Keskustelut > Kepeämpää keskustelua kirjoittamisesta

Inhokkiparitushaaste

<< < (2/4) > >>

Fiorella:

--- Lainaus käyttäjältä: Lizlego -  03-08-2023, 15:44:11 ---Niin, saadaanko tästä hyvä tappelu aikaiseksi. Mun kaveripiirissä on destiel-faneja useampikin niin en tiedä riittääkö niilläkään huumori tähän tai en tiedä riittäisikö mulla huumori, jos tänne kirjoitettaisiin Leon/Connoria. Tosin ymmärtäisin kyllä sen, kun sitä on joutunut viime vuodet just täällä väkisinkin sietämään enemmän kuin tarpeeksi.  :P Jos en itse olisi tehnyt, se olisi varmaan munkin inhokkiparitus täällä nyt.  ;D
--- Lainaus päättyy ---
LOL, no minun ficissä on kyllä Leon/Connor, mutta se inhokkiparitus siis on Leon/Larsson. Jäi vahingossa sanomatta äsken, mutta kun niin idean sain, niin aloin heti jo kirjoittaa!  ;D

Lizlego:
En edes kysy miten toi voi olla inhokkiparitus - pelkän kuvan perusteella?  :D Oho nyt kysyin kumminkin. ;D

Fiorella:

--- Lainaus käyttäjältä: Lizlego -  03-08-2023, 18:49:52 ---En edes kysy miten toi voi olla inhokkiparitus - pelkän kuvan perusteella?  :D Oho nyt kysyin kumminkin. ;D
--- Lainaus päättyy ---
No kun siitä vaan tuli heti niin sellainen olo että voi ei!, kun näin sen miehen Leonin kanssa. ;D En tietenkään sitä oikeasti inhoa, kun enhän minä edes tiedä kuka se koko Larsson edes on. ;D Mutta inhoan ajatusta siitä Leonin kanssa siinä mielessä, niin eikös se silloin sovi mainiosti tähän teemaan?  ;)

Lizlego:
Larsson on ruotsalainen kiekkoilija. Muutaman vuoden Leonia vanhempi, pitkä puolustaja ja entinen Edmonton Oilersin pelaaja. ;D Ja siis, jos Larsson Leonin kanssa inhottaa niin ehdottomasti se on passeli tähän haasteeseen. ;D

zilah:
Mie kyll saatan tarvita tähän konsulttiapua Liziltä. Juonenpoikanen on olemassa, vaan kun se pahus on parodiaa. Enkä mie elämässäni oo kirjoittanut sellaista, ainakaan onnistunutta.  ???


zilah

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta