Kirjoittaja Aihe: Kikatusarkisto  (Luettu 109401 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #90 : 26-08-2010, 19:15:44 »
Älä naura! Se voi vielä kusahtaa omaan nilkkaan, kun sehän on Arkun palvelimella niin kuin tämäkin!  :D Vielä saadaan samat tekstit itsekin ja huvitus kalahtaa omaan nilkkaan ja kaduttaa.

Ja juuri tämän takia:


Pieksekää.


:P



Fio, tuskin on hävinny, on vaan kaista loppunu. Eiköhän korjaannu piakkoin...
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1018
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #91 : 26-08-2010, 21:44:05 »
Juu, huomasin juuri itsekin, kun juttelin niiinan kanssa. :) Mutta ei sille kyllä mitään voi, että ensimmäinen ajatus kun sivu näyttää tyhjää on se, että "Kuka sen tällä kertaa kaatoi?" ;) (Mistähän tämäkin kertoo, heh.)

Ja hei, että pysyisimme aiheessa, niin pitää mainita että minua kikatuttaa edelleen ihan viimeisen päälle aina kun katson HIMYM:iä, ja se on Bbuttiksen ansiota, kun koukutti minut sarjaan. <3
« Viimeksi muokattu: 26-08-2010, 21:45:39 kirjoittanut Fiorella »

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #92 : 27-08-2010, 02:22:05 »


Lainaus
Tota on löytyny Jääkiekkolehdestä vuosia sitten, kun Kariya ja Selänne pelas Coloradossa yhtä aikaa. Sielä oli aika roisia juttua ja linkki mutta se oli vanhentunu siihen mennessä kun sain lehden ja koneen.

Voi jee että mä haluaisin lukea kaiken roisin tavaran, jota Jääkiekkolehdessä tai missä hyvänsä on noista ollut.  ;D

Mistähän sen lehden löytäisin... Velipuolen lehdet ovat nykyään mulla ja niitä on varmaan liki sata... No ehkei ihan mutta yli puoli pahvilaatikollista... Olen vielä kaks päivää kotona niin voin kattella ja skannata sen jos löytyisi.

Kikatettava? Kakashin ja Irukan ääninäyttelijät laulamassa tangoa toisilleen. Kuulemma kaikkien homotangojen äiti.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #93 : 04-01-2011, 00:14:28 »
Tiedän, etteivät lähellekään kaikki ole urheilu eikä lätkähulluja, mutta tahdon silti jakaa teidän kanssa tämän erittäin kaksimielisen videon, jolle olen nyt muutaman päivän naureskellut.  ;D Puhetta mailoista ja siitä millainen on hyvä maila. ;D

Cabbie on the Street: NHL Sticks and Knobs

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #94 : 04-01-2011, 00:30:25 »
Hei ootteko kuullut sen vitsin, missä ampiainen menee baariin?
Menee siis näin:
Ampiainen menee baaritiskille ja tilaa baarimikolta juomista. Baarimikko hämmästelee tätä ääneen, ja sanoo sitten: -Tiedätkö, meillä on täällä sinun mukaasi nimetty drinkki.
Johon ampiainen vastaa: -Ai Risto vai?

hhahahahahhaha. No tänään kuulinkin sen englanniksi!

A white horse goes into a bar and orders a beer. The bartender is pretty amazed, pours the beer and then says: "Funny you should ask for a beer, since there's a whiskey that's named after you."
And the horse replies: "How did you know my name's Ernie?"

har har har
« Viimeksi muokattu: 04-01-2011, 00:36:07 kirjoittanut Lavande »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #95 : 04-01-2011, 01:19:44 »
Lavande, en ollu kuullu, mutta voi jestas ko repesin ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1018
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #96 : 04-01-2011, 16:34:40 »
On kyllä aina yhtä hauska huomata että jollekin vitsille on vieraskielinen vastine, etenkin jos se ei käänny suoraan vaan ideansa puolesta. :)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #97 : 05-01-2011, 20:20:03 »
Toihan on klassikko!!!! ;D

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #98 : 09-01-2011, 13:32:11 »
Lisää vitsejä! Repesin aika pahasti kun luin tämän. Tämäkin toimisi suomeksi.

Sherlock Holmes and Dr Watson go on a camping trip.  After a good dinner and a bottle of wine, they retire for the night, and go to sleep.
Some hours later, Holmes wakes up and nudges his faithful friend. “Watson, look up at the sky and tell me what you see.”

“I see millions and millions of stars, Holmes” replies Watson.

“And what do you deduce from that?”

Watson ponders for a minute.  “Well,
Astronomically, it tells me that there are millions of galaxies and potentially billions of planets.
Astrologically, I observe that Saturn is in Leo.
Horologically, I deduce that the time is approximately a quarter past three.
Meteorologically, I suspect that we will have a beautiful day tomorrow.
Theologically, I can see that God is all powerful, and that we are a small and insignificant part of the universe.
But what does it tell you, Holmes?”

Holmes is silent for a moment. 
“Watson, you idiot!” he says.  “Someone has stolen our tent!”


// toinen aika paha:

A man escapes from prison where he has been for 15 years. He breaks into a house to look for money and guns and finds a young couple in bed.
He orders the guy out of bed and ties him to a chair, while tying the girl to the bed he gets on top of her, kisses her neck, then gets up and goes into the bathroom.

While he's in there, the husband tells his wife: "Listen, this guy's an escaped convict, look at his clothes! He probably spent lots of time in jail and hasn't seen a woman in years. I saw how he kissed your neck." If he wants sex, don't resist, don't complain, do whatever he tells you. Satisfy him no matter how much he nauseates you. This guy is probably very dangerous. If he gets angry, he'll kill us. Be strong, honey. I love you."

To which his wife responds: "He wasn't kissing my neck. He was whispering in my ear. He told me he was gay, thought you were cute, and asked me if we had any vaseline. I told him it was in the bathroom. Be strong honey. I love you too!!"
« Viimeksi muokattu: 09-01-2011, 13:42:01 kirjoittanut Lavande »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #99 : 09-01-2011, 14:05:32 »
;D ;D ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #100 : 09-01-2011, 14:37:48 »
Molempiin on tullu törmättyä vuosia sitten suomeksi. Toimii.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1018
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #101 : 09-01-2011, 17:19:38 »
 :D

Kuultu on, mutta olin jo ehtinyt unohtaa.

Ja tuosta ampiais-vitsistä tuli yllättäen sellainen flashback-kohtaus lapsuudesta mieleen, että alkoi taas naurattaa. Radiosta kuului laulu, jossa sanottiin "...pyydän samanlaiset ampiaiset..." en enää muista mikä laulu se edes oli, mutta olin ollut piirtämässä ja näytin sitten äidille kuvaa jossa pikku ukkeli jahtasi kahta pörriäistä haavilla, ja muistan vieläkin miten äiti repesi nauramaan sen nähdessään enkä ymmärtänyt miksi. Kesti vähän aikaa että rauhoittui, mutta kyllä se sen jutun minulle sitten selitti (olin vähän loukkaantunut kun luulin että se nauroi minun piirustukselleni!).

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #102 : 22-01-2011, 23:13:02 »
Magic is might? ;D






Oli pakko jakaa teillekin <3
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #103 : 25-01-2011, 23:37:51 »
Tää ei luultavasti ole mikään kovin hauska juttu, mutta mua naurattaa kumminkin. Tajusin tänään selvemmin kuin koskaan, että olen tullut äitiini mitä musiikin kuunteluun tulee. Mä kuuntelen vain iloisesti musiikkia välittämättä mitä biisissä lauletaan ja mun äiti kertoi mulle just, että se on kuullut radiosta muutaman kerran lähiaikoina hyvän biisin, jonka nimi on Show Me How to Die. ;D Joten nyt mä sitten leveästi hymy huulillani kuuntelen biisiä

Show Me How to Die

LOL synkkää, pahaa, paholaista. Life is not enough. I need to die.  :D Nämä aiheet on kuin tehty mukavaan rallatteluun.  ;D
« Viimeksi muokattu: 25-01-2011, 23:44:45 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #104 : 01-02-2011, 16:11:46 »
No voi LOLZ!

Gay Top Gun


Tarantino <3
Fifi-ficitLJAO3