Kirjoittaja Aihe: Ketutusarkisto  (Luettu 248498 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #75 : 25-01-2010, 10:04:25 »
En mä tiedä kokevatko ne ihastuneet henkilöt, jotka noin sanovat, oikeasti ihan niin vai puhuvatko vaan itseään puolustellakseen. En mäkään ole kokenut niin, mutten toisaalta ole myöskään muistaakseni kauheasti sanonut niin. Toisaalta siinä tulee vastaan oma tietty rationalismi ja tapa luokitella ja aina löytyy joku lokero, johon ne ihastukset työntää ja niiden piirteet muistuttaa aina jo jotain olemassa olevaa ihmistä. Ne on vaan yhdistelmä muiden ihmisten piirteistä.  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #76 : 25-01-2010, 10:20:36 »
Tämäkin taitaa olla aika lailla kiinni ihmisen luonteesta ja persoonasta. Minä varmaan edustan juuri tuota ääripäätä, että rakastuessani menen vähän päästäni sekaisin, eikä oikein mikään järkipuhe mene hetkeen perille.

Suoraan sanottuna, kun nyt näin jälkeenpäin sitä ajattelen, se ei ole mitenkään erityisen terve tunne. Ei ainakaan kovin pitkään jatkuessaan, niin ihanalta kuin se tuntuukin. Itselleni ainakin tuli sellainen olo, että tuolla tavalla rakastuessaan siinä melkein kadottaa itsensä jos ei ole varovainen. Ja sen huuman rinnalla on aina epävarmuus ja pelko siitä, ettei toinen tunnekaan samoin. En todellakaan kaipaa sellaista sekasortoa elämääni enää, että siinä mielessä olen tainnut kuitenkin vuosien varrella kypsyä, vaikkei perusluonteeni ole mihinkään muuttunut.

Ja sitä minä en jaksa tajuta, miten jotkut hakevat juuri tuota rakastumisen hurmaa kerta toisensa jälkeen ja kuvittelevat, että suhde on ohi kun se ensi kiihko laantuu. minä ainakin olen kokenut avioliittoni parhaat hetket silloin, kun olen huomannut että miehenikin on ihminen, ja rakastan häntä puutteineen kaikkineen.



zilah

//edit: päivän ketutusaihe meinasi unohtua.

Vatsaan koskee niin hirveästi, etten tiedä miten päin olisin.   :(
« Viimeksi muokattu: 25-01-2010, 10:23:10 kirjoittanut zilah »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #77 : 27-01-2010, 11:45:38 »
Hmh. Mulla on kuumetta, no lämpöä, mutta ei muita oireita. Paitti toi jatkuva, nauraessa esiin tuleva yskä. Ehkä pitäis sinne lääkäriin valua joku päivä :D

Taas jää tunnit käymättä, onneksi on matskua jota voi tehdä kotonakin. Oonkin jäljessä harjotustöistä  :(
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #78 : 27-01-2010, 11:51:49 »
Mä en ole vieläkään saanut tehtyä ohjelmoinnin harjoitustyötä loppuun. Itse asiassa se ei vielä tee juuri mitään ja mä en tajua mun mallistakaan hölkäsen pöläystä. Musta ei taida tulla koodaria, kun olen liian palikka sellaiseen.  :P

Bbutt, missasit eilen hienot keskustelut tunnilla.  ;D Okei, tyhjännaurajana ja muuna yleisesti kaikesta kiinnostuneena hörhönä mä kyllä viihdyn tunneilla kuin tunneilla ja joskus mun on kauhean vaikea ymmärtää, kun porukalla on tylsää tai niitä ei kiinnosta.  :P ;D Mua kiinnostaa, jos muun vuoksi, niin sen vuoksi, että mä muodostan puhujista teorian päässäni. "Se voisi olla tällainen ja tällainen, koska se sanoo tätä ja tätä ja korostaa tätä ja tätä". Ja aina lisätieto täsmentää kuvaa oman pään sisällä, mutta toisaalta uusi tieto voi romuttaa sen ja järjestää sen uuteen uskoon.  ;D :D
« Viimeksi muokattu: 27-01-2010, 11:54:38 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #79 : 27-01-2010, 12:13:13 »
Mua harmittaa toisaalta, kun missasin eiliset tunnit, koska aihe on itsessään sellanen, ettei siitä huvita lukea. Se ukko ainakin saa asiat kuulostamaan edes jollain tavalla hauskoilta... ja ärsyttää tää päivä, kun missaan taas oikeusopin tunnit. Mistä tulikin mieleen, että meidän pitäis sitä saamarin ryhmätyötä alkaa tehä viimestään ens viikolla... vinkkaappa sille ryhmälle asiasta ;)

En mäkään tajua tosta harjotustyöstä mitään, mutta mulle eka etappi onkin olioitten opettelu ;)

Kettu ketutus...
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #80 : 27-01-2010, 12:15:37 »
Viimeksi meidän ryhmästä oli paikalla kaksi ihmistä eli hyvältä näyttää sen työn tekemisen kannalta. No mulle on suunniilleen se ja sama miten se menee, kunhan jotenkin läpi menee. Ei siitä tullut arvosanaa, mutta se pitää esittää. Mä en ymmärrä edes mitä siinä pitää tehdä. Ja mä en ymmärrä niistä mun kuvioista, joita viimeksi piirsin enää tänään yhtään mitään, mutta luulen että ne on sanottu kirjassa selkeämmin. Mä muistan ainoastaan KKO:n ennakkotapaukset, jotka eivät liittyneet aiheeseen.  :D

Poissa DWW

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 76
  • Idea +2, motivaatio -3
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #81 : 27-01-2010, 15:14:08 »
Olin koko syksyn onnistunut välttämään minkään sortin sairastumiset, mutta nyt on sitten... jotain. Ei ole yskää, ei tule räkää, lämpö menee lähellä 35:ttä, mutta kurkku on lievästi ärtynyt, vatsa vähän kipeä, päätä pikkasen särkee ja olo on hieman heikko. No, eiköhän se viimeistään huomenna selviä, mitä sieltä on tulossa.

Tietyssä mielessä tämä ei kyllä ole ketutuksen aihe, sillä olen tässä tuntenut ketutusta siitä, että aikaa tuntuu olevan liian vähän. Nyt sitä sitten saisi. :D Tänä keväänä kalenteri on täynnä luentoja ja liikuntaa, ja siihen päälle pitää vielä vapaa-ajan sosiaalisuutta ja kouluhommia sekä tulevaisuudessa ehkä vielä viikonlopputöitä. Haluaisin harrastaa kirjoittamistakin, mutta tuntuu, että päivän päätteeksi sekä aivot että keho on niin väsyneet, että ei jaksa keskittyä sellaiseen. :-\ Varmaan auttaisi, jos osaisi järjestää elämänsä jonkilaiseen aikatauluun, mutta monen kokeilun perusteella tiedän, että ne suunnitelmat kusahtavat varsin nopeasti. :D Niin paljon mielenkiintoista tekemistä, niin vähän aikaa!
Pienet aivot kuluttavat vähän energiaa.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #82 : 27-01-2010, 19:50:23 »
Aaargh! Löysin Finistä niin uskomattoman kamalia kommentteja ficeille, että menetin uskoni ihmisten hyvyyteen ja kohteliaisuuteen taas pitkäksi aikaa.  :P Onhan tekstien tasossa huikeita eroja ja joskus löytää tekstin, jossa lukee tyyliin: Aatu meni kauppaan. Aatu tuli kaupasta. Aatu oli kiimassa. Sori.  ;D Mutten käsitä miksi senkään pitäisi kirvottaa keneltäkään inhottavuuksia ja ilkeyksiä.  :P Miksei ihmiset anna toistensa kirjoittaa rauhassa ja turvallisesti, kannustavasti ja rakentavasti? Tämä ei siis ollut Finimoite vaan yleinen huomio siitä, että ihmisiltä puuttuu netissä normaali kunnioitus ja kohteliaisuus (lol, mä olen oikea ihminen puhumaan kohteliaisuudesta, kun työnnän suustani...näppäimistöltäni ulos kaikkea roskaa). :'( :'( ;D

Ja asiaan. Ilmeisesti saan vielä kolmannenkin kerran silmätulehduksen, kun en taas näe mitään selvästi vaan kahtena kun silmät on täynnä paskaa.  :P Inhoan tätä. Mutta sain tänään melkein jotain tehtyäkin...  ;D
« Viimeksi muokattu: 27-01-2010, 19:53:03 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #83 : 29-01-2010, 08:12:40 »
Mä en jaksa enää tätä tautia. Mulla on jo neljät lääkkeet päällä tähän, enkä jaksa enää edes uskoa paranemiseen...  :'(

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #84 : 29-01-2010, 09:19:21 »
Ei! Ei saa luovuttaa!  :o Mua alkoi pelottaa sun puolesta.  :P Nyt näyttää olevan kaikkea sitkeää todellakin liikkeellä.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #85 : 29-01-2010, 12:41:19 »
Sairaana täälläkin päässä. Epämukavan lähellä matkaa tämä sattui kyllä, mutta toivon että paranen ajoissa.

Paskatauti on inhottava tauti, ja vessanpönttö on ystävä.  :-[


zilah

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #86 : 29-01-2010, 12:46:41 »
Paskatauti on inhottava tauti, ja vessanpönttö on ystävä.  :-[
Tuota on ollut liikkeellä täälläkin päin, mutta näyttäisi menevän parissa päivässä ohi. Toivotaan parasta!

Minulla loppui edellinen antibioottikuuri, niin heti paukahti tauti uudestaan päälle. Pelottaa olenko toimintakykyinen ollenkaan edes ensiviikolla. Kortisonikuuri tekee mut aivan tokkuraiseksi...  :-\

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #87 : 29-01-2010, 12:48:57 »
Nappeli, putkita ne ontelosi. Kotikylillä mun äidin kukkienkastelijalla oli kans perättäin monta tautia. Putkittivat sen ontelot niin loppu taudit ko seinään.
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #88 : 29-01-2010, 12:54:16 »
Voiko silmätkin putkittaa?  ;D Alkaa oikeasti todella rassata se, että näkö on epätarkka puolet päivästä eikä silmien peseminenkään auta, ne kutiavat ja punottavat.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ketutusarkisto
« Vastaus #89 : 29-01-2010, 12:56:03 »
Emmä usko, mutta auttaisko silmälappu? :)
Fifi-ficitLJAO3