Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 246733 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Ketutusarkisto
« : 18-09-2009, 00:57:05 »
Mulla on aihetta ketutukseen, joten olin rohkea ja perustin ketutusarkiston. Olen totaalisen kypsynyt siihen, että Windows Live keksii vaatia päivitystä niin, ettei vanhalla mesellä enää pääsekään kirjautumaan! Kiitos niin suuresti! Nimittäin kun yritän asentaa uusinta versiota, se herjaa että mun pitäisi päivittää koko käyttöjärjestelmäni. Jotain uutta, kyllä mä tiedän että se pitäisi päivittää.  ;D Olisi pitänyt jo vuonna X niin kuin koko kone, mutta mitä väliä. Joka tapauksessa ottaa päähän ja ahdistaakin, että nyt sitten olen yhtäkkiä kokonaan ilman toimivaa meseä jonnekin hamaan tulevaisuuteen asti, koska en kyllä ala koko saatanan roskaa nyt päivittämään yhden perkeleen mesen takia.  :P Haistakoon vaan kukkasen! Valitettavasti vaan muutamaan ihmiseen yhdenpito on ollut kokonaan mesen varassa ja nyt sekin katkeaa ties miksikä aikaa. :'( Toisaalta kai se jotain kertoo niiden ihmissuhteiden ensisijaisuudesta ja tärkeydestä, jos ei muualla ole yhteydessä kuin mesessä. ::) Ärsyttää! Voisi etsiä ehkä jonkun kivan avoimen lähdekoodin pikaviestimen ja pakottaa sitten kaikki tutut käyttämään sitä typerän Microsoftin pikaviestinten sijaan. ;D
« Viimeksi muokattu: 18-09-2009, 00:59:38 kirjoittanut Lizlego »

Poissa riippakivi

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 13
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1 : 18-09-2009, 20:19:34 »
Skype?
Webbimese?

Voisin liittyä tohon mese-ketutukseen niiltä osin, että viimeksi kun yritin ihmisten kanssa mesetellä, niin jos oli kaksi ikkunaa auki, niin vastapuolen viestit eivät tulleetkaan mulle enää perille. Ihme ilmiö ja harvinaisen ärsyttävä...

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #2 : 18-09-2009, 20:31:57 »
Myöskin Trillianin kautta pitäisi olla mahdollista käyttää tuota aivan samaista messengerjuttua, kaikkine samoine yhteystietoineen jne.


Ketuttaa tämä saakelin huono olo. Läksin koulusta taasen kesken päivän kun en kyennyt istua siellä.  Jo aamupalalla sain tapella etteikö kaikki tullut samantien ylös.
Ja huomena pitäis muka kyetä ihmisten ilmoille miittaaman erään toisen foorumin ihmisiä!  >:(
Kyllä taas ketuttaa jos jää välistä, viime miittikin kesälät peruuntui vähäisen osanottajamäärän takia.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #3 : 19-09-2009, 12:18:22 »
Kyllähän noita vaihtoehtoja tosiaan löytyy, mut ketutuksessa ei jaksa ajatella niitä.  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #4 : 19-09-2009, 17:50:04 »
Kyllä ketuttaa se, miten lapsellisia voivat aikuiset ihmiset olla. Huomasin ikävällä tavalla, miten jotkut eivät pysty laittamaan syrjään henkilökohtaisia kaunojaan edes silloin, kun yhteinen ystävä olisi kipeästi sen tarpeessa. Tekisi mieli mennä ja ravistella ko. pahvia, mutta minkäs teet.  >:(


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #5 : 19-09-2009, 23:07:53 »
Aaargh! Tuollaiset tilanteet ottaa kyllä aina kupoliin kauniisti sanottuna! Ymmärrän, että riitatilanteissa vältetään jotakuta ihmistä, mutta jos jonkun toisen ihmisen kannalta olisi tärkeää pystyä edes tilapäisesti kohtaamaan ja tunkemaan riitansa syrjään, voisi olettaa että aikuiset ihmiset voisivat tehdä sen, mutta se on näköjään usein liikaa oletettu.  :P

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #6 : 20-09-2009, 00:35:35 »
No sano muuta. Totta puhuen olen itse saanut ko. ihmisten taholta niin törkeää kohtelua, että olisi tosiaan tehnyt mieli puhua suu puhtaaksi nytkin. Mutta ei vain moraali anna periksi. Tämä riita nyt sentään on mitätön asia sen rinnalla, että tämän yhteisen ystävämme aviomies on kuolemansairas. Luulisi jokaisen tuollaisessa tilanteessa edes yrittävän tulla toimeen niidenkin kanssa, joista ei pidä, mutta niin ei näköjään ole. Tässä olisi totta puhuen aineksia uudelle suurelle riidalle, mutta nyt kyllä aion pitäytyä sivussa. Ja on siinä se onni, että tämä konflikti on tuolla kansainvälisellä puolella. Saan purkaa täällä mieltäni ihan rauhassa, kun eivät ymmärrä kieltä.



zilah

Poissa piratesse

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 35
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #7 : 20-09-2009, 13:13:29 »
Jaahas, tästä päivästä pitää sitten totutella oloon ilman nettiä ja irkkiä. Lähdetään tänään remppaa evakkoon appilaan ja sitten ollaan siellä kuukausi ilman nettiyhteyttä. Tulee varmaan aika tuhottoman pahat vieroitusoireet, mutta voi olla ihan hyväkin asia, tiedä sitten. Suurin osa ihmissuhteistani tuppaa olemaan irkin toisessa päässä, kun kaikki kaverit ja ystävät asuvat toisissa kaupungeissa. Siitä tulee surku, mutta ehkä sitten kehitän itselleni törkeän puhelinlaskun... (ajattelin jo tässä tehdä kauhean kasan cosplay-pukuja, kun ei iltaisin varmaan muutakaan tekemistä ole koneettomana.) Inhottavaa kuitenkin mennä toisten nurkkiin loisimaan.

Ja miksi hitossa koko ajan on niin kiire? Ihan kuin elämä olisi sekuntikellon mukaan menevä kilpailu, jossa katsotaan kuinka paljon ehtii saada vuorokaudessa aikaiseksi. Eikä se edes riitä. Välillä alkaa kyrsiä tämä yrittäjän elämä oikein kunnolla. On hyvä, että töitä riittää, mutta olisi se kovin kiva, että voisi olla joskus jotain muutakin elämää. Toista työntekijää ei pysty palkkaamaan, joten jumitan tässä keleen oravanpyörässä tästä ikuisuuteen. Jippii.
If looks could kill, women wouldn´t need frying pans

Sarelon

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #8 : 08-10-2009, 00:25:09 »
Kylläpä osaakin suhteellisen pieni asia vituttaa ylimaallisen rankasti.

Olin varannut Suomalaisesta Ajan pyörän uusimman osan, Gathering Stormin, jonka olisi pitänyt tulla sinne marraskuun alkupuolella. Ja paskat. Sain tänään ilman isoja kirjaimia kirjoitetun tekstiviestin, että kirja on loppu kustantajalta ja tilaukseni on poistettu. Ei puhettakaan, että olisi ollut mitään pahoitteluja. Ehdin jo niin fiilistellä, että saan sen kirjan edes jotenkin kohtuullisessa ajassa, ja sitten tämä. Vittu. Enkä mä tajua, minkä takia se tilaus piti poistaa. Ihan varmasti sitä kirjaa kyllä painetaan lisää, kyllä kustantamoille raha kelpaa, ja sitä olisi saatu jossakin vaiheessa. Mä menen valittamaan tästä ihan valittamisen takia kunhan ehdin, mutta taidan kuitenkin koettaa tilata sen kirjan Amazonilta. Eipä se hirveästi sen saamista hidasta, ja saanen sen jopa postituskulujen kanssa halvemmalla. Jos siis saan tilattua. Ensin pitää puhua äiti tai isä ympäri, kun mulla ei ole luottokorttia.

Mutta siis oikeasti, lyhyesti sanottuna, perkele. Eikö raha kelpaa vai mikä on?

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #9 : 12-10-2009, 15:16:50 »
Nyt kyllä ketuttaa niin, etten tahdo nahkoihini sopia!

Kullanarvoinen kuva-arkisto josta olen tähän saakka löytänyt mm. korkean ratingin töihini tarvittavat materiaalit, lopettaa toimintansa! Ymmärrän kyllä arkistonpitäjää, hän on tehnyt valtavan työn sen kanssa. Mutta ilman arkistoa materiaalin hankinta vaikeutuu huomattavasti.

No, onneksi sentään olen ehtinyt kerätä arkistosta turvaan paljon materiaalia. Pitänee tehdä vielä muutama täsmäisku, ennen kuin arkisto suljetaan.


zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #10 : 13-10-2009, 20:55:45 »
Nimittäin kun yritän asentaa uusinta versiota, se herjaa että mun pitäisi päivittää koko käyttöjärjestelmäni. Jotain uutta, kyllä mä tiedän että se pitäisi päivittää.  ;D Olisi pitänyt jo vuonna X niin kuin koko kone, mutta mitä väliä.
Höh, pitää päivittää sun käyttis. Oisit sanonu ennemmin  :-\
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #11 : 25-10-2009, 08:23:13 »
Nyt ei varsinaisesti ketuta, mutta tunnen silti pakottavaa tarvetta avautua. Liikaa paskaa kun sataa niskaan, niin sitä ei vaan jaksa.

Ystäväni aviomies kuoli eilen syöpään, aivan liian nuorena. Miksi tuntuu, että ne parhaat lähtevät aina ensin?

Sain eilen selville, että eräs ihminen johon luotan, on tehnyt selkäni takana jotakin anteeksiantamatonta. Tarkemmin en viitsi kertoa, koska asia on yksinkertaisesti liian kipeä.

Olin keikalla eilen, ja sain kimpuuni tavallistakin ällöttävämmän limanuljaskan. Yritti iskeä kahtakin naista yhtä aikaa. Minua ja bänditoverini tyttöystävää... hyi  v*ttu! Mistä näitä oikein sikiää?



*ryömii koloonsa takaisin*




zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #12 : 25-10-2009, 17:58:22 »
Ikävillä asioilla on ikävä taipumus tapahtui kerralla.  :P Jaksamista sinnepäin! Tuosta, että hyvät lähtevät ensin. Se tuntuu tosiaan siltä tai siltä, että hyvät ihmiset kärsivät eniten.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #13 : 26-10-2009, 11:19:33 »
Pahoittelut ja osanottoni zilahille kaikesta tuosta mitä on tapahtunut! :(

Mulla on sikainfluenssa. Joka paikka on kipeä. :-\

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #14 : 26-10-2009, 13:45:20 »
Voi ei!  :o Pikaista paranemista. Jos asuisit lähempänä, tulisin pitämään seuraa ja lohduttamaan ja valvomaan sun vuoteen äärellä niin kuin Gene valvoi Acen vuoteen äärellä.  :'( :D