Fanifiktio fandomeittain > Twilight

Kaunis, kauniimpi, kaunein, K-16 (Houkutus)

<< < (2/6) > >>

Lizlego:
Hei, thanks! Mä kirjoitin tähän jo seuraavan luvunkin, mutta nyt musta tuntuu, että tahdon painaa sen kohdalla deletointia ja tehdä sen toisin. En osaa päättää. Aaargh!

HannahM, mulla on ristiriitainen suhtautuminen Twilightiin. Siinä toimii tietyt jutut ja mä pidän niistä, mutta silti joku vetää puoleensa siihen, että siitä on kiva tehdä pilaa. En siis tiedä itsekään onko nämä häväistystä vai kunnianosoitusta. Ei voi olla pelkkää häväistystä, koska mä en jaksaisi kiinnostua mistään mikä ei antaisi mulle jotain.  ;D

humph, mitä mitä, kerro lisää! Mikä paritus. Ehkä mä voin auttaa keksimään syitä.  ::)

Storithiana:
Carlisle/Bellaa. Aluksi siinä Bella on taas joutunut johonkin onnettomuuteen ja Carlisle hoitaa häntä. Bella punastelee siinä ja nolostuu kun Carlisle 'hiplaa' häntä, kun Bella on yhtenä yönä nähnyt unta Carlislesta Edwardin sijaan. Ekalla hoitokerralla siinä ei vielä käy mitään, se on vähän alustelua. Sitten parin viikon päästä Bella teloo ittensä taas ja vähän pahemmin. (C ja B on talossa kahestaan, Jasper sekoaa, Alice ja Esme lähti sen mukaan, Ed & muut metsästämässä) Mutta sitten mä en tiedä että mitä sitten, sillä musta Carlisle ei voi ihan noin vaan käydä Bellaan käsiksi, mutta sitten mä en taas tiedä että mitä siinä välissä sitten tapahtuisi.

Heh, tossahan melkein oli ficin alku tiivistettynä :D No mutta, kunhan mä saan ne jotenkin hommiin, niin sitten mulla on sen loppuficin tapahtumat tiedossa.

Nämä sun twi-ficit ovat niin parhaita. Mä olen varmaan tämän sanonut jo, mutta tässä fandomissa musta kaikki otetaan liian vakavasti ja roikutaan liian tiukasti niissä canon-parituksissa, niin on hyvä kun joku tekee kunnon parodiaa :D Ja tekee sen kunnollakin vielä.

Lizlego:
Totta, Carlisle ei voi käydä Bellaan ihan noin vain käsiksi. Sillä täytyy olla vahvempi vaikutin, koska kyseessä on kuitenkin tyyppi, jolla on hyvä itsehillintä. Toisaalta en tiedä mitään sen itsehillinnästä sillä toisella tapaa.  ;D Sitä ei kerrota. Ehkä jos Bellan veri houkuttelee Edwardia, niin jokin muu osa Bellasta houkuttelee sitten Carlislea.  ;D Onko tuon tarkoitus olla pitempi ja moniosainen ficci ja mihin genreen se kuuluu? Tällaisia vakioratkaisuja olisi varmaan se, että jotkin muut asiat painavat raskaasti Carlislen mieltä tai että jokin muu juttu (kemiallinen ainesosa kenties?) häiritsisi sen aisteja ja saisi sen toimimaan poikkeuksellisesti.

Mä olen ehtinyt jo aika paljon hämmästelemään sitä, miten vähän Twi-fanit kirjoittaa parodioita.  ;D Paljon matskua, mistä hämmentää, ja kun kirjat itsessään mun mielestä on aika humoristisia romantiikan ohella, niin olen hämmästynyt vakavuudesta.  :D

Storithiana:
One-shot siitä olisi tulossa, mulla on nimittäin se loppu suunniteltuna. Plus että mulla on taas ihan liikaa moniosaisia kesken. Ja aivan, Carlislen itsehillintä ei ole pettänyt veren takia, mutta sehän ei ole (ainakaan tietääkseni) ollut mitenkään seksuaalisesti tekemisissä ihmisten kanssa :D Joten jos se ilmapiiri ja Bellan läheisyys vaikuttaa siihen jotenkin - kun se on uutta Carlislelle ja se ei ole tottunut siihen niin kuin veren hajuun - ja sen takia se menttää kontrollin. Eihän sekään ihan täydellinen voi olla. Hmm, joo, jotain tollaista mä taidan kehitellä.

Mä en ole tainnut aikaisemmin lukea yhtään muita parodioita twilightista, kuin nämä sun, enkä oikein mitään huumorin puolelle menevää. Eli sitä on todellakin ihan liian vähän.

Mä muuten löysin yksi päivä yhden biisin, josta tulee mieleen ihan Carlisle. The Beatlesin Doctor Robert. Ne sanat ovat niin sopivat, esim. Day or night he'll be there any time at all, Doctor Robert, Carlisle on vampyyri ja on hereillä yötä päivää. :D Ja kun Beatles on vielä niin helkutin hyvä bändi...

Lizlego:
Mä olen ajatellut, että jos sen itsehillintä juuri siinä mielessä on pettänyt kolmasti eli juuri silloin, kun se ei voinut antaa Edwardin, Esmen tai Rosalien kuolla.  ;D Bella olisi ensimmäinen ei lähellä kuolemaa oleva, joka antaa hänelle kiksit.  ;D Öh... menee taas nämä ajatukset liikaa parodian puolelle.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta