Keskustelut > Kepeämpää keskustelua kirjoittamisesta

Joulukalunteri 2023

(1/17) > >>

Lizlego:
Apua!

Joulu tulla jolkottaa. Olen ollut niin Edmonton Oilersin alkukauden surkeuden lumoissa että olen unohtanut odottaa joulua. ;D Onneksi on copy/paste olemassa ja parin vuoden takainen ketju.

Tähän siis sitten taas huutelua kuka haluaa minkäkin luukun. Eikä kannata silleen paniikkia ottaa. Ollaan niin myöhään liikkeellä, että jos edes jotain saadaan tähän aikaan niin sekin on tyhjää parempi. ;D



Tähän tulee linkit:

1. Liz_ We Got NHL Players To Sing Rudolph The Red-Nosed Reindeer
2. Paquette: Originaalitarina Tonttuja!, S
3. Nappeli: KISS saves santa
4. Pahatar: mutakakkuresepti
5. zilah: Aikakone: Hiljaisuus
6. Fiorella: Mimmit - Lumihiutaleet
7. zilah: Joulupukki ja porot: White Christmas
8. Paquette: Hansi Hinterseer: Ski Twist
9. Nappeli: Siitä tuntee joulun
10. Liz: Hitlerin joululaulua ja  RPF-jääkiekko: Melkein synkronoitua, Leon/Connor, S
11. sulo: Matti vauhdissa
12. Pahatar: Mickey´s Christmas Carol - The End
13. sulo: http://fifi.arkku.net/index.php?topic=1693.120
14. Fiorella: Jääkiekko: Vahdinvaihto (Celeste/Leon, Connor/Leon) K-12, romantiikka
15. zilah: Markus (anti)joulutunnelmissa
En etsi valtaa loistoa kokoelmasta Kauheimmat joululaulut  Linkki ei vie suoraan videoon. Scrollaa sivua alaspäin niin sieltä löytyy ja eikun kuuntelemaan.
16. Leevi And the Leavings - Jouluaattona kännissä
17. Eric Idle: Fuck Christmas
18. Paquette: tennispelaajien suorituksia ja Lou Monte: Dominick the Donkey
19. Pahatar: Pieni kevennys Killan kokoukseen
Severus joulutuulella
Harry ja Severus sodan jälkeen, AU
20. Fiorella: Kodin lämpö, S
21. sulo: http://fifi.arkku.net/index.php?topic=1693.120
22. zilah
23. Pahatar
24.

Fiorella:
Minulle käy yhtä hyvin tai huonosti päivä kuin päivä. Joten voin ottaa vaikkapa 6.12. ja 20.12. Jos jollekulle muulle nämä ovat tärkeitä päiviä niin vaihdan ihan sujuvasti, heitin nuo lonkalta.  :D

En ole mikään jouluihminen, mutta jotakin sisältöä voin kumminkin tuottaa. Jos nyt en unohda. ;D

zilah:
Minulle se perinteinen 15.12.  ;D Ja kiitos, kun muistit tämän! ❤️ Oli minullakin mielessä, mutta pääsi unohtumaan.


Zilah

Lizlego:
Mä voin aloittaa ja ottaa paineita että pitäisi saada jotain tehtyä viikossa.  ;D

Paquette:
Voisin ottaa näin alkuun vaikka päivät 2, 8 ja 18.  :)  Jouluaatto kai pidetään taas kaikille avoimena?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta