Kirjoittaja Aihe: Joulukalunteri 2023  (Luettu 2528 kertaa)

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 232
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #75 : 24-12-2023, 10:44:13 »
Mikähän siinä on että kun taiteellisesti lahjakkaat laittaa linkkejään ja niistä nautiskelee ja on ihan fiiliksissä että ihanaa kun jotkut osaa niin silti eka mieliteko olisi laittaa tähän perään oma soittonäyte ja vetää tunnelma ihan läskiksi? ;D En nyt kuitenkaan laita, ehkä ensi jouluna. ;D

Ihania linkkejä silti vaikka mieli on kumma juttu! Mä koitan ehtiä oman siirappini vielä kantaa kekoon kun se on tuossa kesken.

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 131
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #76 : 24-12-2023, 11:07:38 »
Höhö,

Mikähän siinä on että kun taiteellisesti lahjakkaat laittaa linkkejään ja niistä nautiskelee ja on ihan fiiliksissä että ihanaa kun jotkut osaa niin silti eka mieliteko olisi laittaa tähän perään oma soittonäyte ja vetää tunnelma ihan läskiksi? ;D En nyt kuitenkaan laita, ehkä ensi jouluna. ;D

Ihania linkkejä silti vaikka mieli on kumma juttu! Mä koitan ehtiä oman siirappini vielä kantaa kekoon kun se on tuossa kesken.

nehän on just parhaita! Nimim. mulla on ollu pitkään haaveena tehä käyrätorvivideo. Mä en vaan yhtään osaa soittaa sitä. Silleen, että ensin tulis tosi hieno alkusoitto ja mulla ois glitterimekko päällä ja sit ku soolo pitäis alkaa, kuuluis vaan infernaalinen törähdys ja sitten mä repeisin ihan holtittomaan käkätykseen...  8) Ehkä vielä jonain päivänä  ;D

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 232
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #77 : 24-12-2023, 11:28:28 »
Pitää joskus kyllä tehdä sellainen video.  :D Olisi just hauskaa ja kun eihän elämä nyt ole aina niin vakavaa. ;D

Mä laitan tähän aaton kunniaksi linkin muutaman vuoden takaa kun näköjään Lord of the Lost on tehnyt adventtikalenterin ja tää naurattaa. Gared on siis pianonsoittaja.

Lord of the Lost - Advent Calendar - Day 7

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #78 : 24-12-2023, 21:14:17 »
Lainaus
Mikähän siinä on että kun taiteellisesti lahjakkaat laittaa linkkejään ja niistä nautiskelee ja on ihan fiiliksissä että ihanaa kun jotkut osaa niin silti eka mieliteko olisi laittaa tähän perään oma soittonäyte ja vetää tunnelma ihan läskiksi?

Tämä on ihan luonnollinen tunne, eikä sitä pidä hävetä.  ;D Kuten Sulo tuossa jo tunnustikin, niin kyllä meilläkin vastaavia mielitekoja on. Minulla on haaveena tehdä johonkin oikein herkkään ja siirappiseen kappaleeseen kunnon rumpusoolo Muppettien Eläimen tyyliin. Paitsi etten osaa soittaa rumpuja. Mut suostuisikohan Nappeli lainaamaan rumpusettiään? Hmm.  ;D

Tämä on kyllä ollut ihananihana kalunteri ja olen rakastanut sen jokaista luukkua! <3 Yritän nyt käydä tässä läpi ne luukut, joihin en ole vielä kommentoinut.

-Kasiluukussa oli Paquetten laittama linkki hauskaan ja talviseen musiikkivideoon, jota en ole ennen nähnyt, mutta aiheutti nostalgisia ajatuksia ja naurunpyrskähdyksiä. Kiitos siitä! <3

-En ole varma, olenko noita Sulon Kalevi- luukkuja vielä kommentoinut, mutta ne ovat kertakaikkiaan mahtavia!  ;D ;D ;D Vähän kävi sääliksi tonttuparkaa, joka Kalevin saaliiksi jäi, mutta sekin on elämää.  ;D Toivottavasti Kalevi jatkaa seikkailujaan vielä pitkään. <3

-Luukuissa 16 ja 17 oli hauskat, minulle aivan uudet antijoululaulut. Ne ovat olleet perinteinen tapa vähentää jouluahdistustani, ja hauskoja ovat edelleen, vaikka ahdistus onkin ihmeesti hellittänyt otettaan.  Kiitos näistä molemmista! <3

-18. luukun tennispelaajat olivat hellyttäviä ja saivat virnistelemään oudosti. Dominick the Donkey puolestaan oli niin suloinen ja hauska, että ampaisi kerralla pakkokatsottavien jouluvideoiden joukkoon. Mahtavaa saada kokoelmaani uusia aarteita! <3

-Pahattaren laittamat Severus- kuvat olivat ihania, onhan Severus ehdottomasti yksi suosikkihahmoistani! <3 Killan kokous ja Severus joulutuulella olivat hupaisia, ja tuo viimeinen sulatti sydämen! <3

-Fiorellan ficciä en ole ehtinyt vielä kommentoida, mutta sanon tässä kuitenkin, että se on kaunis, ja haikea ja kuitenkin niin lohdullinen. Kaikkea, mitä hyvältä ficiltä vaaditaan. Kiitos! <3

-Pahattaren pienoinen tarina oli ihana, perinteinen tarina raikkaalla tuulahduksella yhdestä suosikkiparistani. Kiitos! <3

-Sulon laittama musiikkilinkki oli tunnelmallinen laskeutuminen jouluaaton rauhaan. Kertakaikkiaan kaunista! <3

-Lord Of The Lostin pojat kyllä saivat sydämen sulamaan ja hymyn huulille, eikä voi olla ihmettelemättä heidän taitojaan! <3  ;D Kävin kuuntelemassa noita muitakin luukkuja, ja kyllä kannatti!


Hurjasti kiitoksia tämän vuoden kalunterista! <3 Ootte ihania joka iikka, ja näillä mennään vielä pitkään! <3  Ihanaa joulua kaikille ja hyvää uutta vuotta!



zilah

//Edit: Ainiin, Sulo:
Lainaus
Zilah, ei kai tää vaan oo sitä mitä luulen... kylläpä oli herkkä ja hienostunut esitys!
Mittään en tunnusta!  ;D
Eivaan, minähän se oon.  ;D Ihanaa jos pidit. <3
« Viimeksi muokattu: 24-12-2023, 23:15:39 kirjoittanut zilah »

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #79 : 25-12-2023, 21:34:06 »
Minä kerkisin noita musiikillisia juttuja viime päiviltä kuunnella vasta tänään kunnolla, kun olin perheen parissa ja hälinän keskellä. Mutta kyllä kelpaa kuunnella Suvia ja Mattia. ❤

Joku teistä saattaa tunteakin laulajan... tai sitten ei  ;D
Olipas ihanaa, zilah. ❤

Ja samoin Lord of the Lost kuulostaa kauniilta tuossa, vaikka niiden oma tuotanto onkin vähemmän tuollaista. ;D Hyvä lauluääni on tuollakin.

On ollut kyllä ilo tätäkin seurailla, vaikka en edes vietä joulua. Mutta on mukava, kun täällä on ollut elämää ja yhteistä tekemistä. Kiitos kaikille! ❤


Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #80 : 25-12-2023, 21:35:53 »
Mikähän siinä on että kun taiteellisesti lahjakkaat laittaa linkkejään ja niistä nautiskelee ja on ihan fiiliksissä että ihanaa kun jotkut osaa niin silti eka mieliteko olisi laittaa tähän perään oma soittonäyte ja vetää tunnelma ihan läskiksi? ;D En nyt kuitenkaan laita, ehkä ensi jouluna. ;D

Ihania linkkejä silti vaikka mieli on kumma juttu! Mä koitan ehtiä oman siirappini vielä kantaa kekoon kun se on tuossa kesken.
Tykkäisin varmasti myös sinun musiikkinäytteestäsi! ❤ Ja siirapista myös.

(En minäkään osaa laulaa, ja soitankin niin, että mieluummin porukassa kuin yksinään, ettei erotu joukosta! ;D )

Poissa Paquette

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 194
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #81 : 25-12-2023, 22:42:13 »
Hyvää sisältöä vielä loppuluukuissakin! Hienoja musiikkiesityksiä ja varmasti myös ficcejä, joita en vielä ole ehtinyt lukea, mutta luen jossain vaiheessa kun mielialani on niille sopivampi. Omat jouluficcini jäivät molemmat keskeneräisiksi, ja nyt mietin viitsisikö niiden pariin tässä välipäivinä palata, vai unohtaa suosiolla ensi jouluun asti. Tai ehkä tähdätä juhannukseen. ;D

Kaiken kaikkiaan hieno kalunteri, kiitos kaikille ja hyvää joulun aikaa sekä uutta vuotta!

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 131
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #82 : 26-12-2023, 00:15:27 »
Tämä on kyllä ollut tosi piristävä kalunteri, kiitos kaikille! Ihan jokaista juttua en ole tainnut erikseen kommentoida, mutta selvästi tämä on kitukuukautta parantanut. Seuraavaksi kevätväsymystä odottamaan...

(En minäkään osaa laulaa, ja soitankin niin, että mieluummin porukassa kuin yksinään, ettei erotu joukosta! ;D )

Niin, enkä minäkään pysty livenä soittamaan alkeellisia juttuja kummempaa kun ei nuppi kestä. Mutta näin videolla voi jotain tehdä, jos saa ottaa tarpeeksi monta kertaa uusiksi ja siistiä pahimmat ärräpäät sivuun.

Ja en minä osaa yhtään piirtää. Siksi Kalevi onkin niin kiva, kun ei ees tartte  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Joulukalunteri 2023
« Vastaus #83 : 26-12-2023, 01:12:54 »
Pakko sanoa tähän vielä, että minusta tuo Kalevi on nerokas! <3  ;D Ja tuosta nimestä tulee muistoja mieleen. Kun olimme miehen ja lasten kanssa Australiassa, niin tytär halusi sieltä tuliaisiksi sellaisen lumitiikeri- pehmon ja onnettomuudekseen erehtyi kysymään minulta ja mieheltä, että mikä nimi tälle pitäisi antaa. En enää millään muista oliko se minä vai mies, kun sanoi että tuo näyttää ihan Kalevilta. Tytär suuttui kuin turkinpippuri että mitään kalevia tästä ei ainakaan tule. Mutta Kaleviksi se jäi, ja reissasi vielä monet matkat mukanamme! <3  ;D ;D ;D Ja yhä edelleen Kalevi The Reissutiikeri on tyttären rakkaimpia aarteita. <3


zilah