Kirjoittaja Aihe: Kikatusarkisto  (Luettu 108822 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #615 : 09-10-2014, 14:48:19 »
Joo, mutta ei kyse ole pelkästä omasta kovasta työstä vaan myös maantieteellisestä sijainnista ja siitä, että paikkakunnalla asuu tarpeeksi ihmisiä. Ei onnistuisi samalla tavalla jossain Lappeenrannassa, koska siellä ei ole yhtä paljon väkeä eikä varmastikaan kyse ole siitä, että muka Oulussa olisi tehty enemmän töitä ja jotenkin oltaisiin sen takia parempia vaan on siinä kyse myös muista asioista.

//Jokereita tulen vihaamaan aina, ihan sama mitä liiga ne pelaa.  ;D Ja ihan sama, missä Hjallis on. ;D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #616 : 09-10-2014, 14:52:05 »
Ei siitä mun kannalta kauan vielä ole, kun Kärppiä odotettiin kuin kuuta nousevaa ylös ykkösdivarista. Se kesti vuosia. Oli se yhtä tuskaa. Sanokoon kuka tahansa mitä hyvänsä niin mää tunnen aina suurta arvostusta Juhani Tammista kohtaa, joka lopulta vihdoin ja viimein sai Kärpät nousemaan suosta.  8)

Joo, tottahan se on, että pienillä paikkakunnilla ei vain yleisömäärät tahdo riittää rahantuloon.
« Viimeksi muokattu: 09-10-2014, 14:53:59 kirjoittanut Nappeli »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #617 : 09-10-2014, 14:57:55 »
Mäkin tunnen suurta kunnioitusta Juhani Tammista kohtaan, ja niitä ihmisiä, jotka nosti Jokerit ylös 90-luvun taitteessa ykkösdivarista ja konkurssin partaalta (LOL tähän liittyy Kummolan mafia), mutta ei se estä mua pitämästä niitä nykyisin rahaseuroina, joiden tappio on enemmänkin hyvä kuin huono asia. ;D Niin, ja täytyy myös muistuttaa, että suuri suosikkini Colorado Avalanche oli nimenomaan suuri rahaseura, joten en väitä, että tähän liittyisi mitään logiikkaa. ;D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #618 : 09-10-2014, 15:01:30 »
Niin, ja täytyy myös muistuttaa, että suuri suosikkini Colorado Avalanche oli nimenomaan suuri rahaseura, joten en väitä, että tähän liittyisi mitään logiikkaa. ;D
Hahaha!

En joka tapauksessa missään nimessä tule koskaan hyväksymään Kärppien niputtamista pääkaupunkiseudun rahaseurojen kanssa samaan kastiin!! ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #619 : 09-10-2014, 15:08:45 »
Okei, myönnyn sen verran, etten pidä Kärppiä pääkaupunkiseudun rahaseuroihin verrattavana, mutta onkos Kärpissä muuten suunniteltu lähteä mukaan KHL:ään? ;D

Poissa Antelope

  • anti
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 85
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #620 : 09-10-2014, 15:22:40 »
^ ;D

Mä aloin pohtimaan, että onko Jokerit nimenomaan siksi niin vihattu että se on rahaseura? Vai onko siinä takana jotain muutakin? Kun niiiiiin moni vihaa Jokereita vieläkin vaikka ne on jo KHL:ssä ryöstämässä pelaajia. ;D Mut on ainakin kasvatettu sillä metodilla, että älä tyttö ikinä kannata Jokereita.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #621 : 09-10-2014, 16:08:54 »
Siihen on joo jotenkin aivopesty. Okei, Lahdesta lähtöisin olevana on ihan normaalia vihata hesalaisia, kun ne on siinä lähellä ja niin aina olevinaan parempia, mutta toi Jokerivastaisuus on jotain, mikä ylittää normaalin rajat. Olen yrittänyt asennoitua Jokereihin positiivisemmin, kun ne pelaa KHL:ää eikä se nyt estä kattomasta niiden peliä, mutta kyllä mua yhä hiertää hirveästi katsoa Aaltosta narripaidassa, kun mun tietoisuuteen se tuli nimenomaan pelatessaan Lahdessa, vaikka onkin kotoisin pohjoisesta.  ;D

//Muoks: Luultavasti mun hesalaisviha on lähtöisin siitä, kun olen asunut vielä Lahdessa. Sieltähän tosi monet pelaajat siirtyy nimenomaan Helsinkiin ensin ja sitä kautta maailmalle, mutta en mä Lahdessa asuessani ollut vielä niin paha lätkäfani kuin Jyväskylässä kun pääsin livematsien makuun. Mutta sekään ei selitä sitä, että Jokerit on paljon pahempi kuin HIFK, koska kaiken perusteella sen pitäisi olla toisinpäin. ;D
« Viimeksi muokattu: 09-10-2014, 16:41:41 kirjoittanut Voldemort »

Poissa Antelope

  • anti
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 85
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #622 : 09-10-2014, 16:17:45 »
Joo, mä itse asiassa olin kattomassa sitä Jokerin KHL-kauden aloitusta ja ihan surutta pystyin kannattamaan niitä ja hurraamaan maaleille. Suurin osa siellä oli Jokeri-faneja, mutta muutamat Tappara-paitaiset hurrasi kun Dinamo Minsk heivasi kiekon maalin. ;D Vaikka mä en oo tosiaan koskaan oikeen innostunut Jokereista, niin ne on kuitenkin ainut suomalainen joukkue KHL:ssä niin pakkohan niitä on ees vähän kannattaa. Mun sen pelin kohokohta oli nimenomaan Aaltonen kun tsiigailin sitä siellä jäällä, vaikka oli se tosiaan aika kamalaa kun sillä oli narrin kuva siinä. :D Tais se saada syötttöpinnankin muuten siinä pelissä.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #623 : 09-10-2014, 16:47:34 »
Kyllä mäkin paikanpäällä pystyisin ihan hyvin hurraamaan Jokereille, mutta joku siinä joukkueessa silti tökkii. Ja musta on aina pahempi, kun sinne menee joku ulkohelsinkiläinen pelaamaan. Aina irvistyttää nähdä niitä Jokeripaidassa. Sen sijaan, jos helsinkiläiset pelaa Jokereissa se on pienempi paha. Teemu Selänne Jokereissa olisi niin ihkua.  ;D

Poissa Antelope

  • anti
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 85
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #624 : 09-10-2014, 18:02:46 »
Mä näkisin Teemun mielelläni missä tahansa joukkueessa vielä yhden kauden. ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #625 : 09-10-2014, 18:09:05 »
Mä näkisin Teemun mielelläni missä tahansa joukkueessa vielä yhden kauden. ;D

Varmaan aika moni mielellään näkisi Teemun missä vaan, mutta käytännössä sen vaihtoehtoina ei taida olla kuin Jokerit. ;D

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #626 : 09-10-2014, 21:25:51 »
Mä oon tässä nyt päässy seurailemaan tota liiganousun huumaa ihan lähiaikoina, kun Kouvostoliitossa asun. Kookoohan nyt sitte ens kaudelle nousee liigaan. Lehtiotsikot on ollu vaan Pääseekö? Eikö pääse? Riittääkö rahat? Uudet katsomot jäähalliin? Miljoona sinne, miljoona tänne?  Tyypit jopa oikeasti järjestivät ylläri-ilotulituksen ilmoituksen kunniaksi.  Ja keskustelupalstat laulaa puolesta ja vastaan. ::)

En yleensä seuraa pätkääkään SM-liigaa, eikä koko homma kiinnosta pätkääkkään. Seuraava NHL on ehkä kuitenkin ostettava pleiskarille, koska Kookoo.  ::)
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #627 : 10-10-2014, 10:02:31 »
Onneksi olkoon, Kouvola! En oikeasti tiedä, onko se onneksi. Tuli Lahdessa seurattua enemmän noita seuraan liittyviä talousvaikeuksia. Siellä liigajoukkuetta pyörittävät bisnekset ajautuivat kerta toisensa jälkeen vaikeuksiin ja nimi muuttui jossain välissä tiheään. Liigabudjetti on kuitenkin ihan eri asia kuin mestiksen budjetti, mutta väki kaikkoaa äkkiä hallista, jos koko ajan tulee turpaan niin että tukka lähtee. Suomesta puuttuu Toronto Maple Leafs, seura joka menestyy taloudellisesti vuodesta toiseen, vaikkei menesty. ;D

Poissa Antelope

  • anti
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 85
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #628 : 22-10-2014, 16:11:49 »
En kestä, koska aina kun katon tätä kuvaa Sidistä ja G:stä, niin mulle tulee vaan mieleen Lizin Pidätettiin, ei pidätetty. ;D ;D Jotenkin kiihkeänolonen katsekin Sidillä... Huuletkin raollaan. :D Oi voi.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #629 : 22-10-2014, 18:39:30 »
Täytyy sanoa, että mulle tekee varmasti tiukkaa katsoa enää yhtäkään Penguins-peliä sen jälkeen, kun olen tutustunut Halloween Party -kuviin.  ;D Tämä ehkä vie voiton.  ;D