Kirjoittaja Aihe: Joulukalunteri 2023  (Luettu 2678 kertaa)

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 133
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #45 : 11-12-2023, 22:22:16 »
En voi mennä konserttiin kuuntelemaan tuota, koska mie alan ihan takuuvarmasti vollottaa kun se on niin kaunis. <3 Opiskeluaikoina laulunopettaja olisi halunnut että laulan tuosta sen sopraanolle tehdyn version, mutta en pystynyt. Jokainen yritys päättyi siihen että aloin kyynelehtiä.  ::)

Oispa aika päheä kyllä se sopraanoversio. Sellolla tämä on myös hieno. Onkohan muutes joku vetäny thereminillä? Semmosen minä joskus vielä hommaan... järki tuli jo vastaan säkkipillin kohdalla, että ei sitä vaikka mieli tekis vähän töötöttää.

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 133
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #46 : 11-12-2023, 22:25:49 »
Soitin itsekin pianoa joskus, mutta siitä on niin kauan, että nykyään en osaa enää sitäkään vähää mitä ennen. Olisi mahtavaa aloittaa taas, mutta en käsitä, mistä löytäisi aikaa sille, kun ei nytkään ehdi tehdä paljon mitään. :(

Niin, kai se silleen on että jos on piano huushollissa auki niin kyllähän sitä tulee pimpautettua välillä. Aika moni tarttuu uudestaan soittimeen, kun pahin hässäkkä rauhoittuu. Onhan se aika luksusta, varsinkin jos ei tartte miettiä että voihittokumeneekaikkipäinperää vaan ihan toheltaa vaan omaksi iloksi. Kun leikkimistähän se parhaimmillaan on, niinku kirjoittaminenkin  ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #47 : 12-12-2023, 08:16:42 »
Tämä on vanha, mutta minusta niin ihana, että halusin laittaa tämän tänne. :D Eli oikein hyvää joulukuun 12. päivää Disneyn Saiturin joulun myötä:

Mickey´s Christmas Carol - The End

Yritän saada vielä ennen joulua kirjoitettua tänne jonkin pienen tarinan. :D
« Viimeksi muokattu: 12-12-2023, 08:31:40 kirjoittanut Pahatar »
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 241
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #48 : 12-12-2023, 08:25:10 »
Awww mä en ole nähnyt tuota pitkään aikaan. Se on ihana. Mahtavaa, että laitoit sen! Lämmittää mieltä. Toivottavasti saat myös jotain pehmoista kirjoitettua joulun kunniaksi ja meidän iloksi.  :)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #49 : 13-12-2023, 01:30:50 »
Lainaus
Oispa aika päheä kyllä se sopraanoversio. Sellolla tämä on myös hieno. Onkohan muutes joku vetäny thereminillä? Semmosen minä joskus vielä hommaan... järki tuli jo vastaan säkkipillin kohdalla, että ei sitä vaikka mieli tekis vähän töötöttää.

Sanopa muuta, Sulo!  ;D Säkkipilli olis kyll makee soitin! <3 Mie haluaisin kovasti oppia soittamaan selloa, mutta se lienee jää sitten eläkepäivien iloksi, jos vielä elossa oon. Veivaan sit jossain vanhainkodissa Apocalypticaa, jossen sitte laula vaikka ZZ Toppia tai muuta laatumusiikkia. <3 Mulla on yksi esikuvakin. Tapasin karaokessa sellaisen pikkuisen, kiltinnäköisen mummon, joka Metsäkukkien sijaan töräytti Turmion kätilöiden Teurastajan!  ;D Siinä oli tyyliä kerrakseen!  ;D

Tuo laittamasi linkki oli aivan ihana, Pahatar! <3 Joskus muistan katsoneeni koko leffankin, mutta siitä on aikaa valovuosia. Ihan tuli tippa linssiin ja lämmin ja pörröinen olo sydämeen. <3 Kiitos! <3


zilah

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 133
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #50 : 13-12-2023, 10:46:36 »
Luukku 13. Kalevi on täällä taas! Ei vaan meinaa muistaa yhtään, miten noiden kuvien kanssa touhuillaan -> ihan pihalla, mutta jotain kuvia siellä on. http://fifi.arkku.net/index.php?topic=1693.120  ;D Siellä se perällä...

Poissa Paquette

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 195
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #51 : 13-12-2023, 17:13:14 »
Hyviä luukkuja täällä taas ollut! En muista nähneeni tuota Disneyn Saiturin joulua, näyttää mukavalta.  :)  Hitlerin tulkinta oli uusi myös.  ;D

En ollut kyllä tähän Hansi Hinterseeriin myöskään ennen törmännyt, mutta samaa mieltä, että hauska koreografia! Onkohan tämä laulaja jokin saksalainen iskelmätähti?

Se on itävaltalainen entinen alppihiihtäjä, voittanut jonkun mitalinkin arvokisoista.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1018
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #52 : 14-12-2023, 21:10:45 »
En unohtanut, olin vain varsin kiireinen koko päivän. Toivotaan, että tämä on sen verran hyvä, että kannatti odottaa? ;D

Jääkiekko: Vahdinvaihto (Celeste/Leon, Connor/Leon) K-12, romantiikka

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 241
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #53 : 15-12-2023, 16:31:26 »
Mä voin ottaa huomisen luukun

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 133
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #54 : 15-12-2023, 16:51:53 »
Ja mä heitän vaan väliin tän korvamadon. https://youtu.be/MgIwLeASnkw?si=AecsuK-fjWIsiQQ5

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #55 : 15-12-2023, 20:56:08 »
Mahtavaa taasen, mitä luukkuja! <3  ;D ;D ;D Iso kiitos Sulolle Kalevista, ja tämänpäiväisestäkin linkistä. ;D Samoin Fiorellalle kiitokset ihananihanasta, pörröisestä ja hauskasta ficistä.

Minä olen synttäripäiväni kunniaksi laittanut perinteisesti ficin, mutta tänä vuonna en ehtinyt saada sitä valmiiksi. Mutta tänä jouluna olen rikkonut perinteitä myös siinä kohtaa, etten ole laittanut vielä yhtään antijoululinkkiä. Minä kun olen vähän tällainen antijouluihminen. Mutta nyt, antijoululinkkejä kaksin kappalein. Ja ken rakastaa perinteistä joulutunnelmaa, niin varoituksen sana. Nämä eivät ole omiaan sitä lisäämään. Mutta te muut, tervetuloa katsomaan mitä on tarjolla.  ;D


Markus (anti)joulutunnelmissa


En etsi valtaa loistoa kokoelmasta Kauheimmat joululaulut  Linkki ei vie suoraan videoon. Scrollaa sivua alaspäin niin sieltä löytyy ja eikun kuuntelemaan.


;D


Ihanaa joulunodotusta FiFin tuhmille tontuille. <3


zilah
« Viimeksi muokattu: 15-12-2023, 20:57:51 kirjoittanut zilah »

Poissa Paquette

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 195
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #56 : 16-12-2023, 00:29:01 »
Synttärionnittelut zilahille aavistuksen jälkijättöisesti! Onpas aika sympaattinen toi Markus. ;D

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 241
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #57 : 16-12-2023, 10:21:23 »
Mä en tiedä oonko antijouluihminen kunntykkään viettää joulua ihan itsekseni ilman sosiaalista hössötystä kun musta ihmiset ja kokoontumiset on aina vähän rasittavia ja kuormittavia. Kai se on introverttiys mikä siinä näkyy mut mä tykkään pörröisistä joulujutuista. Yhtä hyvin kumminkin iskee tää antijoulusisältö ja noi zilahin linkit antoi naurua ainakin minun joulun odotukseen. ;D

Jatketaan vähän antijoulua tänään tällä joulubiisillä jonka luulin laittaneeni jo viime kalunteriin mutta siellä olikin ihan toinen biisi.

Leevi And the Leavings - Jouluaattona kännissä

Poissa Paquette

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 195
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #58 : 17-12-2023, 00:49:12 »
Enpä ole ainakaan pitkään aikaan kuullut tuota Leevi and the Leavingsia.

17. päivä näytti olevan tyhjänä, joten tungen nyt siihen, vaikka mulla onkin jo tuo seuraava myös varattuna. Kun tässä nyt kumminkin oli tämmöinen pieni antijouluputki, siihen voisi sopia tämä, jonka olen joskus laittanut kirjanmerkkeihin.

Eric Idle: Fuck Christmas

Tätä luukkua sopii toki halutessaan täydentää. :D

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 241
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #59 : 17-12-2023, 09:57:02 »
LOL loistava kappale! Sopii antijoulukokoelmaan. ;D