Kirjoittaja Aihe: Kikatusarkisto  (Luettu 109350 kertaa)

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #195 : 08-06-2012, 19:58:06 »
Hehhee! Meillon Lizin kanssa täällä mukavaa.

Tämä se on elämää... :D
Näen Sakun neljänä... mutta... mutta... missä on Teemu!?  :o
 :D :D

//vai onko se tuo epämääräinen tummaa ainetta sisältävä purkki Sakun (ja kumppaneiden) vieressä?  :D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #196 : 08-06-2012, 21:43:08 »
Toivottavasti ei ole koskaan olemassa Teemuja, koska sitten pitäisi aina olla Sakuja ja Teemuja ja vielä tasakappalein. Tosin mä varmaan eripurana piruuttani ottaisin niitä aina yksittäin. ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #197 : 13-06-2012, 08:43:04 »
Mun on pitänyt vähän hihitellä, että tässä videossa on syy, miksi olen vahdannut viime aikoina erityisesti Salkkareita, mutta tietysti se jäi nyt kesätauolle juuri tuohon kohtaan. ;D Mä odotin pitkään, että milloin ne pääsee asiaan!

http://www.youtube.com/watch?v=FIOwWnn7AVM

Mutta nyt mua kauhistuttaa, kun Ismon poika Kalle palasi kotiin, koska eikös Kallekin ollut homo? ;D Dääm! Joudun jatkamaan syksyllä Salkkareiden vahtaamista. ;D Voiko tämän syvemmälle enää vajota? ::)

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #198 : 13-06-2012, 16:33:41 »
Siis mitä, miksei mulle olla kerrottu että Salkkareissakin homostellaan ihan oikeasti nykyään? :D Ihan vaan ton linkin ja sen että Kalle (nom<3) tulee takas, mun täytyy varmaan nöyrtyä syksyllä katsomaan kyseistä sarjaa. ;) :D
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #199 : 18-06-2012, 11:27:49 »
LOL! Mä sain lisää pontta sille, että Becks todellakin osallistuisi allasbileisiin Los Angelesissa!!! Kiitos, SS!! :D

Lapsi on terve kun se leikkii ja sillä on leluja kuten vaikkapa foorumi. Mun tekee mieli muuttaa kaikki käyttäjät näkymään listassa punaisella. :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #200 : 18-06-2012, 15:25:12 »
Mun piti itseasiassa joskus sanoa, että ehkä yp vois kuitenkin näkyä listassa eri värisenä. Olis helpompi bongata modet ja adminit suoraan ilman että joutuis käydä topikista tarkistamassa. Ainakin ennen oli modejen suhteen ongelma, tietysti nyt niitä on vähemmän joten vois vaikka muistaakin ne ;D

Meinaan että niin kivaa kuin anonymiteetti ja tasavertaisuus onkin, käytettävyyden vois ajatella rulettavan :E
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #201 : 18-06-2012, 16:18:07 »
Mä en kannata, koska se ehkä kannustaa ihmisiä lähestymään ylläpitoa yksäreillä eri asioissa ja mä haluan enemmän julkista huutelua, kun ihmiset ei tiedä ketä ne lähestyy. Kaaos kunniaan!  ;D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #202 : 19-06-2012, 18:53:04 »
Awwww... PUSU!

Aiheesta löytyy myös pitempi pätkä TÄSTÄ. 8)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #203 : 25-06-2012, 22:20:46 »
Sasha on ihku! Ei kun Sashat on ihkuja! :) (no gifit on pahoja kun niitä jäisi tuijottamaan vaikka kuinka pitkäksi aikaa.)

Nappeli, mun on ihan pakko jakaa tämä kuva, vaikkei ketään kiinnosta, mutta ei tätä voi katsella nauramatta. Olli Määttä (17v.) varattiin Pittsburghiin viime viikonloppuna ja Pittsburghin omistaja Mario Lemieux on selvästi mielissään. ;D http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/1024px/2012/006/1429214.jpg

Olen melkein ainakin vannoutunut Mario Lemieux/Sidney Crosby-shipperi, mutta nyt on kyllä ilmassa vielä vahvemmin se, että Mario vaihtaa jo nuorempaan. Oliskohan Olli seuraava juniori, joka muuttaa asustamaan Marion luokse?
« Viimeksi muokattu: 25-06-2012, 22:23:09 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #204 : 25-06-2012, 22:39:05 »
^ JESTAS KUN REPESIN! : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Vaikka tiesinkin jo uutisesta ja olin nähnyt yhden  kuvan, just tätä en ollut nähnyt ja voi elämä XDDDDD
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #205 : 10-07-2012, 21:56:12 »
Ihailtavaa asennetta myyjältä. Huomatkaa hinnankehitys! Ruma ja hengenvaarallinen jakkara/tuoli/kärpässieni

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #206 : 10-07-2012, 21:59:39 »
Ihana! Repesin ihan täysin tuolle myyjän selostukselle.

zilah

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #207 : 11-07-2012, 14:36:42 »
En tiedä onko tämä kikatuksen vai ketutuksen aihe, mutta aiheutti ainakin valtavan naurukohtauksen.

Räjäytin Pottermoressa kattilan ja menetin viisi tupapistetta!  ;D ;D Mwhah, sitä sotkun määrää! Ja vasta pari päivää takaperin muistaakseni Herkun kanssa pohdittiin, että miten semmosen muka pystyy räjäyttämään. No, ilmeisen helposti.  ;D ;D
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #208 : 21-07-2012, 09:14:31 »
Hehhee! Tämä on mukava pieni lauantaiaamun piristys.


Tähtien sotaa kai se tämäkin on


zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #209 : 21-07-2012, 12:06:11 »
^ Nuo on aivan huippuja! \o/
Fifi-ficitLJAO3