Kirjoittaja Aihe: Kolikoilla toimiva ankka (S, Riitta Hanhi/Roope Ankka [Aku Ankka])  (Luettu 3115 kertaa)

Poissa Nukkemestari

  • Halipulla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 160
  • Söpöyskäsiterajoitteinen
Ficin nimi: Kolikoilla toimiva ankka
Kirjoittaja: Nukkemestari
Fandom: Disney; Aku Ankka
Ikäraja: S
Paritus: Riitta Hanhi/Roope Ankka

A/N: Kirjoitin nämä erääseen finin haasteeseen, jossa piti kirjoittaa vain kappaleen ajan. Eka taitaa olla paras.

Kolikoilla toimiva ankka

Dresden Dolls – Coin-Operated Boy
Pelle Peloton teki minulle robotin. Vaati hiukan suostuttelua saada hänet tekemään se, mutta ripsien räpsyttely ja naiselliset muodot saavat miehet aina tekemään mitä nainen haluaa. Eikä robotti tietenkään ollut mitä tahansa robottia vaan sellaisen joka näytti kullaltani. Hiukan ironisesti se kävi kolikoilla. Tai ehkä se oli aivan loogistakin. Sisällä se kantoi kultakolikoita, vaikka ulkoa se oli verhottu halpoihin vaatteisiin ja kylmään muoviin. Tahdon sen, tahdon sen… tahdon kolikoilla toimivan ankkani, jota minä rakastan kaikista puitteista huolimatta.

Chisu – Saaliit
Kiireinen ankka. Kuin elohopeaa, pakenet jos sinua yrittää koskea. Oi kun räpyläsi pelästyvät kun sinun rintaa lähestyy.  Tulet ja menet pitkis rahasäiliön käytäviä pitkin. Selkäni takana pitelen nauloja ja vasaroita, ”lainasin” ne Pelle Pelottomalta. Palautan toki pian. Erään radiosta kuuluneen kappaleen innoittamana suunnittelen naulaavani sinun lattiaan, pysyisit kerrankin paikalla. Siinä sinä taas tulet…

Tom Waits – Alice
Jäinen sydän. Tai ei jäinen, mutta kätketty. Jäähän peitelty. Sidon luistimet jalkaan ja lähden luistelemaan. Luistimeni kirjottavat jään pintaan: Roope Ankka. Tunnen kun sydän värisee jossain syvällä jään kätköissä. Katoan nimeesi.
« Viimeksi muokattu: 18-06-2012, 19:25:58 kirjoittanut Nukkemestari »
Mokoma vonkale!

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Oon varppina kommannut tämän nämä Finissä tai ainakin ollaan puhuttu asiasta, koska mullahan on kans ficci tuosta samasta biisistä, Coin-Operated Boy <3 Aika hauska ajatus, että Riitta olisi tilannut roopennäköisen robotin ja kerrassaan todellakin ironista, että se toimi kolikoilla x) Eipä se tainnut ihan hirveästi sitten oikeasta Roopesta erota ;) Saaliit on varsin kamala, koska mä luen sen erittäin kirjaimellisesti O.O Mut sit taas Waitsia <3 Tää on haikea ja näistä kaikista sellainen symbolisin mun mielestä. Sellainen johon oikeasti eksyy.


Kiitos :-*
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Hauska idea, en olekaan aiemmin kuullut tällaisesta kirjoita kappaleen ajan -pätkistä.

Ihailtavaa, että olet saanut näin toimivan kokonaisuuden. Jos itselleni annettaisiin kolme kappaletta joiden aikana tulisi saada jotain järkevää, ei tulisi mitään!  :D

Kaikki kolme sopivat toisiinsa yllättävän hyvin. Riitta Hanhi (jonka etunimi muuten otsikossa on pienellä kirjoitettuna) ei ole ehkä se ensimmäinen hahmo joka Ankkalinnan asukeista tulee mieleen, vaikkakin jahtaa Roopea sarjakuvassa jos toisessakin.  Mutta voin kuvitella Riitan sielunmaiseman noinkin häiriintyneeksi, että on valmis korvaamaan oikean Roopen kolikoilla käyvällä muoviversoilla.

Tom Waitsin rouhea ääni korvissa soiden, kiitän tästä.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.