Kirjoittaja Aihe: Lähes upota (sieluni karkaa) // Sallittu  (Luettu 2844 kertaa)

Poissa Tinppa

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 549
Lähes upota (sieluni karkaa) // Sallittu
« : 11-11-2013, 22:02:21 »
Title: Lähes upota (sieluni karkaa)
Author: Tinppa
Rating: S
Genre: draama, tajunnanvirta
Pairing: -
Disclaimer: Kaikki kuuluu minulle
Summary: Havupuut kuiskivat selkäni takana.



Lähes upota (sieluni karkaa)

Metsä humisee hiljaisuuttaan. Pakkanen polttelee poskiani ja paljaita käsiäni. Tähdet kimmeltävät mustalla yötaivaalla äärettömän kirkkaina. Kirkkaus on vähintään yhtä ääretöntä kuin noiden pienten aurinkojen määrä.

Havupuut kuiskivat selkäni takana. Hanget ovat kuin pumpulia yön tukahduttavan turvattomassa pimeydessä. Jokaisen uloshengityksen mukana pala minua karkaa hennon höyryn tapaisena pilvenä kadoten sitten synkkään kylmyyteen. Viima rikkoo hengitykseni tuottaman pilven ja sieluni rippeet leijuvat yhä kauemmas minusta.

Hanki on nielaista minut ties kuinka monennen kerran. Se ei suostu kannattelemaan minua, se on tosiystävän sijaan lähes vihollinen. Olen upota, mutten suostu. Yritän paeta muhkean lumihiutalekerrostuman syvyyksistä, karata loputtomalta hangelta.

En halua jäädä kiinni tuntemattomaan pimeyteen. Katson tummalle yötaivaalle ja näen yhden tähden hehkuvan kirkkaampana kuin muiden. Tai sitten se on vain eksyneen kuvitelmaa.