Arkisto > Vanhoja keskusteluja

Superhessuksi?

(1/10) > >>

Beelsebutt:
Keskustellaanpa moderoinnistakin.

Kovasti, mieluusti laitettaisiin FiFiin pelkkiä supermodeja eli superhessuja täkäläisittäin (nimestä voidaan toki keskustella :P). Mutta olisiko silti syytä rajata superhessuille edes vastuualueita? Oikeudet olisivat joka paikkaan, mutta vastuualueina olisi osalla ficit ja osalla originellit, osalla keskustelut?


Niin ja testiryhmästä kuinka moni haluaa hessuilemaan? Toiveita omasta vastuualueesta, jos sellainen systeemi tehdään?


Tähän mennessä halukkaiksi ilmoittuneina:

Galenwen
Lumen

Galenwen:
Minusta silloin kun joskus aikoja sitten olin jossain mode niin pääsin kaikkialle, mutta oli tietty vastuualue, jota valvoin. Minusta on ehkä parempi, että jokaiselle jotain vastuualuetta, vaikka pääsee aina puuttumaan jos huomaa jtn puuttumisen arvoista.

Ja jos superhessuksi mahtuu niin olisin kiinnostunut...

Beelsebutt:
Kappas, sentään yksi innokas superhessu ilmottautuu :D


Noh, tuskin tässä alussa niin kauheasti on tekemistä, että eiköhän me pärjätä. Ehkä niitä tarjokkeja tulee joskus sitten vähän enemmänkin :P

Lumen:
Mistä tuo hessu nimitys tulee? ...minulle tulee mieleen vain Hessu Hopo.

Jos ketään muita ei tule vapaaehtoisesti modeiksi, niin sitten voin tulla. Sitä ennen odottelen, en ole kuitenkaan niin super vastuutehtävissä.

Lizlego:
Pitäisikö ehkä myös keskustella siitä, että miten nämä modet valitaan.  ;D Mä vastustan sitä, että testiryhmällä olisi etuajo-oikeus superhessuiksi.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta