Kirjoittaja Aihe: Ei koskaan Harryn (yksipuolinen Harry/Bill, S)  (Luettu 2007 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Ei koskaan Harryn (yksipuolinen Harry/Bill, S)
« : 29-03-2012, 19:11:35 »
Unessa Bill tiesi aina kenen luokse tulla.


Nimi: Ei koskaan Harryn
Kirjoittaja: Beelsebutt
Esilukijat: Jolle & kani & Susimus
Päähenkilöt: Harry/Bill (Fleur/Bill)
Lajityyppi: PTP outouksilla
Sanamäärä: tasan 100
Haasteet: FF100 (75. Varjo)
Ikärajasuositus: S (sallittu kaikille)


Susimus näytti tän eikä suostunut kirjoittaan Bill/Harrya. Ja sit taas toisaalta kanitus "saastutti" mua tänään melkeen-runoudella ;) niin sitä tämmöistä syntyi! Kiitos esilukijoille korvaamattomista tökkäisyistä sekä jankutuksista <3 Niin. Sieltä sitten ei puutu pistettä :E


Hox! En omista Pottereita, J.K. Rowling omistaa, joten kaikki kunnia The Ladylle. En saa tästä rahaa, elekää haastako oikeuteen!




Ei koskaan Harryn




Kuinka Bill kohteliaasti, niin vaivattoman pehmeästi kohotti Fleurin luurankorangalle. Kohotti Harryn.

Kuinka Fleur kietoi karkeat kätensä Billin ympärille. Tai Harry.

Kuinka Fleurin nenään kiemurteli Bill, hänen ripsiään hipoi Bill, hänen sanansa otti vastaan aina vain Bill.




Harryn.

Bill oli Harryn, mutta Harry ei ollut Harryn.

Hän oli Fleurin, ja Billkin, ainavain Fleurin.

Unessa Bill tiesi aina kenen luokse tulla. Mutta kun valvekiharat luikertelivat Harryn ajatuksiin, se olikin Ronin hengitys, joka kantautui hänen korviinsa.




Vaikka ajatukset olivat kaukana, harhailivat




Toisessa huoneessa, toisessa talossa, toisessa sängyssä Bill vannoi rakkauttaan niskaan, joka olisi voinut olla Harryn, mutta ei.

Ei ikinä.

Ei koskaan Harryn.


« Viimeksi muokattu: 13-04-2013, 12:26:18 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

eskerave

  • Vieras
Vs: Ei koskaan Harryn (yksipuolinen Harry/Bill, S)
« Vastaus #1 : 30-03-2012, 06:50:52 »
Taisin jos mesessä kauniisti ilmaista, miten tämä pärisee paremmin kuin 100 apinaa savupiipussa. Olen edelleenkin sitä mieltä, mutta jos nyt yrittäisin saada hiukan pidemmän kommentin aikaan :D

Tykkään siitä miten tämä haastoi ainakin mut lukijana. Esimerkiksi tuossa Bill oli Harryn, mutta Harry ei ollut Harryn-kohdassa teki mieli nillittää, että mitä ihmettä ja pitäisikö tuossa jossain olla Billin nimi toistamiseen, mutta sitten vähän aikaa asiaa ajateltuani tajusin ja ihastuin ajatukseen.

Tykkään myöskin Fleurin roolista tässä. Naisella on selkeästi sellainen hämähäkkimäinen ote tapahtumiin, jotenkin mulle tuli tunne, että se tietää Harryn ajatukset ja nauttii tilanteesta.

Tyylillisestikin tämä on jännä (kaikki on näinä aikoina). Toisaalta ihan sua, mutta toisaalta jotain uutta.

Joo, anteeksi, ettei mulla ole enempää sanottavaa tästä. Kaunis oli, tykkäsin ja kiitos.

Niin ja kiitos myös krediiteistä ja linkkauksesta, oot paras <3

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ei koskaan Harryn (yksipuolinen Harry/Bill, S)
« Vastaus #2 : 30-03-2012, 08:50:22 »
Awwi, kiitos <3 Kiva ajatus tuo, hämähäkkimäinen Fleur. Tuli heti mieleen se se se, mikäseon, Lukitari! ;D

Huu, joo, kyllä noita tuli vekslattua noita harryeioleharryn-juttuja. Mutta ehkä ne nyt sanoo suunnilleen sitä mitä mä haluan niiden sanovan. Ja kyllä, tää oli erilaista Bbuttista, mut tää tulikin kuin salama kirkkaalta taivaalta ton kuvan nähtyäni ja kun satuin oleen koneella, niin tekstiksihän se idea päätyi :D

Oli mukavata pelkästään antaa sormien päättää, mitä tulee <3


Kiitos kommentista :-*
Fifi-ficitLJAO3