Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 247144 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1785 : 30-04-2023, 15:14:25 »
Pahin mahdollinen oikeistohallitus sieltä näyttää nyt tulevan niin voi kyllä olla kovaa kyytiä kulttuuripuolellekin, valitettavasti.  :P Ikään kuin ihmiset ei tarvitsisi kulttuuria näinä aikoina. Oikeastaan nyt sitä varmaan tarvittaisi enemmän kuin koskaan, kun ihmiset vaikuttaa epäempaattisimmilta ja sivistymättömämmiltä kuin aikoihin.  :P

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1786 : 30-04-2023, 15:39:03 »
Pitäisi nyt vaan julkistaa entistä laajemmin kulttuurin ja taiteen hyvinvointia tukevia vaikutuksia. Juuri kävin kulttuurihyvinvoinnin kurssin, niin katselin jotain tutkimuksiakin.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1787 : 04-05-2023, 16:13:31 »
En tiedä kikatuttaako vai ketuttaako mua enemmän, mutta valitsin ketutuksen sille, että Edmonton Oilers hävisi viime yönä ensimmäisen matsinsa toisella pudotuspelikierroksella. Oon yhä huono fani, koska silti mua vähän naurattaa se, että Leon teki neljä maalia ja yritti pitää joukkueen taistelussa mukana, mutta ei onnistunut ja sen jälkeen se oli vähän pissy.  ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1788 : 04-05-2023, 22:21:03 »
Voisi kuvitella, että Leon on sanonut tai ainakin ajatellut matsin jälkeen, että pitääkö mun kaikki yksin hoitaa? :D Eiköhän kapteeni ole kuitenkin kehunut Leonia 4 maalista sekä julkisesti että yksityisesti... ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1789 : 05-05-2023, 08:16:55 »
Mä meinasin että tuo olisi Leonille ja Connorille pieni riidan paikka, kun Leon sanoisi että tekisit sinäkin jotain.  ;D ;D Tai sitten isomman draaman paikka, koska lopussa kävi näin

https://www.youtube.com/shorts/nj3HX2slzzc

Toi otsikko, että Eichel strips McDavid antaa ymmärtää muuta kuin mitä sisältö.  ;D

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1790 : 11-12-2023, 06:03:05 »
Ttu hiphei stna, eilen koisittiin 16h, arvatkaa nukuttaako vieläkään ja töihin pitäis mennä kasiksi. Joku tulee olemaan ihan PIKKASEN sekava tänään. Ja mä oon edelleen siinä stanan tulotavaran vastaanotossa, eli oon se joka menee ekana läpi ne kaikki kierrätysmyymälään tulevat tavarat. Kui joku kehannu yrittää myyä kirpparilla paskasia ja elukankarvasia vaatteita... No, Goodwillissa on tietyt kiinteet hinnat, kirppareilla käynti tulee halvemmaksi XD
KAks viikkoo vielä ja sit joululoma. Vaimo joutuu meneen töihin, mut mä tarvin tauon. Elokuun eka alko, pari saikkupäivää ollu ja yks viikko kokonaan, olin ihan kaamees lenssus, tuntu et henki lähtee. "Lomat pidetään pääsääntösesti työsuhteen lopussa." Haistakaa huilu, sain 7 lomapäivää tohon joulun ja loppiaisen väliin, menee ekat pari päivää täysin vaan nukkues...

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 232
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1791 : 20-12-2023, 00:38:01 »
Lievästi ketuttaa että käytin muutaman tunnin kirjoittamiseen ja sitten kun teksti oli just valmis niin onnistuin jollain tavalla kadottamaan sen esikatselutilasta niin ettei enää ollut kuin tyhjä kenttä. Olisi kai sitä sitten voinut senkin ajan hyödyllisemmin käyttää. :D Siinä mitään menetetty mutta ketuttaa kun olisi tuota ollut muutakin hommaa kun kerran tästä kirjoittamisesta ja käteen pelkkä luu ja jäykistyneet sormet. Ihan perseestä olla tällainen tekniikkanero.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1792 : 20-12-2023, 07:57:48 »
Voi itku, Liz! Tuo se on ihan oikeasti persiistä! Onpa noita itsellekin käynyt, niin tiedän tunteen.

Tsemppiä! <3


zilah

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 232
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1793 : 20-12-2023, 08:25:16 »
No ehkä jopa parempi näin. Oli niin hävyttömän siirappinen pätkä, vaikka oli tarkoitus olla pwp että päivänvalossa olisi voinut hävettää. ::) Mä en vaan ymmärrä miten mä onnistuin hävittämisessä.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1794 : 20-12-2023, 13:59:19 »
Tuo on niin turhauttavaa ja ärsyttävää ja harmillista!  :'(  Been there, done that, niin kuin me varmaan kaikki joskus... Voithan koettaa palata tunnelmiin ja jatkaa siirappia vielä uudestaan, vaikka eihän siitä ihan samanlaista enää tule kuin se menetetty tapaus.

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 232
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1795 : 20-12-2023, 17:44:34 »
Yritin mut karkasi vähän väärille raiteille mut vielähän tässä on aikaa. ;D

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1796 : 26-12-2023, 16:09:30 »
Oon onnistunu just tolleen kans itekin joskus hävittään. Autosave ftw.

Kipeenä meni joulu, ei päästy joulusaunaan tai -ruualle, mikä tarkottaa, et meil ei oo juuri sapuskaa ja persaukisia. Oon vaan marginaalisti paremmas kunnos ku vaimo, aivan helvatan raato. Taas tällanen lenssu et ku kuume noussu, oon tärissy kaks tuntia horkassa, sit hionnu märkänä. Vähän tehny tänään enkä jaksa tehä mitään enää. Jos sitä jaksaa ees leipää voidella, ni sekin on jo saavutus.

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 232
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1797 : 26-12-2023, 18:46:37 »
Onpa tosi ikävää että joulu on mennyt sairastellessa.  :P.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1798 : 26-12-2023, 20:20:08 »
Joo, tuo se on oikeasti kurjaa! Tsemppiä ja paranemista teille molemmille! <3


zilah

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #1799 : 26-12-2023, 23:02:08 »
Voi ei, paranemisia! Nyt tuntuu, että joka toinen on jonkun pöpön kourissa.