Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 164745 kertaa)

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 232
Vs: Jes!
« Vastaus #1335 : 21-07-2023, 10:52:24 »
Ei tainnut missään lukea aikataulua julkaisusta. Se varmaan tulee sitten, kun on jo kokonaan unohtanut koko asian.  ;D

//zilah, mä uhkaan valjastaa kaikki, jotka mut tuntee tai tietää että miltä näytän, etsimään siltä videolta.  ;D

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 232
Vs: Jes!
« Vastaus #1336 : 11-10-2023, 18:54:52 »
Ihan vaan siitä jees että änärikausi alkoi!  ;D

Ainakin yhdessä asiassa Connor Bedard, ennakoitu uusi tulevaisuuden tähti, päihittää vanhan tähden Sidney Crosbyn

LOL. Sukupolvien välinen kisa. ;D

https://www.youtube.com/watch?v=dAggKs6S7UE

Mutta mä odotan Connor vs. Connor -kisaa ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1014
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1337 : 11-10-2023, 19:45:32 »
Minua jotenkin melkein säälittää tuo pikku poikanen. Sillä on varmaan isot paineet niskassa, kun jo ennen ensimmäistäkään peliä siitä on povattu uutta legendaa. Mutta samaan aikaan voin kuvitella sen innostuksen, kun se nyt pääsee näyttämään osaamistaan oikeassa NHL-pelissä ja pelaamaan oikeita pelaajia vastaan. Minusta oli vähän näytösluontoinen juttu, että se pistettiin ekaan aloitukseen suoraan Sidiä vastaan (joka on aika legenda ja samalla se, johon tätä baby-Connoria jo verrataan).

Ja minua myös huvittaa tuo poikaparan nimi, joka varmasti ficcaajien käsissä kääntynee Bed-artiksi. ;D Sääli, että eihän tuommoista pikku ipanaa voi sellaisessa mielessä edes ajatella.

Mutta mä odotan Connor vs. Connor -kisaa ;D
Se tulee varmaan seuraavana. Pikku Connor vastaan baby-Connor.  ;D

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 232
Vs: Jes!
« Vastaus #1338 : 11-10-2023, 20:22:31 »
Joo, niin minäkin säälin varsinkin kun se saa jo nyt ansaitsemqtonta vihaa ihan syyttömästi sen takia että media hehkuttaa suunnilleen sen joka henkäystä. Eihän se sen vika ole. Itseä kuitenkin kiinnostaa, koska toi on fyysisesti melko pieni (kiukkuisuudesta en vielä tiedä). Pelottaa että joku iso pakki sen teilaa. (Larsson?)

Tänään nauroin kun tajusin että toi poika on elänyt vähemmän aikaa kun minä oon ficannut. ;D

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 232
Vs: Jes!
« Vastaus #1339 : 12-10-2023, 08:23:18 »
Jes!

Edmonton Oilersin kauden avaus on suoritettu. Hieno peli! ;D

Tuloksena 8-1-tappio Vancouver Canucksille hehe ;D ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1014
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1340 : 12-10-2023, 12:36:08 »
Voi meidän pikku reppanat, nyt ei mennyt kauden alku ihan putkeen... Mutta ainakin pelin viihdearvo sinulle katsojana taisi olla kohdallaan! ;D

Tänään nauroin kun tajusin että toi poika on elänyt vähemmän aikaa kun minä oon ficannut. ;D
;D ;D ;D Tuo kertoo jo paljon!

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1341 : 12-10-2023, 22:28:18 »
Voi meitin poikii! <3

Nyt sit kirjoittamaan ficcejä, missä Connor ja Leon lohduttelevat toisiaan. <3  ;D Ja tsemppiä heille parempaan jatkoon. <3


zilah

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1014
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1342 : 12-10-2023, 23:30:35 »
Yhden sortin JES sillekin, että olen nyt fiilistellyt Vehkan Kellopelisydämen lukemista oikeana painettuna kirjana! ❤

Jotenkin jännä ja ihana lukea kirjana tekstiä, jota on lukenut Finissä orginaalificcinä. :D En tosin ikinä ehtinyt lukea sitä kokonaan, kun Vehka sen jossain vaiheessa poisti, ja kuulemma siinä on juonikin jonkun verran muuttunut vanhoista versioista, mutta paljon oli tuttua, ja se teki ihanasti nostalgista tunnelmaa. Niin kiva olla osana toisen unelman toteutumista, vaikka näin lukijana! :D

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 232
Vs: Jes!
« Vastaus #1343 : 12-10-2023, 23:48:27 »
Lainaus
Voi meidän pikku reppanat, nyt ei mennyt kauden alku ihan putkeen... Mutta ainakin pelin viihdearvo sinulle katsojana taisi olla kohdallaan!

Totta. Viihdearvo oli kyllä täysin kohdallaan.  ;D Kyseessä on kuitenkin vain yksi peli. Silti tuollainen ruma tappio ei varmasti ihan hirveän äkkiä unohdu ja seuraavassa pelissä ei enää surffailla.

zilah, ne oli varmaan enemmän kiukkuisia kuin mitään muuta tuon pelin jälkeen. Ehkä ne sen päätteeksi riiteli ja tarvitsi parisuhdeterapeuttia tai sitten ne erosi, koska mulla on vieläkin kännykällä kirjoitettuna eroamisen alku. ;D

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 232
Vs: Jes!
« Vastaus #1344 : 15-03-2024, 14:32:53 »
Juhlava jes sille, että kun oon ehtinyt kirota jatkuvasti poistettavia botteja niin nyt mä hoksasin että ne saa pois yhdellä napinpainalluksella. Jes! ;D Toivottavasti silmäni ei valehdellut eikä seassa ollut oikeita rekisteröityjiä. Kävin läpi 16 sivua ja 450 luotua tunnusta.  ;D Perhanan ryssäbotit menkää mäkeen! ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1014
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1345 : 15-03-2024, 18:33:43 »
Huh huh, en edes tiennyt, että niitä tulisi tuollaisia määriä!

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 232
Vs: Jes!
« Vastaus #1346 : 15-03-2024, 20:40:12 »
Niitä tuli jossain vaiheessa enemmänkin. Noi oli kertynyt muutamassa viikossa.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1014
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1347 : 11-04-2024, 20:04:45 »
JES todellakin, kyllä yhteistyössä on voimaa. :D Siskot olivat tulossa käymään, mutta minun oli tänään pakko siivota huomisaamuksi. Niinpä he ehdottivat, että siivotaan yhdessä. ❤ Eipä siinä sellaista isompaa hommaa tullutkaan, kun oli monta asialla kaksiossa, ja yksi Auri Kanasen siivousvideoiden fani jopa hinkkasi suihkukaapin jollain ihme välineellä ja aineella niin että se oikein säihkyy!

Ei nyt niin, ettenkö joka viikko normaalisti siivoaisi, mutta tuommoista viimeisen päälle syynäystä en ole kyllä aikoihin kerinnyt tekemään, ja kyllä eron näkee, kun seinät ja ovetkin on pyyhitty tahmatassujen käpälänjäljistä. Pitäisi varmaan itsekin perehtyä tuommoisiin erikoisjuttuihin, sillä aineella kun lähtivät jopa sellaiset tahrat, joita olen vuosia pitänyt pysyvinä, kun ei mikään tähänastinen ole niitä saanut lähtemään. Olen ällistynyt ja samaan aikaan onnellinen, kun oli ihana viettää yhdessä aikaa.

Nyt jatkan vielä kirjojen ja papereiden järjestelyllä, niitäpä eivät muut voi tehdäkään.