Kirjoittaja Aihe: HUOMIO: Foorumi päivitetty!  (Luettu 6963 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: HUOMIO: Foorumi päivitetty!
« Vastaus #30 : 19-06-2012, 21:43:25 »
STLovekaan ei valitettavasti toimi niin kuin pitäisi. Core on noista ainoa, joka näyttäisi toimivan edes sinnepäin. Asensin teeman enterprise, mutta sekin toimii ihan perseelleen kun menee yksäreihin. Hmm... jotain pitää tehdä LOL. Manuscriptiä yritän metsästää ja kaikkea eriväristä. Jos vaikka jotkut toimisikin. :D

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: HUOMIO: Foorumi päivitetty!
« Vastaus #31 : 20-06-2012, 17:31:44 »
No mitäs minä nyt näille pelihousun riekaleille teen? :'DD
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: HUOMIO: Foorumi päivitetty!
« Vastaus #32 : 20-06-2012, 17:38:50 »
Kudo niistä matto! Ja nainen, postaa ficcejäs tänne, niitä kysellään :E
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Nukkemestari

  • Halipulla
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 160
  • Söpöyskäsiterajoitteinen
Vs: HUOMIO: Foorumi päivitetty!
« Vastaus #33 : 20-06-2012, 18:00:10 »
Harmi, luulin että täällä on käynnissä kuumaa Beelsebutt/rimps femmetoimintaa, mut ei ollutkaan :(

//typo
« Viimeksi muokattu: 20-06-2012, 20:13:17 kirjoittanut Nukkemestari »
Mokoma vonkale!

Lizlego

  • Vieras
Vs: HUOMIO: Foorumi päivitetty!
« Vastaus #34 : 20-06-2012, 19:21:35 »
Harmi, luulin että täällä on käynnissä kuumaa Beelsebutt/rims femmetoimintaa, mut ei ollutkaan :(

Harmi, niin mäkin luulin kun puhuttiin pelihousujen repeämisestä, mutta sitten mä muistin mistä se tuli. Dääm! Etteks te voisi edes vähän...? ::)

Poissa Herkkuoone

  • myrkkyherkkukarkki
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 89
    • Rakkaudesta Kirjoittamiseen
Vs: HUOMIO: Foorumi päivitetty!
« Vastaus #35 : 20-06-2012, 20:21:53 »
Harmi, luulin että täällä on käynnissä kuumaa Beelsebutt/rimps femmetoimintaa, mut ei ollutkaan :(
Niin minäkin luulin! Ja nyt olen kyllä aika pettynyt, kun avasin topan turhaan, höh :<

Nukkis ja Liz: Mut onhan tässä vielä femmeilyn mahdollisuus, sillä rimpshän kierosti jätti kertomatta, et mistä toi sen pelihousujen repeäminen johtuu..  ;) :D
Rakastan sua tänään enemmän
Kuin koskaan ennen sen nyt käsitän

~

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: HUOMIO: Foorumi päivitetty!
« Vastaus #36 : 20-06-2012, 20:41:21 »
Hmpf, mä oon kyllä säästeliäs ihminen ja riisuisin ne pelihousut enkä repisi niitä. No ehkä vähän lahkeensaumasta voisin ripsaista. Mutta onneksi rimpsis osaisi helposti sen korjata \o/



// Ja HOORAY FOR BOOBIES Core Theme <33333333333 Ihanaa, pääsin eroon niistä oransseista hirvitysnapeista! :D Palvontaa ylläpidolle \o/  /o\  \o/
« Viimeksi muokattu: 20-06-2012, 20:43:40 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: HUOMIO: Foorumi päivitetty!
« Vastaus #37 : 20-06-2012, 21:06:29 »
Just tuon takiahan rimps voi huoletta repiä pelihousujaan, kun se osaa myös kursia ne kasaan! Hyödyllinen taito! :D

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: HUOMIO: Foorumi päivitetty!
« Vastaus #38 : 20-06-2012, 21:59:15 »
Ah mä niin rakastan teitä!<3<3<3<3<3<3<3<3 Olette aivan ihania piristyksiä<3

(Etenkin bbuttis, jonka takia kursisin kasaan niin peli- kuin muutkin housuni niin usein kuin vain on tarvetta<3 Onneksi ompelijankoulutukseni ei mene aivan hukkaan.)

//Aijoo ja kyllä mun fikit on tulossa kunhan saan itseäni taas niskasta kiinni. Jotenkin kaikki päivät nyt hupenee kun sain jotain töitä ja on jotkut häät kuukauden päästä. Mutta lupaan laittaa ne tänne joskus! Älkää huoliko. (En kyllä ole bongannut, että niitä olisi kyselty vai olenko vain puusilmä vai huijataanko minua?)
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: HUOMIO: Foorumi päivitetty!
« Vastaus #39 : 21-06-2012, 07:02:37 »
rimps, ainakin tuolla Finin puolella niitä on kyselty. :3
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.