Kirjoittaja Aihe: Kikatusarkisto  (Luettu 108827 kertaa)

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #180 : 01-05-2012, 23:03:18 »
^Olipas iltasanomat vieläpäs kohtelias, kun mainitsi vieläpä, et iltalehti eka uutisoinut tästä "tapahtumasta"  ;D

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #181 : 02-05-2012, 19:22:17 »
Eihän tässä tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa kun panin klassista soimaan ja sen tahtiin marsut on nyt sitten lähemmäs varttitunnin ponnekkaasti puipanneet...

Ehkä kumminkin nauraisin.

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #182 : 04-05-2012, 16:03:28 »
Eihän tässä tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa kun panin klassista soimaan ja sen tahtiin marsut on nyt sitten lähemmäs varttitunnin ponnekkaasti puipanneet...
Aww, voi ei! :D Marsut on vaan niin ylisöpöjä otuksia - mulla on ollut niitä lapsuudesta saakka, ja tuntuu tosi oudolta nyt kun ei ole pariin vuoteen pieniä kuikuttajia ollut.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #183 : 09-05-2012, 22:17:58 »
Uuden twilight-elokuvan teaseri. Anteeksi, vaan jos täällä on hardcore faneja, mut toi lopun peurajuttu sai mut melkeen putoon lattialle naurusta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #184 : 10-05-2012, 10:57:47 »
Harmi että olen just paikassa jossa en uskalla laittaa videoita pyörimään.  :D Twilight on yleensä aina hyvä hupilähde. Mua pitäisi kieltää menemästä julkisille paikoille silloin kun olen keskellä maanisen pakkomielteisiä kirjoitus - tai ajatteluvaiheita niin kuin näinä päivinä tuntuu olevan. Istuin nimittäin työkkärissä vuoronumerolaitteen vieressä ja havahduin pariin otteeseen siihen, että ihmiset katsoivat minua omituisesti. Tajusin sitten itsekin virnuilevani itsekseni kuin joku saamarin hullu.  ;D Myös puhuin itsekseni jotain. ;D Olenkohan mä hullu? Pidän sitä ihan mahdollisena, mutta silti ajatus enemmänkin huvittaa.  ;D
« Viimeksi muokattu: 10-05-2012, 11:00:12 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #185 : 10-05-2012, 11:47:25 »
Tajusin sitten itsekin virnuilevani itsekseni kuin joku saamarin hullu.  ;D Myös puhuin itsekseni jotain. ;D Olenkohan mä hullu? Pidän sitä ihan mahdollisena, mutta silti ajatus enemmänkin huvittaa.  ;D
Mulla on paha taipumus vaipua täysin omiin ajatuksiini kaikissa tylsissä odottelutilanteissa. Jos en koko ajan keskity olemaan ihmisiksi, saatan purskahtaa nauruun tms. ajateltuani jotakin liian huvittavaa. Mielikuvitus on pahasta silloin kun on tuntemattomia ihmisiä ympärillä. Tai no, saavatpa nekin jotain mitä kertoa sitten kavereille.  ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #186 : 10-05-2012, 12:01:53 »
Siis mulla on toi sama tapa ollut ihan pienestä pitäen (vaipua omiin ajatuksiin ja viihdyttää itse itseäni oman pääni sisäisellä fiktiolla), mutta ihan parasta on se kun kulkee julkisella paikalla mutisten jotain dialogeja kuten: "I will kill you, you bastard!" ;D tai suomeksi: "Mä vielä tapan sut, saatanan mulkku!" ja samalla pyörii pitkin jotain kauppaa omituisesti liikehtien (kuvittelee kuinka tarinan dramaattiset askeleet otetaan ja sitten paukautetaan jotakuta lättyyyn ;D) Olen tehnyt tuotakin ja joskus pyörinyt ihan hukassa pitkin kauppaa kun en ole pystynyt keskittymään edes ostosten tekoon mielikuvitukseni lomassa.  :D Joskus hämmästyttää ettei kukaan ole vielä soittanut paikalle valkotakkisia miehiä, mutta siinä kohtaa taitaa pieni koko ja viaton naama pelastaa. Mä näytän kaiketi hyvin vaarattomalta hullulta  :D Todellisuus ikävästi aina välillä pyrkii pilaamaan fiktion LOL.
« Viimeksi muokattu: 10-05-2012, 12:06:33 kirjoittanut Lizlego »

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #187 : 10-05-2012, 12:22:59 »
Siis mulla on toi sama tapa ollut ihan pienestä pitäen (vaipua omiin ajatuksiin ja viihdyttää itse itseäni oman pääni sisäisellä fiktiolla), mutta ihan parasta on se kun kulkee julkisella paikalla mutisten jotain dialogeja kuten: "I will kill you, you bastard!" ;D tai suomeksi: "Mä vielä tapan sut, saatanan mulkku!" ja samalla pyörii pitkin jotain kauppaa omituisesti liikehtien (kuvittelee kuinka tarinan dramaattiset askeleet otetaan ja sitten paukautetaan jotakuta lättyyyn ;D)
Ahhahah, voi vehnä, nauran täällä ihan kippurassa tolle mielikuvalle! :D

Mä en niinkään mutise itsekseni tai tee mitään muutakaan kovin näkyvää julkisella paikalla, mutta toisinaan yllätän itseni nyökyttelemästä ponnekkaasti jollekin ajatukselle kaupan jonossa tai virnistelemästä typerästi ruuhkabussissa. Todellisuus tosiaankin yrittää aina pilata hyvän fiktion! :D
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #188 : 10-05-2012, 21:34:22 »
Hehhee! Eiköhän jokainen hyvällä mielikuvituksella varustettu ihminen joskus virnuile tai ilvehdi itsekseen mitä sopimattomimmissa paikoissa. Itseni ainakin tunnistan tuosta kuvauksesta täysin.   :D


zilah

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1014
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #189 : 10-05-2012, 23:37:44 »
Kyllä vain, minä myös allekirjoitan saman. ;) Minä kuulemma kikattelen itsekseni liian kovaan ääneen, ja tottahan se on. Joskus vain voi olla niin lystikkäitä ajatuksia ettei voi olla tirskumattakaan.

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #190 : 11-05-2012, 00:38:09 »
Minä myös!  ;D Uppoudun liiaksi, ihan liian usein ajatuksiini ja seuraukset on kiusallisia ja hankala paikata! Kerran luulin olevani puvustamossa yksin ja ajattelin jotain ja tiuskaisin siihen (ääneen), että "Ei, ei se noin mee!". Vieressä istunut ääniteknikko katso mua hyvin pitkään...

Virnistelen idioottimaisesti aina kun menee hyvin. Kun tiesin lukiossa pääseväni vaihtoon, naama oli kun naantalin aurinko puolen vuotta. Vielä kun mun hymyily ei ikävä kyllä oo mitään ystävällisen näköstä, vaan just sellasta psykopaattihymyä  :-[

Q+Black

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #191 : 15-05-2012, 12:36:28 »
Jos katsot tämän nauramatta, olet aika mestari ;)

http://www.youtube.com/watch?v=HttF5HVYtlQ

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #192 : 06-06-2012, 20:52:57 »
Nauru pidentää ikää! ;D Toi on loistava, ei sitä voi katsoa nauramatta. :D Mua vastaan tuli äsken kaksi varsin humalaista miestä ja niiden perässä mateli poliisiauto. Arpoiko ne, että pidättääkö ne ne miehet vai ei vai oliko ne vaan saatilla baarista kotiin. ;D Se näytti aika hassulta.  :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #193 : 06-06-2012, 21:34:44 »
Haha tota penskaa :D

Liz, ehkä ne oli VIPpejä joiden kotimatkalle oli määrätty suojelu :P
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kikatusarkisto
« Vastaus #194 : 08-06-2012, 15:00:59 »
Hehhee! Meillon Lizin kanssa täällä mukavaa.

Tämä se on elämää... :D


zilah