Kirjoittaja Aihe: Lizlego - älyvapaata toimintaa jo kymmenen vuotta  (Luettu 2693 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
On ihan pakko pistää tänne hakemus, vaikka en tiedä onko mulla mitään hyviä perusteita, mutta olen odottanut mahdollisuutta osallistua vaaleihin ja viime vuonna jouduin odottamaan! :P Paras puoli minussa on varmaan se, että en pelkää modenappuloita, koska kymmenen vuotta on jopa minulle tarpeeksi pitkä aika oppia jotain. ;D Eikä luultavasti kohdallani tarvitse pelätä pään koon kasvamista modeoikeuksien myötä, koska pääni on jo tarpeeksi iso, mutta jos oikeasti pitäisi jotain positiivista sanoa niin kai sitten paras puoleni olisi uskallus sanoa mielipiteitä, toteuttaa asioita mutta kuitenkin korkea kunnioitus demokratiaa kohtaan, vaikkei kaikki aina miellytä henkilökohtaisesti.

En lupaa kenellekään yhtään mitään ikinä.

Tämä hakemus on kyllä erittäin vakuuttava. ::)

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Lizlego - älyvapaata toimintaa jo kymmenen vuotta
« Vastaus #1 : 12-04-2013, 09:31:26 »
Ootko sä Liz ihan tosissas hakemassa vaan modepuolelle, etkä adminpuolelle?  :o
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Lizlego - älyvapaata toimintaa jo kymmenen vuotta
« Vastaus #2 : 12-04-2013, 09:57:23 »
No mää ihmettelin samaa :F ei siinä etteikö siitä ois modeksikin :P mut...

Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Lizlego - älyvapaata toimintaa jo kymmenen vuotta
« Vastaus #3 : 12-04-2013, 10:56:31 »
Mulla on hämärä muistikuva siitä, että sovittiin joku rajoitus peräkkäisille kausille viimeksi kun tästä puhutttiin. ::) Sen hämärän muistikuvan perusteella toimien aattelin, että mä pääsen silti osallistumaan vaaleihin ehdokkaana, jos haen modeksi. 8)

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Lizlego - älyvapaata toimintaa jo kymmenen vuotta
« Vastaus #4 : 12-04-2013, 11:38:50 »
Niin tosiaan, puhuttiinko me kahden peräkkäisen adminkauden rajoituksesta? Vai koskiko se peräti moderaattoreitakin? Ja nyt pitäisi yllyttää ihmiset admineiksi.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Lizlego - älyvapaata toimintaa jo kymmenen vuotta
« Vastaus #5 : 12-04-2013, 11:43:11 »
Taidettiin päätyä siihen, että kaksi kautta sai adminit olla tai siis että aina kaksi vaihtuu kerrallaan ja kolmas säilyy. Moderaattorien suhteen en muista mihin päädyttiin. :P