-12


Aloitin tämän ficin Edward-fanaatikkona heti Twilightin luettuani, mutta koko saagan lukemisen jälkeen korjailin tätä ja kirjoitin tavallaan uusiksi. Alkuperäisestä tekstistä taitaa olla jäljellä vain alkuperäinen työnimi "STALKKERI" =D Ikärajan heitin tuosta noin vaan, ei tää varmaan oikeesti ole noin korkea. Kai tästä olisi saanut pidemmänkin tekstin, jos olisi oikein pohtinut, mutta tämmöistä lyhkäistä ajatustenvirtaa tällä kertaa. Kuvastaa mielestäni pitkälti Edwardin tuntemuksia Bellaa kohtaan 8 )


Hox! Stephenie Meyer omistaa kaiken. En saa tästä rahaa, elekää haastako oikeuteen!






Yöllisiä huvituksia




Tuijotin häntä, joka makasi vuoteessaan täysin tietämättömänä, millaisessa kuolemanvaarassa oli. Kuulin vaivatta hänen sydämensä rauhallisen sykkeen, seuloin ilmasta hänen huumaavan tuoksunsa, joka sai aikaan tutun janon. Himon. Annoin tuoksun korventaa itseäni, lietsoa minua vimmaan, aivan rajalle saakka. Nautin siitä silittäessäni hänen leukansa kaarta vahvalla sormellani, joka niin halutessani murtaisi helposti hänen ihonsa, kudoksensa, luunsa. Vapauttaisi hänen kuuman verensä.

Kuuma puristus vahvistui kurkussani sietämättömäksi. Tunne oli merkillinen. Se ravitsi minua. Se raastoi ja ravisteli minua. Minun pitäisi rauhoittaa itseni, lähteä, mutta samalla en halunnut antaa periksi. En halunnut kadottaa hänen elämää tihkuvaa, synnillisen himottavaa tuoksuaan. Halusin pysyä iäti tässä kahtiajakautuneessa, mutta kuitenkin kummallisessa ykseyden tilassa, johon pääsin vain, kun hän nukkui. Kun hän oli staattinen eikä omalla käytöksellään saanut minua himoitsemaan enempää eikä vähempää. Vain tämän verran.

Kipu kasvoi, mutta kestin sen. Sain voimaa siitä. Nautin siitä! Luoja, tämä oli täydellinen tapa viettää aikaa: saaliin vieressä valmiina hyökkäämään, mutta kuitenkaan tekemättä viimeistä siirtoa. Hänen ruumiinsa houkutus sai minut vapisemaan, lähestulkoon menettämään itsehillintäni. Koska olin tappanut, tiesin, että vaikka sydämen sammumisen tunteminen on kliimakseista korkein, tämä pitkitetty kipu, venytetty odottaminen, houkutuksen salliminen ja samanaikainen kieltäminen voitti senkin. Tämä orgastinen kokemus sai uskomaan laukeamiseen, jota ei kuitenkaan koskaan tullut.

Oli vain raja, jolla minä huojuin.

Oli vain pakkomielle.
« Viimeksi muokattu: 01-08-2012, 00:48:29 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Hehe, mä melkein jo luulin että se alkaisi tekemään jotain pervoa, kun se saisi selvästi kiksejä mutta ei.  :D Mitä enemmän mä mietin tuota tuijottamista ja haistelemista, sitä kipeämmältä Edwardin ja Bellan suhde taas musta tuntuu.  :D Helvatin ärsyttävä stalkkeri! Mutta se mitä se kanssa on, niin masokisti.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Ooh! Buttiskin kirjoittaa Twilightia!  ;D Ihanaa!

Joo, tämä pätkä oli lyhyydestään huolimatta intensiivinen, ja toi esille juuri sen olennaisen Edwardin ja Bellan suhteesta. Kipeä on juurikin oikea sana kuvaamaan sitä. Ja Edward sitten? Masokistihan se mies on, mutta jollakin tapaa tämä sama asenne kuultaa hänestä läpi kirjoissakin, jopa ärsyttävyyteen asti.

Kiitosta tästä. Lisseekin suapi kirjotella... ;D


zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
"...sick masochistic lion..."

(eihän enää tarvi varoittaa spoilerista?)
Kiituusta kommenteista! Joo, kato kun musta tuntuu, että Eddy saa Bella-kiksinsä (ainakin ennen sen muuttumista) juurikin sen verenhimon vastustamisesta. Ei niinkään seksuaalisista jutuista, ainakaan niin paljoa. Ja kyllä, suhde on harvinaisen kiero ja kummallinen, sairas suorastaan, mutta hei, nää kaksi masokistia, yliampuvaa itsensäsyyttelijää ansaitsee täysin toisensa <3

Mä tahtoisin kirjottaa, mutta oon liian kiinni (ainakin toistaiseksi) tossa tarinassa. Pitää saada vähän sulatella sitä. Luin kuitenki saagan tossa vlopun aikana ja oon melko sekasin vieläkin  ;D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Ja menit sitten laittamaan Edward-avankin.  ::) Jos voisi käyttää adminvaltaa mielivaltaisesti, kieltäisin Edward-avat justiinsa nyt.  ;D Niiden suhde on kiero ja musta sen kieroudesta kerrottiin tarpeeksi kirjassa, että haluaisin itse juuri tuosta parisuhteesta enää kirjoittaa. Mua jäi harmittamaan muiden jääminen liikaa taustalle ja siitä voisi ammentaa vaikka mitä. Ja tietty noiden parittaminen muille kuin toisilleen, vähemmän kipeisiin ja sairaisiin parisuhteisiin olisi myös aika pop, mutta olen valitettavan kiinni parodioissa.  ;D

Poissa riippakivi

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 13
Tykkäsin.

 ;)

Poissa toyhto

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 105
    • LJ
Uu la la! Tämä on vahva. Ja mielenkiintoinen. Ja mielenkiintoinen aihe. Ja vahva kuvaus ja tunnelma. Tykkään erityisesti tästä kohdasta:

Lainaus
Sain voimaa siitä. Nautin siitä! Luoja, tämä oli täydellinen tapa viettää aikaa: saaliin vieressä valmiina hyökkäämään, mutta kuitenkaan tekemättä viimeistä siirtoa.

Tuossa tuntuu että Edwardin itsehillintä alkaa ehkä vähän rakoilla. Alkuvaiheessa kerronta on jotenkin sileämpää, tässä tuo huutomerkki katkaisee ja on mun mielestä erittäin hyvässä kohdassa, ja tykkään myös siitä että heti sen perään Bella onkin hetken ihan pelkästään saalis. Tai ei ehkä ihan mutta kuitenkin.

Edward kuulostaa yhtä aikaa tuskaiselta ja hurmioituneelta, vaikuttavaa!
Imagine what you would do if you knew you couldn't fail.

ficci-arkisto | avatar

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Niiden suhde on kiero ja musta sen kieroudesta kerrottiin tarpeeksi kirjassa, että haluaisin itse juuri tuosta parisuhteesta enää kirjoittaa.
Tää on uus H/D, tosin selkeempänä kuin pottereissa. Ehkä tää on sittenki H/G? ;) Ei vaan joo, mä odotan ittekin omaa irtautumista pääparituksesta, koska tiedän sen tulevan ennen pitkää. Ihan kuin tuli erkaantuminen H/Dstäkin sillon joskus. Mutta hei, kukin tyylillään? Otsikoissa on paritukset, eihän niitä oo pakko lukea jos ei halua ;)
riippakivi, kiva! :)
toyhto, uuh, punastus. Liikaa ylistystä, ei tää oikeesti oo ees hyvä ficci x) Mutta kiitosta kuitenkin ja mukava että tykkäsit :)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Siis pakkohan se lukea, koska olen niin kuin Edward, masokisti.  :D En voi jättää lukematta, koska olen utelias. Sitä paitsi kaikki kiero kiinnostaa.  :)