Kirjoittaja Aihe: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-12  (Luettu 5473 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
A/N: On vaan niin pakko ;D En ole lukenut edes ensimmäistä kirjaa ihan loppuun asti, mutta ei estä minua leikkimästä tällä.

Otsikko: Pelkkää fantasiaa IV
Paritus: Minä/Edward 
Ikäraja: K-12
Tekijänoikeus: Minä omistan itseni enkä tahdokaan omistaa muuta, muu on Meyerin.
Yhteenveto: Vampyyri piinaa painajaisissani

Jos tämä olisi oikeasti minun fantasiani, minä en edes olisi täällä. Baseballia? Kaikista cooleista lajeista vampyyrit valitsivat juuri baseballin pelikseen? Mitä haaskausta! Miksei mieluummin vaikka jääkiekkoa? Se olisi paremmin sopinut heidän kylmyydelleen! Heillä ei totisesti ollut dramatiikan tai ironian tajua!

"En pidä tästä. Baseball on tylsää", sanoin katsellessani pelikenttää, koska en osannut vieläkään pitää suutani kiinni oikeissa paikoissa. Olin tullut Forksiin painajaiseni mukana ja kohdannut Edwardin keskellä lukion pihaa. Tiesin, kuka hän oli. Olin sentään päässyt Houkutuksessa sen verran pitkälle. Kirosin mielessäni, ja hän irvisti välittömästi. Minä en ollut Bella, joten hän luki mieltäni kuin avointa kirjaa, ja tiesi mitä minä ajattelin. Hän oli katsellut minua niin kuin nyt teinipojat yleensä katsovat mitään sanomattomia kolmenkymmen ylittäneitä naisia, mutta koska painajainen kumminkin oli minun ja minä halusin jostain syystä liittää hänet siihen, hänen oli täytynyt iskeä minuun silmänsä. Meistä kumpikaan ei pitänyt tästä. Hän otti kuitenkin minut mukaansa sinne minne minä en halunnut.

"Baseball on kansallispelimme." Edward nyrpisti nenäänsä ja kosketti vastahakoisesti kättäni. Kerrankin kohtasin jonkun, jonka käsi oli omaani kylmempi. Minä melkein kiljaisin. Meinasinko oikeasti kirjoittaa teinivampyyrin, jolla oli inhat kylmät kädet, koskemaan alastonta ihoani? Hulluko minä olin?

"Ei minun kansallispelini", vastasin hänelle ja vastasin hänen nenän nyrpistykseenkin omallani. Hänen mullanruskeat silmänsä välkähtelivät ja minua huimasi. Tietenkin painajaisessani hänellä täytyi olla nälkä. Ja koska hän ei välittänyt minusta pätkääkään, hän ei epäröisi ryystää vertani tämän viehättävän keskustelumme päätteeksi. Tai ei epäröisi, jollei epäröisi tappaa Bellan tähden. Tyttöystävistä oli joskus jotain hyötyäkin.

"No mene sitten matkoihisi, jos peli ei kiinnosta", hän sanoi eikä liikkunut minnekään. Minäkään en mennyt minnekään.

"Mitä sinä haluat?" hän kysyi. Hän oli kyllä viehättävä ärtyessään, ja todellisuudessa hän ei edes ollut niin kovin nuori, vaikka nuorelta näyttikin. Teknisesti ottaen en siis kajoaisi alaikäiseen.

"Minä olen vaarallinen. Eikö sinulla ole yhtään järkeä päässäsi, kun leikit vampyyrin kanssa?" hän tivasi vihaisena siitä, että pidin häntä teininä, vaikka hän oli jo hyvässä ja kypsässä iässä.

"Ei. Järki on yliarvostettua ja tämä on painajainen, joten sinun on tehtävä se. Olen aina halunnut tehdä sen vampyyrin kanssa." Mutta en ollut koskaan ajatellut, että sen vampyyrin piti näyttää joltakin toiselta kuin Christopher Leeltä. Hän tuli lähemmäs ja hänen sieraimensa värähtelivät. Hän nuuhki minua ja mietin mahdoinko haista kovinkin pahasti hielle.

"Aika pahasti", hän valaisi minua ilahduttavan nopeasti ja nyt hänen suupielensä kääntyivät vinoon hymyyn, joka lumosi melkein minut. Polveni notkahtivat.

"En ehtinyt suihkuun ennen nukkumaanmenoa", selitin heikkona. Hän naurahti ja sulki välimatkamme sukkelasti, niin nopeasti, etten ehtinyt edes huomata hänen liikettään.

"Sitä sattuu." Hänen äänensä oli hypnoottisen pehmeä hänen laskiessaan kätensä hellästi kaulalleni. Siihen lumous särkyi. Säpsähdin ja kiljaisin. Ei ikinä! Hänen kätensä olivat aivan liian kylmät. Hän ei saisi ikinä koskettaa minun....! Ei, ei todellakaan! Minä en halunnut enää ikinä koskea ruumiisiin enkä eläviin kuolleisiin! En edes unissani! Menköön pois Bellansa kanssa!

Hän nauroi minulle sydämellisesti.

Siihen minä heräsin hiestä märkänä. Ei enää vampyyrijuttuja minulle.
« Viimeksi muokattu: 05-08-2012, 01:14:40 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #1 : 20-04-2009, 07:52:18 »
Hän oli kyllä viehättävä ärtyessään, ja todellisuudessa hän ei edes ollut niin kovin nuori, vaikka nuorelta näyttikin. Teknisesti ottaen en siis kajoaisi alaikäiseen.
:D x)

"Ei. Järki on yliarvostettua ja tämä on painajainen, joten sinun on tehtävä se. Olen aina halunnut tehdä sen vampyyrin kanssa." Mutta en ollut koskaan ajatellut, että sen vampyyrin piti näyttää joltakin toiselta kuin Christopher Leeltä.
Awwww, C. Lee <3

Heij, sä olit nopee kun tän kirjotit! Tää on tosi ihanan absurdi ja sellainen, hmh, en tunne termistöä kovin hyvin, mutta jos sanon että tästä tuli mieleen Cthulhu-pelin insanity-checkit, niin ehkä ymmärrät, mitä tarkotan? ;)

Hauskaa tilannekomiikkaa, kuten toi eka lainaus ja sitten se suihkujuttu :D Mä varmaan miettisin ihan samoja, jos oisin tossa tilanteessa ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Galenwen

  • arvaamaton
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 60
  • Pyörremyrskyn keskus
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #2 : 20-04-2009, 08:55:22 »
Kiehtovaa...

Mut miettikää jos itellä on kuuma ja sit on kylmä rakastaja, lopputuksena voi olla varsin miellyttäväkin olo. En tiedä tuota C. Lee juttua :'( (olen nähtävästi liian nuori), mutta jotenkin vampyyrit ovat seksikkäitä.

Palaan aiheeseen...
Pidin samoista kohdista kuin Beelsebutt, mutta minä kuitenkin luottaisin että Rexona pitää hien hajun loitolla XD Sehän on unta, vaikka se on painajainen silti siinä pitää olla jotain hyvääkin (kuten se ettei deodorantti petä)...
Lentelen kukkasesta kukkaan tai pikemminkin kirjasta kirjaan!

Poissa Storithiana

  • Brittiteenlitkijä
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 60
    • Give me a sign, I wanna believe
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #3 : 20-04-2009, 09:38:19 »
Hui ;D What should I say? Varmaan eka Twilight-ficci, jolle oon nauranut. Ja aika tylsän lajin joo ne vampyyrit keksineet.

