Kirjoittaja Aihe: Kikatusarkisto  (Luettu 108824 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #45 : 02-03-2010, 17:44:36 »
Hauskat Hillywoodit! Ihan parasta oli Beltsun 'Team Jacob' tatska, mutta senkin päihitti jammailevat Volturit ;D


Pst. huomasittekos lopun rokkikohtauksessa pienen Jasper/Carlisle vihjailun, selkeesti virnuilivat toisilleen. Mä ainakin huomasin :P
Fifi-ficitLJAO3

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #46 : 08-03-2010, 16:14:33 »
Irc-quoteista bongattua:

Lainaus
#rapulapaat (15) [135571]
< sneu> "Vancouverin kisoissa epäilemättä harrastettiin hyvin monenlaista vapaa-ajan aktiviteettia. Vancouverin viranomaiset varasivat jo etukäteen 100 000 ilmaista kondomia urheilijoiden ja virkailijoiden käyttöön. Heitä oli noin 7000. Kondomit kuitenkin loppuivat kesken kisojen ja niitä kuskattiin kisakylään lisää ennen olympialaisten päättymistä."
22:37 < Welho> melkoiset nykyajan orgiat
22:37 < sneu> voi selitellä miksei jaksanu hiihtää maaliin asti
22:39 <@obek> ööh, siis noi viranomaiset aavisti et semmonen reilu 10 vois olla per nuppi sopiva
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Poissa macfaq

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 25
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #47 : 10-03-2010, 00:53:51 »
Kuolen nauruun. Olen löytänyt todisteet, ettei tässä maailmassa oikeastaan tarvitse osata mitään, kunhan vaan on tarpeeksi sitkeä ja valmis nolamaan itsensä.
Sillä nimittäin tienaa!

Mielessä pyörivät punaisia päin ajavan auton törmääminen liikennemerkkiin, mies hyppäämässä uima-altaaseen jossa ei ole vettä, kissa jahtaamassa hiirtä joka sitten puree tätä nenään... Sattuu, mutta naurattaa.

Tiedän, että ihmiset mokailevat tosi-tv-ohjelmissa. Sehän niistä tekee viihdyttävää.
X-factorin rokkimakkaramummo tai Nivala X ei kuitenkaan vedä minkäänlaisia vertoja tälle kaksikolle:
May I present you: John and Edward!
I juuuuuuuust luv them! ;)

P.S. Parivaljakko tipahti VASTA juuri ennen semifinaaleja. LOLz.





// Bbuttis muokkasi linkin toimivaksi :E
« Viimeksi muokattu: 10-03-2010, 11:21:58 kirjoittanut Beelsebutt »
Yaoi Rule Nr.3
Only women allowed in Yaoi are Yaoi boy's sister, Yaoi boy's mother, Yaoi boy's daughter, faghags and a bitch who wants to break the Yaoi couple up.
That leaves you out, Natalie!

P.S. Yaoi Rule Nr. 16: No blacks!
Icon by *humon

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #48 : 10-03-2010, 11:26:49 »
Aivan ihania! :D

Tosiaan, laulu ei ollu kovin kummosta, mutta wow, mikä show!!! ;D ;D ;D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #49 : 11-03-2010, 21:02:44 »
Muhaha! Ei hitto olisi pitänyt kuunnella Iltasanomien Radiotuomareita, koska nyt mä en pysty suhtautumaan Suomen lätkämaajoukkueeseen vakavasti ollenkaan.  :D Muhaha! Mä en tiedä mikä tuosta on totta ja mikä ei, mutta ei... ei hyvää päivää. Okei, pitäisi olla tosi huolissaan kun homma ei toimi.  ;D Vanhempien pelaajien neuvo nuoremmille: "Palkatkaa oma huoltotiimi!"  ;D

Nyt mä alan jo tosissaan odottaa lätkän MM-kisoja ihan jo tuon väitetyn ammattimaisen johtoryhmän takia. ;D ;D


Poissa macfaq

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 25
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #50 : 15-03-2010, 03:17:00 »
En saa nukuttua = pitää kehittää jotain hiljaista öistä tekemistä = deviantArt = twilight vitsejä = Glitteriä

... Repesin.  ;D   
(Meen kans huomenna ostaan kaupasta glitteriä!)
Yaoi Rule Nr.3
Only women allowed in Yaoi are Yaoi boy's sister, Yaoi boy's mother, Yaoi boy's daughter, faghags and a bitch who wants to break the Yaoi couple up.
That leaves you out, Natalie!

P.S. Yaoi Rule Nr. 16: No blacks!
Icon by *humon

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #51 : 15-03-2010, 10:56:50 »
Tahtoo tahtoo oikeasti päästä eroon olympialaisten sienistä, mutta miten niistä pääsee eroon, kun silmiin iskee tällaisia uutisia!  ;D Joo joo, tiedetään. Ryypättiin ja käytiin naisissa (naiset eivät kuulemma juokse enää Selänteen perässä, mutta Selänne voi juosta niiden perässä  ;D) mutta kun ne siirsi lentojaan molempiin suuntiin, jää kysymys että mihin ne oikein otti yhdessä aikaa... ;D Ei, pliis, jonkun pitäisi tappaa mun aivot! ;D Mä olen yrittänyt epätoivoisesti päästä eroon koko ajatuksesta, mutta joka kerta se vain pahenee, vaikka mä olen ihan vakuuttunut että vaikka kuinka moni muu on tehnyt vastaavaa, mutta vain noista uutisoidaan. Tulee vääristymiä... vaan silti... piinajainen!  :D
« Viimeksi muokattu: 15-03-2010, 11:08:01 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #52 : 15-03-2010, 18:18:09 »
Täysin samaa mieltä Lizin kanssa. Ehkä meidän pitäisi linkittää kaikki materiaali tänne ja kysyä viisaampien mielipidettä, että sienissäkö me ollaan, vai onko tähän joku muu selitys. Sitten terveemmät saisi äänestää meidän mielenterveyden puolesta, tai sitä vastaan!  ;D  ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #53 : 15-03-2010, 18:40:13 »
En uskalla riskeerata, koska en halua toisaalta että mut leimataan sienihörhöksi mutta toisaalta en haluia myöskään että saisin asiallle vahvistuksen. Mä tulkitsen sen niin, että me ollaan vaan ylianalysoitu kaikki ja nähdään sieniä siellä missä niitä ei ole.  ;D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #54 : 15-03-2010, 20:08:16 »
Joo-o, enpä tiedä. Mulla on ollut tietyt epäilykset jo siitä 2008 vuoden erätaukohaastattelusta asti ja sen jälkeen tämä epäilys on vain vahvistunut ja vahvistunut. Jäbät siirsi lentoja tullessa ja mennessä... ;D

Joo, melkoinen piina. Joka kerta kun näkee kaverit kaksistaan haastatteluissa tai kuvissa, niin meinaa lentää kahvit suusta, kun aina se on jotakin yhtä repäisevää. Mä oon jo lopettanut sen takia kahvin ryyppimisen tietokoneen ääressä.  :D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #55 : 16-03-2010, 15:10:50 »
Kieltämättä noi lentojen siirtämiset oli aika paha juttu. Mä voisin seuraavaksi hetkeksi siirtyä vaikka Maalitykkiin ja Höylään (ketä ne nyt edes oli, tuli katkos, Timonen ja Mikko Koivu). Tuntuu vähemmän sieniseltä ja enemmän normaalilta vaikka lätkässä pysyisikin. :D Ja ainakaan Mikko Koivun tapauksessa ei tuntisi edes omantunnontuskia, kun se päästää suustaan mitä sattuu.  ;D
« Viimeksi muokattu: 16-03-2010, 15:15:43 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #56 : 16-03-2010, 15:16:34 »
Kieltämättä noi lentojen siirtämiset oli aika paha juttu. Mä voisin seuraavaksi hetkeksi siirtyä vaikka Maalitykkiin ja Höylään. Tuntuu vähemmän sieniseltä ja enemmän normaalilta vaikka lätkässä pysyisikin. :D
Samoin samoin... Maalitykki ja Höylä, voi herranen aika, enpä tiedä kuulostaako sittenkään pätkääkään terveemmältä, vaikka Jake sitä on painanutkin. Mutta Höylä ja Robin Hood olis aika kiva juttu!  ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #57 : 16-03-2010, 15:26:22 »
Joo, ehkä Höylä ja Robin Hood. Ja mä olen melko varma, että mä olen ajatellut tuota paria juuri tuosta Jätkäparivideosta (jo pelkästään jätkäpari olisi varmaan riittänyt siihen) lähtien, mutten ole saanut aikaiseksi, koska en ole hahmottanut tyyppejä tarpeeksi hyvin. Tää höklympiähuurumyrkytys ja sen jälkimainingit ovat sinänsä auttaneet selkeyttämään noidenkin hahmokuvaa, vaikka kaiken muun se onkin sotkenut.  ;D

Poissa Storithiana

  • Brittiteenlitkijä
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 60
    • Give me a sign, I wanna believe
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #58 : 02-04-2010, 19:31:14 »
Hih, katoin tänään Uusikuun ekan kerran sen jälkeen, kun leffateatterissa näin. Aron nauru ♥ Carlisle ♥

Ja mie oon ihan rakastunut Olavi Uusivirtaan ja sen musiikkiin. Mie itse asiassa pari päivää sitten päätin, että heti kun täytän kahdeksantoista, menen hänen kanssaan naimisiin xD
My heart is yours to fill or burst,
to break or bury,
or wear as jewellery,
which ever you prefer


ex-humph

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #59 : 04-05-2010, 15:12:00 »
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2125375&ref=tf1

Okei, ei oikeastaan niin hauska mutta kyllä se vaan mua nauratti kun tuon uutisen luin.  ;D En minäkään kyllä varastaisi kapteeni Jackilta.  :D
« Viimeksi muokattu: 04-05-2010, 15:14:39 kirjoittanut Lizlego »