Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 164684 kertaa)

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Jes!
« Vastaus #1320 : 01-05-2023, 15:42:23 »
Minäkin olin ihan innoissani, kun Edmonton pääsi jatkoon. :D Optimisti minussa myös ajattelee, että nyt kun Boston ja Colorado putosivat, Edmontonilla on tie auki vaikka mestaruuteen asti, mutta pessimisti yrittää olla innostumatta liikaa. ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1321 : 01-05-2023, 18:33:47 »
Se helpottaa henkisesti että ex-mestarit on poissa jo pelistä. Kuka tahansa voi voittaa.  ;D Mä taas odotan innolla seuraavaa kierrosta kun vastassa on Vegas Golden Knights ja erityisesti Jack Eichel, jota paritetaan Connorille ja toivon finaalivastustajaksi Floridaa, koska siellä on Matthew Tkachuk, vaikka mua ärsyttääkin Leon/Matthew-ficit, mutta toisaalta kolmen kimppa on kiva ja ficcarin mieli on ailahtelevainen.  ;D Mutta toivon että jatko antaa joka tapauksessa paljon antoisaa materiaalia.  ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1322 : 01-05-2023, 20:10:40 »
Minun pojat Claude ja Hubby jo putosivat pelistä, joten nyt toivon, että Connor ja Leon voisivat voittaa. Se olisi niille pikku Beninkin tähden tärkeä juttu. Jotenkin hellyin siitä tosi paljon, miten pojat olivat niin sydämellä sairaan lapsen rinnalla. Luulen, että Connorille oli kova pala, etteivät ehtineet voittaa mestaruutta ennen Benin kuolemaa.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1323 : 01-05-2023, 21:58:36 »
Clauden olisi pitänyt pysyä Floridassa niin olisi vielä jatkossa.  ;D Se valitsi seurakseen väärän veljen, kun meni Bradyn seuraksi vaikka Matthew on se, joka on pari vuotta peräkkäin päässyt joukkueineen pudotuspeleihin.  ;D ;D

Olet varmaan oikeassa, että Connor haluaa voittaa Benille, koska se itseasiassa sanookin, että se ajattelee Beniä jokaisen ison voiton jälkeen https://www.youtube.com/watch?v=Xc7c7NRG9Zc


Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1324 : 02-05-2023, 07:09:08 »
Floodaan, mutta myös New York Rangers tippui. Käytännössä kaikki suosikit on nyt ulkona. Pitäisikin katsoa, mitä joukkuetta nyt veikataan.  ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Jes!
« Vastaus #1325 : 02-05-2023, 10:02:46 »
Tuntuu, että Edmontonilla olisi sellainen nyt tai ei koskaan -tilanne. Toivottavasti ymmärtävät sen itsekin, siis joka ikinen pelaaja ja valmennusjohto myös. Toki sama tilanne on kaikilla muillakin seitsemällä joukkueella ja varmasti iso menestysnälkä, joten helppoa siitä ei tule. ;)

Mikä joukkue muuten oli viime vuonna Coloradoa vastassa loppuottelussa?
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1326 : 02-05-2023, 10:35:15 »
Tampa Bay Lightning oli finaalissa vuosi sitten Coloradoa vastassa. Nyt molemmat tippuivat heti.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1327 : 07-05-2023, 14:28:23 »
Nyt on pakko vähän hehkuttaa, koska Edmonton pelasi ehkä parhaan pelinsä näissä pudotuspeleissä eikä Vegasilla oikein ollut mitään jakoa! ;D Ja Leon (ei Connor) voi vielä tehdä historiaa rikkomalla Jari Kurrin ennätyksen maaleissa.  :o :o Jes! Hyvä pojat! ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Jes!
« Vastaus #1328 : 07-05-2023, 20:32:36 »
Ihan loistavaa, että Edmonton onnistui ja vielä noin hyvin. Toivottavasti sama tahti jatkuu. :D Leon on ollut uskomattoman hyvä, vaikka Connor onnistui tällä kertaa myös. :D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 232
Vs: Jes!
« Vastaus #1329 : 20-07-2023, 13:20:15 »
Vähän erilainen jes, mutta kun iski niin pakkomielle ja velvollisuus, kun eilen tämän näin. Olen kuunnellut ihan liikaa Lord of the Lostia Euroviisuista lähtien ja sitä paitsi meinasin ja meinaan yhä vähän leikkiä sillä itse niin ehkä siksi olen velvoitettukin jeesaamaan niitä videon teossa, mutta siis se jes!

Tänään sitten kuvasin mun selfien ja nyt sitten arvon, että oikeastiko kehtaisin lähettää sellaisen.  ;D Siis oikeastiko kehtaisin? ;D Mutta siis oma pallinaama pienellä sekunnin jossakin videolla niin kelpaisihan sitä jälkeenpäin muistella.  ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1330 : 20-07-2023, 22:01:29 »
Todellakin lähetät, se olisi hauska muisto ja eiköhän siellä kaikki muutkin fanit ole itsensä näköisiä. <3

Poissa Paquette

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 194
Vs: Jes!
« Vastaus #1331 : 20-07-2023, 23:08:23 »
Joko lähetit?  ;D  Jos et vielä niin lähetä ihmeessä!  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1332 : 21-07-2023, 00:36:30 »
Todellakin siis lähetät! <3  ;D ;D ;D

Lupaan yrittää etsiä sinut valmiilta videolta.


zilah

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 232
Vs: Jes!
« Vastaus #1333 : 21-07-2023, 08:02:27 »
En ole vielä lähettänyt, mutta varmaankin yhä aion sen tehdä, kun nyt jopa kerrankin toteutinkin. ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Jes!
« Vastaus #1334 : 21-07-2023, 08:33:19 »
Ihana juttu! Millähän aikataululla tuo video on tarkoitus valmistua? :D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?