Ajankohtaista > Vaalit

Yleinen keskustelu moderaattoreista ja admineista.

(1/5) > >>

Chuuko:
Ohjeet on tälläkin puolella päivitetty, lisätkää/korjatkaa/huomauttakaa jos tarve vaatii.

// Mitenkäs, pidetäänkö joku moderaattoreista aina, vai äänestetäänkö aina uudet? Moderaattorien tehtäväthän ei vaadi sen kummempaa tietotaitoa adminpaneelissa. Entä onko rajoitusta kuinka monta kertaa perätysten saa asettautua ehdolle?

Lizlego:
Mä mietin tuota samaa. Viimeksi edelliset olisi saanut jäädä, jos olisivat halunneet, mutta kai siihen voisi laittaa jonkun vastaavan jutun kuin admineilla, että ei montaa kautta peräkkäin. Riippuu tietenkin kuinka paljon on tarvetta ja hakijoita. Saako muuten adminkauden jälkeen hakea heti modeksi vai pitääkö olla ensin vuosi kuivilla?  ;D

Chuuko:
Emmä tiedä tarviiko siinä olla väliä administa modeksi, modesta adminiksi, modesta modeksi tjsp. Jos intoa ja halua riittää, voihan sitä hakea uudestaan ja jos kansa niin äänestää, miksei. Eihän kansanedustajaksikaan ole mitään rajaa montako kautta voi olla. Admin Presidentti sen sijaan ei voi olla kuin kaksi kautta peräjälkeen, mutta tauon jälkeen voi taas hakea, eikö?

Nappeli:

--- Lainaus käyttäjältä: Lizlego -  20-08-2012, 09:10:16 ---Saako muuten adminkauden jälkeen hakea heti modeksi vai pitääkö olla ensin vuosi kuivilla?  ;D

--- Lainaus päättyy ---
:D Kortti kuivumaan... Mun mielestä tässä ei tarvi olla mitään rajoitusta.

Lizlego:
LOL mä luulen kanssa, että mun pitää itse laittaa kortti kuivumaan. Mä tiedän jo nyt, että kun en enää ensi vuonna ole täällä adminina, mä perustan jonkun oman foorumini että pääsen näpelöimään paneelia ettei opitut asiat vaan unohdu.  ;D Niin ja runkkaamaan tiedostoja ja muuta tosi mukavaa. Kaikilla omat pakkomielteensä.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta