Kirjoittaja Aihe: Joulukalunteri 2021  (Luettu 5174 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #30 : 04-12-2021, 14:04:14 »
Mun alkuperäinen ajatukseni kusi nyt niin pahasti, että joudun turvautumaan hätävaraan.  :P

Tämän myötä toivotan kaikille selvää joulua. ;D ;D

Police Stop My Car (Christmas Song, K-11


Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #31 : 04-12-2021, 17:58:08 »
Liz, tuo oli ihan mahtava! Joulu juhlista jaloin ja vappu kontaten, vai miten se oli... ;D

Laitatko tuon vielä tuohon etusivulle?

Mä mietin tuosta kuvasta, että siinä on mielenkiintoinen jännite, että mitä tapahtuukaan seuraavaksi.  ;D

No senhän nyt melkein arvaa! ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 131
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #32 : 04-12-2021, 18:24:09 »
Mun alkuperäinen ajatukseni kusi nyt niin pahasti, että joudun turvautumaan hätävaraan.  :P


No nyt repes! Täähän on kovempi ku tää: https://youtu.be/MgIwLeASnkw

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #33 : 04-12-2021, 21:31:01 »
5. luukku:

Potter-ficci: Samanlaisia, K-12 (Albus/Scorpius)
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #34 : 04-12-2021, 21:31:40 »
Sulo2, tuokin on loistokamaa! ;D

Paikalla zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #35 : 06-12-2021, 00:40:25 »
Ihania luukkuja on tähän asti ollut, ja kommentoin niitä paremmin kunhan saan uuden koneen kaatuneen tilalle. Tämän luukun joudun laittamaan nyt kännykällä, anteeksi siitä. Mutta tästä löytyy kappale siitä rakkaimmasta joululeffasta, jota ilman ei joulu tule.

Ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! ❤️

https://m.youtube.com/watch?v=upH1QZU4Z0Y



Zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #36 : 06-12-2021, 19:26:17 »
Tää on jokajouluinen katsottava. Ei ole joulu ilman Snowmania. Tai siis varmaan on, mutta se on vakio että se tulee katsottua. Se on niin ihana!

Poissa Paquette

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 194
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #37 : 06-12-2021, 19:54:49 »
Hei, kiitos ihanista kommenteista tuohon ficciini, vastailen niihin vielä erikseen kunhan taas joskus kykenen vähän paremmin ilmaisemaan itseäni kielellisesti.

3. luukun kuvasta tuli kivasti nostalgiset fiilikset, koska Sirius/Remus kuului suosikkeihini silloin kauan sitten kun aktiivisemmin katselin fanitaidetta. Mua jäi tuossa tosin häiritsemään, että Sirius näyttää mielestäni selvästi joltakulta, mutta en saa päähäni keneltä. Joku näyttelijä tai urheilija ehkä?

Mahtava myös tuo nelosluukun lauluparodia, en ollut kuullutkaan ennen.  :D Poron yliajama isoäiti oli sekin uusi tuttavuus.  ;D

Pahattaren ficci on söpö, kommentoin sitäkin erikseen tässä lähiaikoina.

Lumiukkoa ei ole tullut pitkään aikaan katseltua, mutta Walking In The Air on kyllä kaunis laulu.

Hyvää itsenäisyyspäivää!


Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #38 : 06-12-2021, 22:44:45 »
Kiitos zilah ihanasta linkistä. Tuo Lumiukkotarina on vain niin koskettava!  :'(

Ja Paquettelle kiitos kommentista. :D  Mä en tullut ajatelleeksi tuosta kuvasta, että Sirius muistuttaisi jotakuta, mutta nyt aloin miettiä asiaa, kun mainitsit. Voihan hyvin olla, että siinä on haettu yhdennäköisyyttä jonkun oikean henkilön kanssa.

Myöhäiset itsenäisyyspäivän toivotukset minultakin kaikille!
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #39 : 07-12-2021, 00:35:09 »
LOL, mitä videoita! ;D Kunhan ennätän, luen ficit tarkemmin. :) Ja onhan tuo Lumiukko ikuisesti varma tunnelmantuoja.

Tässä 7. päivän luukku. Olkaatten hyvät.

Suukko tuo onnea, S


Lizlego

  • Vieras
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #40 : 07-12-2021, 09:55:43 »
Jos nyt joku ihmettelee niin mä taisin sanoa Fiorellalle ettei luukun sisällön tarvitse olla jouluinen, mutten tiedä oonko tänne sanonut sitä ollenkaan tai että tuleeko tästä aiheesta tappelu kun en yhtään muista sitäkään että miten kalunteri on määritelty (alunperin kai jotenkin niin että sisällön pitää olla vähintään K-16 ??? ;D ;D), mutta itse ajattelin, että osallistuminen on tärkeintä.  :P

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #41 : 07-12-2021, 11:38:54 »
Minusta me puhuttiin ainakin tämän vuoden 2021 kalenterin kanssa, että saa olla korkealla ikärajalla, mutta ei ole pakko. ;D Eihän nuo aikaisemmatkaan luukut ole olleet. Eikä ole pakko olla jouluaiheista.

Fiorellan ficci oli aivan suloinen! Mua nauratti se niin, kun Liz pari päivää sitten mainitsit, että Sid on suudellut Genoa kaulalle, niin tuossa se sitten tuli ihanasti silmille. ;D Voisiko joku linkittää vielä sen videon tai uutispätkän, jossa tuo tapahtuu? 
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Paikalla zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #42 : 07-12-2021, 12:52:20 »
Minusta on tärkeintä, että osallistuminen olisi kaikille mahdollisimman matalalla kynnyksellä. Tämän pitäisi olla kuitenkin ilahduttava asia, eikä mikään hirsi niskan päällä. Ottaen huomioon sen, että edellisestä kalunterista on aikaa.  ;D


Zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #43 : 07-12-2021, 14:41:40 »
Minusta me puhuttiin ainakin tämän vuoden 2021 kalenterin kanssa, että saa olla korkealla ikärajalla, mutta ei ole pakko. ;D Eihän nuo aikaisemmatkaan luukut ole olleet. Eikä ole pakko olla jouluaiheista.

Fiorellan ficci oli aivan suloinen! Mua nauratti se niin, kun Liz pari päivää sitten mainitsit, että Sid on suudellut Genoa kaulalle, niin tuossa se sitten tuli ihanasti silmille. ;D Voisiko joku linkittää vielä sen videon tai uutispätkän, jossa tuo tapahtuu?

Mun muisti on niin hyvä etten enää muista mitä tämän vuotisesta kalunterista on sovittu.  ;D ;D Kiinnitän niin hyvin huomiota siihen, mitä ympärilläni tapahtuu.  ;D

Fiorella, onko sulla toi klippi jossain helposti jaettavissa, kun mä oon työkoneella, jolla sitä ei ole?

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #44 : 07-12-2021, 14:56:05 »
Minusta me puhuttiin ainakin tämän vuoden 2021 kalenterin kanssa, että saa olla korkealla ikärajalla, mutta ei ole pakko. ;D Eihän nuo aikaisemmatkaan luukut ole olleet. Eikä ole pakko olla jouluaiheista.

Fiorellan ficci oli aivan suloinen! Mua nauratti se niin, kun Liz pari päivää sitten mainitsit, että Sid on suudellut Genoa kaulalle, niin tuossa se sitten tuli ihanasti silmille. ;D Voisiko joku linkittää vielä sen videon tai uutispätkän, jossa tuo tapahtuu?

Mun muisti on niin hyvä etten enää muista mitä tämän vuotisesta kalunterista on sovittu.  ;D ;D Kiinnitän niin hyvin huomiota siihen, mitä ympärilläni tapahtuu.  ;D

Fiorella, onko sulla toi klippi jossain helposti jaettavissa, kun mä oon työkoneella, jolla sitä ei ole?
Mun muistikuvan mukaan sovittiin, että kaikki käy. Mun muistini on kylläkin tasan yhtä hyvä kuin Lizin, mutta itse asiassa siitä syystä juuri uskon, että ollaan yritetty päästä mahdollisimman vähillä säännöillä. Kuka hullu niitä muistaisi?  :D