Niin, ja plus että se olisi alaikäisiin sekaantumista, se olisi myös nekrofiliaa, sillä Edward on periaatteessa kuollut.
My heart is yours to fill or burst,
to break or bury,
or wear as jewellery,
which ever you prefer


ex-humph

Lizlego

  • Vieras
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #4 : 20-04-2009, 10:39:30 »
Kiva, kun olette lukeneet ja hyvä, jos on edes jokin huvitti. En mä tiedä, mikä tuossa Houkutuksessa on. Kirja ei edes ole ollut mitenkään erityisen huono, mutta mulla vaan oli koko ajan lukiessa virnistys naamalla, kun ajattelin erilaisia hölmöjä vampyyrivitsejä, kylmien käsien kammotusta - mua on lapsena tarpeeksi peloteltu sillä, että on työnnetty kylmät kädet niskaan - että se tuli heti ensimmäisenä mieleen, kun mainittiin vampyyrien kylmät kädet.  :D Ja kiitos Fiorellan, joka spoilasi sen, mitä kaikkea tuossa sarjassa jatkossa tapahtuu. Nyt mä en ainakaan enää pysty suhtautumaan vakavasti.  ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1015
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #5 : 20-04-2009, 12:39:59 »
Korostan vielä että pyysin kiltisti luvan ennen kuin aloitin nautinnollisen vuolaan juonispoilaukseni. ;D Odotan että se poikii Lizin toimesta valtaisan määrän lisää parodiaficcejä tästä fandomista.

Tämä ficcisi pisti kieltämättä virnistelemään, mutta otsikko oli harhaanjohtava; minusta se ei ollut kovinkaan lähellä fantasiaa, ennemminkin painajaista. ;D Minua on aina häirinnyt noissa kirjoissa se, että kylmän kiven tuntuinen Edward olisi mitenkään viehätystä herättävä fyysisellä kosketuksellaan.

Lajin valinnasta vielä - onko baseball amerikkalaisten kansallispeli vai pelkkien vampyyrien? Mutta ajatelkaas jos ne olisivatkin pelanneet jääkiekkoa, niin se pallo (tai kiekko, mikä onkaan) olisi singonnut helposti suunnilleen Kanadaan asti. ;) Ja joutuisivat aina paikkaamaan pelikaukalon laitoja. Pesäpallo korkeintaan kolkkaa jonkun ohikulkijan, ja siinä on hyvää viihdykettä kun sitä etsiskellään erämaasta. Onneksi vampyyreilla ei muuta olekaan kuin aikaa...

En ole ehkä lukenut kylliksi vampyyritarinoita kun en miellä niitä niinkään seksikkäiksi, ennemminkin niissä on jotain vähän iljettävää.

Sarelon

  • Vieras
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #6 : 20-04-2009, 13:24:22 »
Voi lolleropallo En ole Twilightiin koskenutkaan enkä tule koskemaankaan (kaverini pitivät minua hulluna, kun kirjakaupassa tein raateluliikkeitä kirjapinon suuntaan ja hoin: "Tapa! Tapa!"), joten tietämykseni siitä sarjasta on Finin keskusteluista saatua, mutta ei haitannut ollenkaan. Jotenkin tämä olin niin viimeinen niitti... jollekin. Ehkä tämän jälkeen pystyn suhtautumaan siihen kammotukseen neutraalisti. ;D Ja btw, Christopher Lee <3 Mä en ole nähnyt niitä leffoja, joissa se esittää Draculaa (in my opinion paras Dracula on kyllä Leslie Nielsen elokuvassa Dracula - verevä vainaja), mutta Sormusten Herrassa ja Kultaisessa kompassissa se on aivan ihku. Ja Burtonin leffoissa.

(Multa on mennyt muuten ohi: mikä oli Pelkkää fantasiaa III?)

