Arkisto > Vanhoja keskusteluja

Random fandom? -haaste [ilmoittautuminen päättynyt, dedis alustavasti 6.6.]

<< < (2/4) > >>

zilah:
Ilman muuta olen edelleen mukana.  ;D

Olen ne fandominikin jo päättänyt, mutta unohtanut laittaa viestiä. Teen sen vielä tämän päivän aikana.



zilah


//Edit: Fandomit laitettu.

Porpentina:
Tämä vaikuttaa niin pelottavalta hienolta idealta, että ilmoittaudun mukaan, mikäli keksin tässä illan aikana kaksi kivaa fandomia.

Lizlego:
Tähän olisi ollut kiva osallistua, mutta mä en millään keksi kahta fandomia, joista haluaisin lukea ficcejä ja joista olisi kirja.  :D Sit jos vielä niistä pitäisi keksiä parituksia, niin ei tule niitäkään mieleen. En muista yhtäkään kirjaa, jonka olen lukenut sitten Idiootin enkä Idiootistakaan muista yhtäkään henkilönnimeä. Ei hyvä juttu! ;D

culliina:
Tervetuloa, Jolandina ja Porpentina :) Ja Liz, miten olisi verkkokirjasto? Sieltä löytyy kirjoja, wikipediasta henkilöitä. Tai sitten bongaat fifistä kaks eri fandomin ficciä ja heität ne :P Ja kai siä edes Seitsemän veljestä lukenut olet?!

Arvon haasteet tänä iltana, siihen asti aikaa ilmoittautua, jos joku mattimyöhäinen vielä on.

culliina:
Nyt on haasteet lähetetty! Ilmoitelkaahan, mikäli on jotain hämmennystä eli sait useamman, jäit ilman tai jotain, mihin mielikuvitukseni ei riitä :) Minulla on ylhäällä pienellä paperilla, kuka sai kenenkin, mutta pyydän teitä itse muistamaan haasteenne, sillä paperi pysynee tallessa seuraavan puoli minuuttia.

Mikäli joku vetäytyy haasteesta toimitaan kuten Wotissa ja ylijäämähaasteen saa ensimmäinen halukas.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta