Keskustelut > Kepeämpää keskustelua kirjoittamisesta

Inhokkiparitushaaste

(1/4) > >>

Lizlego:
Tästä oli puhetta eilen ainakin Nappelin kanssa niin laitan pystyyn. ;D

Onko sinulla inhokkiparitus, jonka kohdalla jo pelkkä ajatus kyseistä parituksesta saa hampaat kiristymään? Jos on, tämä on tarkoitettu juuri sinulle. Inhotuksia on hyvä purkaa kirjoittamalla. Samalla voi valaistua tai ainakin märehtiä inhotustaan.

Tehtävä on yksinkertainen. Kirjoita inhokkiparituksestasi jotain. Inhotus saa näkyä lopputuloksesta.

Tarkoitus ei ole siedättyä kyseiselle inhokkiparitukselle, mutta voihan siinä ehkä niinkin käydä, jos oikein huonosti käy. Voi myös valita useamman parituksen, jos on päällä monta inhotusta yhtä aikaa.  ;D

Onko kukaan mukana?

Kirjoittajat:
Lizlego: Supernatural, Dean Winchester/Castiel
zilah: Taru sormusten herrasta, Legolas/Aragorn
Fiorella: RPF: Leon/Larsson

Valmiit:

Fiorella: Larssonin letkeä lerssi, K-16

Fiorella:
Tämä on jo ajatuksen tasolla niin hulvaton, että mukana, vaikka paria pitää miettiä. ;D En ole niin intohimoinen minkään parituksen suhteen suuntaan tai toiseen, että tulisi heti mieleen jotain inhokkia. Minulla on kyllä yksi idea, joka on aika inhottava, ehkäpä käytän sitä...

Tällainen haaste ei varmaan ikinä toimisi Finissä tai ylipäätään isommalla foorumilla, kun joku inhokkiparituksen fani saisi kuitenkin kilarit siitä, että joku inhoaa avoimesti hänen suosikkiaan.  ;) Ehkä täällä löytyy porukalta sen verran huumorintajua, että tuskin kukaan kirjoittaa aidon inhon ja vihan vallassa, vaan enemmänkin hassuttelumielessä.  :D

Lizlego:
Niin, saadaanko tästä hyvä tappelu aikaiseksi. Mun kaveripiirissä on destiel-faneja useampikin niin en tiedä riittääkö niilläkään huumori tähän tai en tiedä riittäisikö mulla huumori, jos tänne kirjoitettaisiin Leon/Connoria. Tosin ymmärtäisin kyllä sen, kun sitä on joutunut viime vuodet just täällä väkisinkin sietämään enemmän kuin tarpeeksi.  :P Jos en itse olisi tehnyt, se olisi varmaan munkin inhokkiparitus täällä nyt.  ;D

zilah:
Hahah! Tää on aika loisto, ja odotan innolla mitä tästä haasteesta syntyy.  ;D

Mie muuten pidän Destielistä, mutta en niin paljon, että siitä tappelisin. Niin että ole hyvä vain, Liz.  ;D

Ensin ajattelin, että enhän mie varsinaisesti inhoa ketään paritusta, mutta sitten muistin. Nimittäin Aragorn/Legolas.  ::). Erityisesti leffojen neiti- Legolas saa niskakarvat pystyyn.

Että ei kai siinä. Pakko yrittää, vaikken yhtään tiedä mitä tästä tulee.  ;D


zilah

Lizlego:
Mun kavereista taitaa enemmistö pitääkin destielistä ja se on tuossa fandomissa varmaan suosituin paritus, mutta ei mahda mitään, että mulle se on kammottava. ;D Legolas/Aragorn oli kauhea inhotus ficcaritaipaleen alkuvaiheissa, mutta olin jo ehtinyt unohtaa. Siinä ollaan samiksia.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta