Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 163665 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Jes!
« : 30-09-2009, 04:05:33 »
Noniin. Nyt on aika aloittaa tämä legendaarinen topic, jonne kaikki voivat tulla ihkuttamaan onnistumisiaan ja muita mukavia tapahtumia.

JES! Minä onnistuin viimeinkin imuroimaan netistä High Quality-laadun kuvia ihanaisista Voltureista. Arvatkaapa vaan, kuka on huomenna photarinsa kimpussa...?  ;D



zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1 : 30-09-2009, 09:42:03 »
Hei, mistä sä niitä löysit? Mä tartten paljon paljon kuvia, joilla voin leikkiä.  :D Photari on oikein kiva jopa taiteelliselle älykääpiölle.  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #2 : 30-09-2009, 11:04:26 »
No tuostapa sinulle Voltureita täyslaidallinen: http://www.bellasdiary.com/?tag=new-moon-movie-promo-shots

Jos tarvitset muuta materiaalia tai vinkkejä niin paiskaa vaan viestillä.  En minä vielä paljoa osaa, mutta joitakin hyödyllisiä kikkoja on takataskuun jo kertynyt.

 ;D

zilah
« Viimeksi muokattu: 30-09-2009, 11:06:59 kirjoittanut zilah »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #3 : 30-09-2009, 15:02:59 »
Oi kiitos sulle, zilah! Kivat noi punaiset silmät. Mun tekisi melkein mieli tehdä joku kiva Volturivideo, jossa olisi jotain random-kuvia ja taustalla soisi tämä biisi, mutta jos odottaisin elokuvaan asti, jotta saisi mahdollisesti lisää matskua videoon. Kiitos vaan kaveri X:lle tutustuttamisesta Ragen tuotantoon.  ;D Oma kiva on parasta kivaa ihan selvästi, mutta toi kertsi istuisi jotenkin hyvin ainakin johonkuhun...  :D

Tulen luultavasti jossain vaiheessa piinaamaan sua, zilah, kysymällä neuvoa.  :D Olen tosi iloinen nyt. Sain syksyn ensimmäisen pidemmän koodinpätkäni toimimaan!  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #4 : 09-10-2009, 19:00:43 »
Jes! Joko nyt alastomat Volturit jättäisivät minut rauhaan edes hetkeksi? Olen jo pidempään kiroillut kirjoitusblokin kourissa, mutta sain viimein jotain valmistakin aikaiseksi.


zilah

Poissa DWW

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 76
  • Idea +2, motivaatio -3
Vs: Jes!
« Vastaus #5 : 11-10-2009, 01:58:20 »
Jes!

*vaatekaappi on puolisotilaallisessa järjestyksessä
*rikkinäiset sukat on parsittu ja takin irronneet napit ommeltu
*ryppyiset vaatteet on silitetty

Vähänkö oon tyytyväinen itteeni. Ja vaatekaappiini. <3 No, onhan siellä vielä noita isomman korjauksen vaativia vaatteita, mutta nekin on nyt siististi piilossa jätesäkissä ylimmällä hyllyllä. Poissa silmistä, poissa mielestä! ;)
Pienet aivot kuluttavat vähän energiaa.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #6 : 27-10-2009, 21:33:35 »
JES!

Huomasin äsken, että päätökseni lähteä Finistä oli aivan oikea.

Kävin vilkaisemassa miten Lizin ja hänen ficciinsä palautetta antaneen ylimielisen ääliön keskustelu edistyy, ja voin sanoa järkyttyneeni pahanpäiväisesti.

Miten joku voi ajatella, että hänellä on oikeus lytätä toisen teksti vain siitä syystä, että itse ajattelee hahmoista eri tavalla? Ja miten joku voi olla niin tyhmä, ettei tajua miten loukkaavia hänen sanansa ovat?

Minä olen kerta kaikkiaan sanaton.


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #7 : 28-10-2009, 09:43:48 »
Mua häiritsee ylipäätään se asenne, että pelkästään se, että ihmiset uskaltavat julkaista jotain oikeuttaisi sitten toiset olemaan tylyjä palautteessaan. Enkä nyt tarkoita sitä, ettei saisi olla sitä mieltä, että teksti on huono, mutta joku peruskunnioitus silti pitäisi ihmisiä kohtaan olla, vaikka ei tekstistä pitäisikään. On paljon asioita maailmassa, joista ei pidä, mutta ei se oikeuta olemaan kunnioittamatta toisia. Sitä paitsi mua henkilökohtaisesti vaivaa se asenne, joka joillakin on, että pitäisi kaikilla harrastajakirjoittajillakin, jotka julkaisevat tekstejään vertaisryhmälle olla paksu nahka. Kysymys kuuluu: miksi. Jos kirjoittaa omaksi ilokseen ryhmässä, jossa muutkin kirjoittavat eikä kukaan tee sitä työkseen (tai jos vaikka tekeekin niin luultavasti on liittynyt joukkoon enemmän harrastuksen kuin työn puolesta), miksi pitäisi kasvattaa paksu nahka? Asiallinen kritiikki on asia erikseen, mutta töykeys pilaa foorumien ja kirjoittajien keskinäisen ilmapiirin.

Mutta kritiikin kestävyyskin on kumminkin eri asia kuin se, että kuuntelee kaikkea vain olkapäitään kohtauttaen. Se on enemmän luonteesta kiinni. Mua vaivaa enemmän se, että tuollaisiin vastaaviin kommentteihin oikeasti saattaa jonkun kirjoittajan maailma kaatua ja sitten kyseiset henkilöt tuntuvat vain naureskelevan pilkallisesti ja olevan sitä mieltä, että mitäs kirjoitit ja julkaisit, lällällää. Olisit oppinut ensin paremmaksi, failaaja, ja kasvattanut sen paksun nahkan. Kannattiko alkaa koskaan julkaisemaan?

Toisaalta se vaivaa siksikin, että yleensä näillä kriitikoilla itsellään ei ole sitäkään vähää kritiikinsietokykyä vaan heti itse pomppaavat, jos joku kehtaa heitä kritisoida. Nostavat yleensä itsensä kaiken kritiikin yläpuolelle ja tuntuvat pönkittävän haukkumisilla lähinnä omaa heikkoa itsetuntoaan.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #8 : 28-10-2009, 13:31:33 »
Tuo sama olettamus että on oikeus olla loukkaava rehellisyyden varjolla, taitaa olla aika yleinen nykyään. Minua henkilökohtaisesti se vaivaa aika tavalla. Tuntuu siltä, että niillä vanhanajan hyveillä kuten toisten kunnioituksella ja hienotunteisuudella ei ole enää nykymaailmassa mitään arvoa. Karmaiseva skenaario, pakko sanoa. Tsemppiä tuon ääliön kanssa. Minä en kyllä sinuna jättäisi asiaa sikseen. Jokin roti se näilläkin pitäisi olla.

*

Ja sitten asiaan: IIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JES! JES! JES! JES! JES! JES!JES! JES!

*ahem*

Anteeksi capslockin liikakäyttö, mutta pakko oli tuulettaa. Löysin korkealaatuisia ja aivan tajuttoman upeita kuvia suosikkimallistani! Arvaattekos kuka leikkii tänään photarillaan....?  ;D ;D ;D ;D ;D



zilah

Poissa Porpentina

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3
Vs: Jes!
« Vastaus #9 : 06-11-2009, 13:18:02 »
JES! Löysin tämän foorumin, ja voisin harkita varovaista paluuta (fani)fiktion pariin. Harkita. Varovaista.

Toinen JES: tänään on pileet! :D
oli noustava itse ylös utopian raunioista
ei unelma valoa vaadi, vaan rohkeutta

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #10 : 06-11-2009, 14:46:50 »
Tervetuloa takaisin pariimme, Porpentina.  ;D Hauska tavata taas.

Ja... JES!


Olen vihdoin saanut itseäni niskasta kiinni ja päässyt vauhtiin enkunkielisten Lotr-ficcisivustojeni editoimisessa. Urakka on ihan mieletön, kun pitää editoida jokaikinen ficci jonka olen englanniksi kirjoittanut, eikä niitä ole vähän. Nyt on ehkä vähän vajaa puolet tehtynä.


zilah


Poissa Kuolonsulka

  • Harvinaisen
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 92
    • Sielunsisarusten kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #11 : 06-11-2009, 18:58:06 »
Uusi kännykkä! (Jota en oikein vielä osaa käyttää, mutta kyllä tämä tästä)
Naura, älä itke.
Ei Kuolema satu, se helpottaa.
Antaudu minulle, tiedä, että kuolet turvassa.
Älä ajattele hampaitani kaulallasi,
taivuta pääsi taaksepäin ja vedä viimeisen kerran henkeä.
Sulje silmäsi, et avaa niitä koskaan.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #12 : 11-11-2009, 10:37:14 »
JESJESJES!!!!!!!!!!!!

 ;D


Vihdoinkin tämä suururakka on valmis! Englanninkieliset nettisivuni ovat liittyneet joukon jatkoksi. Työmäärä oli aivan uskomaton, mutta viimeinkin se on tehty! *pyyhkii hikeä otsaltaan*

Täältä löydätte kaikki englanniksi kynäilemäni Lotr-tarinat sekä joitakin kuvamanipulaatioita. Minun täytyy sanoa, että miltei järkytyin siitä tarinoiden paljoudesta mikä reilun kolmen vuoden aikana on kynästäni lähtenyt. Toivon, että pidätte niistä.


Sivustoille pääset tästä.



zilah




zilah
« Viimeksi muokattu: 11-11-2009, 12:22:36 kirjoittanut zilah »

Poissa Miaplacidus

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 41
Vs: Jes!
« Vastaus #13 : 12-11-2009, 21:08:17 »
Minulla oli vapaapäivä ja leivoin pullaa ja omenapiirakkaa. Nams! (Tosin pullataikinan teko oli vähän "sinne päin" -mentaliteetilla, mutta hyviä niistä tuli silti :D)
Ihminen muistetaan niistä asioista, joista kukaan ei uskalla sanoa hautajaisissa mitään.

Poissa DWW

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 76
  • Idea +2, motivaatio -3
Vs: Jes!
« Vastaus #14 : 13-11-2009, 19:59:30 »
Wohoo! Pääsin vaikeana läpi pitämästäni tentistä läpi 3:lla! Olin pelännyt joutuvani uusimaan ko. tentin.

Tosin heti tuloksen nähtyä rupesi harmittamaan, että en saanut nelosta... :D
Pienet aivot kuluttavat vähän energiaa.