Okei, ehkä tämä ei ollut ihan yhtä hyvä kuin My Girlfriend Wishes I Were Edward Cullen, mutta Liz-parodia on ihan eri juttu kuin tavallinen parodia ja vähän niin kuin pizza tai seksi: aika hyvää silloinkin kun on huonoa.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #7 : 20-04-2009, 14:07:54 »
Fiorella, joo annoin sulle luvan enkä kadu sitä ollenkaan, vaikka oikeasti meinasi silmät pulpahtaa päästä.  ;D Mä en edelleenkään usko, että sellainen juonikuvio voisi olla mahdollinen ja mennä niin monelta ihmiseltä läpikin, että ne jaksaisivat sellaista fanittaa.  :o Tai siis ainakin minusta se kuulostaa aika uskomattomalta, mutta kiinnostukseni pysyy kyllä nyt vireillä. Se on nähtävä omin silmin ja päästävä arvioimaan. Ehkä vaihdan tämän nimeksi Pelkkää painajaista I. Voit olla varma, että lisää seuraa.  ;) Mä oon päässyt vasta alkuun. 

Tarkoitatko, Sarelon, tätä ficciä? Oli pakko googlettaa, kun mainitsit, enkä katunut yhtään. Tuosta sai makeat naurut. Christopher Lee on ihana. Sarelon, suosittelen tuon ensimmäisen kirjan lukemista ainakin. Se on minusta ihan hyvä ja viihdyttävä eikä mua ehtinyt pahemmin vielä kukaan ärsyttääkään, mutta kieltämättä hyvät naurut joistain jutuista sai, kun ne eksyivät kutsumatta mieleen. Pelkkää fantasiaa III taitaa tällä hetkellä olla vain minun koneellani.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #8 : 20-04-2009, 14:44:31 »
Pelkkää fantasiaa III taitaa tällä hetkellä olla vain minun koneellani.
Mäkin lähdin laskemaan tossa äskön ja mietin, että "Severus, Lucius ja ... öööh..." Joten mukava nähdä, etten ole tullut hulluksi tai - mikä pahempaa - dementikoksi! Vaikka oon mä jo vähän tota jälkimmäistä :E
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #9 : 20-04-2009, 14:52:40 »
Ei teillä ole dementiaa, mutta mulla on. Mä unohdin sen aika pitkäksi aikaa, että olin parittanut itseni myös Voldemortille, mutta se vaatii vähän muutoksia ennen kuin laitan sen näkyviin.  :'(

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #10 : 20-04-2009, 16:09:49 »
Ethän sä nyt puhu siitä "Voldemortin puolella"? Tai no emmä tiä, voiko siinä puhua niin paljoa parituksesta kuin jonkinnäköisestä kommunikoinnista  8)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #11 : 20-04-2009, 16:14:39 »
En, kun ei se ole ollenkaan tätä sarjaa. Se teksti, mitä mä tarkoitan, ei ole ikinä ollut missään esillä.

Sarelon

  • Vieras
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #12 : 20-04-2009, 20:02:29 »
Joo, mä tarkoitin just tuota fikkiä. Se on kyllä jotain niin parasta.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #13 : 10-06-2009, 19:43:54 »
Täytyy sanoa, että kukaan muu ei osaa kirjoittaa self-insert ficciä niin kuin sinä. Tämä oli täydellinen sekoitus parodiaa ja realismia. Olitpa osannut poimia olennaisimman Edwardista. Täytyy sanoa, että se hänen "böö-olen-vamppyyri"-jankutuksensa käy aika ajoin hermoille. Tässä se sen sijaan aiheutti kunnon repsahduksen. Kiitos päivän parhaista nauruista,


zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #14 : 28-09-2009, 20:17:57 »
No on se hyvä, että mä oon tässä(kin) ketjussa jo paljastanut itteni dementikoksi. Just luin saagan loppuun ja jossain ekan kirjan jälkeen Lizille kerroin, että "olis kiva tehä Edwardista tollanen pelkkääfantasiaatyyppinen juttu, muttako se olis plagiointia" niin sitten sain kuulla, että tämä ficci on jo kirjoitettu. Ja minä vielä oon kommentoinut sitä, enkä ees muistanut :(

*ruoskii itseään*

Mutta Liz, oot oikeessa, mun kirjottamana tästä tulis toooooodella paljon erilainen :P
Fifi-ficitLJAO3