Kirjoittaja Aihe: Kysymysloota, vastausboksi!  (Luettu 57704 kertaa)

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Kysymysloota, vastausboksi!
« Vastaus #45 : 20-03-2012, 06:54:23 »
Jos mulla on jonkun toisen ihmisen tekemä (siis pääasiassa leffasta otetusta kuvasta rajaama) ava, jonka kokoa muutan, kenen se on?

// tack
« Viimeksi muokattu: 14-04-2012, 11:39:16 kirjoittanut culliina »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kysymysloota, vastausboksi!
« Vastaus #46 : 20-03-2012, 08:39:14 »
No jos sä tiedät, kuka sen on muokannut, niin mainitse se? Mutta jos oot netistä randompaikasta sen löytänyt, niin ei kai siinä sitten tarvi. Tai en mä ainakaan oo kreditoinut avaa, jos oon jonkun random-leffakuvan netistä bongannut ja rajannut siitä itse avan. Mutta jos oon ottanut avan sivuilta X niin kreditoin, että "ava täältä" ja laitan linkin.

En tiä vastasko tää mihinkään :D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Kysymysloota, vastausboksi!
« Vastaus #47 : 20-03-2012, 11:39:23 »
Culliina taitaa tarkoittaa, kenen ava siinä vaiheessa on, kun sitä on itse muokannut ja alkuperäinen materiaali on jonkun yrityksen. Niin jollei kuvassa ole muuta kuin ote leffasta ja sitten oot vielä itse säätänyt sitä, sanoisin sen olevan sun versios henkilön X mallipohjasta.

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Kysymysloota, vastausboksi!
« Vastaus #48 : 26-04-2012, 18:57:56 »
Onko jollakulla mitään hyvää kikkaa, jolla sais valuneen steariinin pois tuikkukupista? Oon polttanut mehiläisvahakynttilöitä tuikuks maalatussa lasissa ja sielä on pohjalla sellanen kiva 2cm... nami. Se maali on sellasta, että ei voi pestä - muuten olisin kuumentanu toisel kynttilällä ulkopuolelta (=> steariini sulaa => voi vaan kipata pois), mutku se mustuis ja se pesu /: Oon tässä yrittäny saksilla kammeta irti, mut steariini on niin kovaa, ettei lähe - ja vaikka lähtis ne reunat olis edelleen ihan keltasessa valumasmägmässä.

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Kysymysloota, vastausboksi!
« Vastaus #49 : 27-04-2012, 12:30:54 »
culliina, eli kovettunutta mehiläisvahaa? Jos kippo ei kestä rajumpaa vesipesua, niin miten ois jos kuumentaisit sen vahan ihan kuumalla vedellä? En kyllä tiedä riittääkö sata astetta mehiläisvahalle... :/ Steariinin se kyllä sulattaa.

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Kysymysloota, vastausboksi!
« Vastaus #50 : 15-05-2012, 21:50:01 »
Toi oli hyvä idea, kiitos! Aika kauan kesti sulaa, mutta suli kuitenkin sen verran, että sain saksilla pois kammettua - viisauden pettäessä kutsu voimaa ;)

Miksei kellään muulla ole mitään ylitsepääsemätöntä ongelmaa? Tunnen itseni niin tyhmäksi täyttäessäni tätä omilla pulmillani... :D Born to be idiot, mutta minkäs teet.

Poissa Uncaring

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 6
Vs: Kysymysloota, vastausboksi!
« Vastaus #51 : 23-06-2012, 13:14:21 »
Hei ihmiset, mulla on nyt taas sen verran typerä ongelma, että tunnen itteni nyt vaan jotenkin tavallista enemmän blondiksi: Miten mä saan ittelleni avan tohon profiiliin, kun tässä on vaihtoehtoina vaan, että ota joku noista valmiista kuvista tai laita kuvan URL - osoite, tai jotain sen suuntaista.. Miksei se anna mun ladata kuvaa omalta koneelta? :(

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kysymysloota, vastausboksi!
« Vastaus #52 : 23-06-2012, 13:32:30 »
Se mahdollisuus on poissa käytöstä, että voisi ladata omalta koneelta, koska silloin se veisi meiltä tilaa. Aikaisemmin oli vielä vähemmän tilaa ja me ylitettiinkin jo tilamme. Toi, ettei anneta ladata avoja sivulle on yksi, josta tilaa on voitu säästää, koska on ilmaisia sivustoja ja palveluja, jonne voi avojaan ladata ja käyttää niitä sitä kautta. Bbuttis taisi ostaa meille vuodeksi lisää sivutilaa, josta tällä hetkellä on käytössä muistaakseni 35%.

//Mä en ole vieläkään keksinyt, että miten sen mahdollisuuden saisi pois tuosta näkyvistä, kun sitä ei kerran voi käyttää.  :P
« Viimeksi muokattu: 23-06-2012, 13:34:37 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kysymysloota, vastausboksi!
« Vastaus #53 : 23-06-2012, 14:38:58 »
Eikös me puhuttu silloin lisätilan oston yhteydessä, että sen vaihtiksen vois ottaa käyttöön nyt kun sitä tilaa on? Kattoa sitten uusiksi sen hommaan, jos ja kun tila joskus loppuu. Ei se loppujen lopuksi niiiiiin kallista ollut.

Ja jos sitä ei oteta käyttöön, niin sitten esim. Tinypic ja Photobucket on ilmaisia kuvan latauspaikkoja. Jälkimmäinen vaatinee rekisteröinnin, mutta sinne voi sitten upata useamman kuvan omaan tilaansa ja vielä löytää ne jälkeen päin ilman linkkiä! Edellinen puolestaan on nopea ja helppo, mutta ei kauhean pysyvä. Kyllä siellä toisaalta kuva on pysynyt useamman vuoden, mutta joku vanha linkki mikä mulla on vuodelta 2005 tai 2006 niin sen tilalle on tullut joku aivan muu kuva x) Voihan se olla, että Tinypic vapauttaa linkin jos kuvaa ei ladata aikoihin tjsp.

Mutta noita oon itse käyttänyt aivan onnistuneesti jopa! :D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kysymysloota, vastausboksi!
« Vastaus #54 : 23-06-2012, 15:52:37 »
Oli siitä puhe. Sehän on ainoastaan kyse siitä, mihin sitä tilaa halutaan käyttää. Esimerkiksi uusiin teemoihin menee kanssa tilaa, samoin kaikkeen uuteen härpäkkeeseen ja toiminnallisuuteen ja luulen myös, että tämä nykyinen foorumi vie enemmän tilaa, mutten voi vannoa, kun en muista paljon se edellinen vei.  ;D

//Muoks: Tuli vaan mieleen, että joo on se kätevää, jos avan saa ladattua serverille, mutta montako aktiivista käyttäjää Fifissä on ja moniko kuitenkin lataa avan rekisteröidyttyään satunnaiselle foorumille, muttei oikeastaan koskaan siellä käy tai käy vain lyhyen aikaa? Varsinkin jos se on helppo laittaa. Niitä ihmisiä ei täällä näkyisi, mutta niiden avat olisi kuitenkin täällä ikuisesti viemässä tilaa. ;D Vaihtuvuus tällaisilla pikku foorumeilla varsinkin on aika suurta ja ihmisten kiinnostus aika usein lyhytaikaista eikä suurin osa kuitenkaan poista tiliään jättäessään foorumin. Siellä käyminen vain unohtuu. En mä kyllä vastustakaan, jos sitä halutaan. Paljonkohan noi profiilit ylipäätään vie tilaa?
« Viimeksi muokattu: 23-06-2012, 16:08:45 kirjoittanut Lizlego »

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Kysymysloota, vastausboksi!
« Vastaus #55 : 23-06-2012, 18:01:31 »
Miten saan siivottua kaverilistaani facebookissa? Löydän sen aina vahingossa, mutten koskaan sillon kun tarvisi.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kysymysloota, vastausboksi!
« Vastaus #56 : 23-06-2012, 18:42:57 »
^ Sori, en osaa auttaa.

Liz, ehkä se on parempi jättää tuolleen kuten on? Jos vaikka noi Tinypic ja Photobucketin ja jonkun  muun jos tulee vielä lisää mieleen niin linkittäisi jonnekin. Pitäiskö tän topikin ekaan viestiin kerätä usein kysyttyjä? Toisaalta, voihan sitä aina vastata uudelleenkin, koska ei kukaan kuitenkaan ekaa viestiä lue x)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Kysymysloota, vastausboksi!
« Vastaus #57 : 23-06-2012, 18:55:05 »
Mä luen aina ekan viestin vaikka kuinka monta kertaa vahingossa, koska päädyn jostain syystä aina ekalle sivulle vaikka sivuja olisi kuinka monta enkä tajua sitä :'DD
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Kysymysloota, vastausboksi!
« Vastaus #58 : 23-06-2012, 23:06:47 »
Joko sä rimps sait vastauksen vai vieläkö kaipaat sitä? Mulla ainakin kavereiden poistaminen onnistuu niin, että menet ihan vaan omien kavereiden listaukseen, ja siitä kaverit -palkista kliksauttelee poistanamiskaa.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Kysymysloota, vastausboksi!
« Vastaus #59 : 24-06-2012, 11:32:09 »
Joo mä tiedän, että se toimii niin, mutta kun en löydä sitä koko listausta taas :'DD kyl mä keksin miten saan yksitellen poistettua, mutta olisi se vaan näppärämpää siivota listasta suoraan.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen