Arkisto > Vanhoja keskusteluja

Äänestys Age Of Sail- osastosta

(1/7) > >>

zilah:
Lisätietoja Age Of Sail- fandomryhmittymästä löydät täältä: http://fanlore.org/wiki/Age_of_Sail. Toivoisin, että kertoisitte myös perusteluja miksi äänestitte niin kuin äänestitte, ihan riippumatta onko kantanne myönteinen vai kielteinen.


zilah

//Edit: unohdin merkata äänestysajan. Eli, äänestysaikaa reilu vko. Äänestys sulkeutukoon 21.4. Klo 12.00.

//Edit 2. Käytyyn keskusteluun ja omaan mokaani vedoten muokkasin äänestystä hiukan. Lisäsin myös vaihtoehdon, että jokainen saa vaihtaa ääntään, niin että jo äänestäneetkin pääsevät tekemään ratkaisunsa uusiin vaihtoehtoihin perustuen.

Lizlego:
Minä kannatan osaston perustamista sellaisena, että siinä on ulkoisesti järkeä eli osastona, joka jotenkin edes liittyy mereen ja purjeisiin, vaikka en tiedä onko sillä niin väliä. Jane Austen on samaa aikakautta, mutta jotenkin yhteys muihin fandomeihin on silti enemmän keinotekoinen. ::) En tiedä onko mulla mitään logiikkaa tässä muuta kuin se surullisen kuuluisa mutu.  :o

zilah:
Samaa mieltä olen minäkin. Tuon supistetun vaihtoehdon kaikki fandomit sijoittuvat samaan aikakauteen, vaikkakin Temeraire on tyylilajiltaan, toisin kuin nuo kaksi muuta, vaihtoehtohistoria/fantasia. Mutta kytkökset meriaiheisiin ovat silti olemassa, varsinkin siksi, koska sarjan päähenkilöistä toinen on entinen merikapteeni.



zilah

Chuuko:
Mä olen nyt taas vastarannan kiiski ja vastustan ihan periaatteesta.  ;D

Edelleen syystä että  tuo sotii meidän tämänhetkistä osastojärjestelmää vastaan olemalla sekafandomiosasto fandomiosastojen joukossa.

Mutta jos osasto on tullakseen, olen ton kutistetun osaston kannalta. En osaa mieltää PotC:ia ja Masteria ollenkaan samaan maailmaan Austenista puhumattakaan, mutta nuo kolme muuta menkööt.

phoenike:
Äänestin Age of Sail -osastoa pelkästään, koska se kuulostaa minusta järkevältä. Jos Austenin ottaisi mukaan, niin silloin olisi varmaan järkevintä tehdä joku "vuodet 1700-18?0" -osasto... Ja jos multifandomius häiritsee, niin senhän voi siirtää tuonne "muut fandomit" -osioon missä on muitakin vastaavia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta