Keskustelut > Kepeämpää keskustelua kirjoittamisesta

Joulukalunteria tänä vuonna, anyone? <3

(1/5) > >>

zilah:
Minä olen ollut viime vuodet niin surullinen, kun rakas FiFi tuntuu hiljentyneen niin kovasti. Ymmärrän toki sen. Ihmisillä on omat kiireensä, ja minä itsekin olen potenut harvinaisen pitkästä ja vaikeasta kirjoitusblokista.

Nyt kuitenkin tuntuu, että meno tuntuu hiukan taas piristyneen ja minua se ilahduttaa suunnattomasti! <3 Vielä enemmän ilahduttaisi, jos saataisiin tänä vuonna aikaiseksi perinteinen Joulukalunteri!

Olisiko halukkaita? Tehtäisiin mahdollisimman pienellä kynnyksellä, jokaiseen luukkuun vaikka vaan pientä joulujuttua tai joku hauska linkki. Ficit ja muut omat tekeleet olisivat sitten vain pelkkää plussaa, mutta eivät pakollisia.


zilah

Paquette:
Joo!!

Pahatar:
Joo! Mä en tiedä, osaanko, en ole ikinä ollut tällaisissa mukana, mutta lupaan yrittää kovasti! Ihanaa, kun aloitit tämän topicin, zilah!  :D

Lizlego:
No siis eihän tuossa tarvitse kuin raapalehtien kirjoittaa 2400 sanaa, joten sitähän voidaan testata saadaanko edes se kasaan.  ;D Ei tarkoita, että tarvitsisi olla ficcejä, kunhan sanoin kun itse olen kiireessä ja muuten tylsistyneenä kirjoittamista kaivaten kirjoittanut välillä raapaleita.

Nappeli:
Joo, joulukalunteria olen kaivannut!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta