Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 166388 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #405 : 31-05-2012, 18:58:43 »
No hyvä että jollakulla menee hyvin! :D Ja piristää se tämän kaiken keskellä, että mä voin kohta helpommin käydä kiusaamassa sua.  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #406 : 31-05-2012, 19:03:55 »
Sinä et koskaan kiusaa minua, Liz. Sanoin sinulle kerran aiemmin, että kotini ovet ovat sinulle aina avoimet, ja se pitää. <3


zilah

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Jes!
« Vastaus #407 : 31-05-2012, 19:44:07 »
Viikon päästä kesäloma, viikonpäästä kesäloma, viikonpäästäkesäloma, viikonpäästäkesälomaviikonpäästäkesälomaviikonpäästäkesäloma!!  8)
Siihen saakka tahti on tämä.  :P
Mutta JES! Lähestyvälle lomalle!!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #408 : 31-05-2012, 19:52:56 »
Sun kesäloma alkaa sopivasti just silloin kun NHL-kausi loppuu.  :P ;D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Jes!
« Vastaus #409 : 31-05-2012, 20:16:02 »
Sun kesäloma alkaa sopivasti just silloin kun NHL-kausi loppuu.  :P ;D
Niin. Prkl. Justiinsa sitä eilen kirosin katkerana. Harkitsin tänään jopa ilmoittautuvani vapaaehtoisesti lomautettavaksi syksyllä ihan vain sen takia, että pystyis sitten seuraamaan lätkää yöllä. LOL

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #410 : 31-05-2012, 21:20:55 »
Sun pitää ottaa joo ehdottomasti ensi kaudella joku viikko vapaata tai hankkia just toi lomautus siinä vaiheessa, kun kausi on käynnissä, koska muuten sä et saa lomasta ikinä kaikkea sitä hyötyä, mitä siitä voisi saada. Toisin sanoen mahdollisuutta valvoa Anaheimin pelejä. ::) Eihän ne voi pelata enää yhtä huonosti kuin viime kaudella! Eihän? :D Ensi kaudella päästään vielä katselemaan Koivua (luultavasti Teemua kun se ei malta vielä lopettaa  :D) ja ehkä Vatasta!!! :)

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Jes!
« Vastaus #411 : 31-05-2012, 22:26:10 »
Joo, ensi kaudesta on tulossa huikea!  :D Nyt alkoi tuntua vielä pahemmin, ettei malta odottaa!! Pahus soikoon!  :D :D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Jes!
« Vastaus #412 : 04-06-2012, 18:58:17 »
Joo, floodaan...

En tiedä onko tämä JES!, vai karmea KÄÄK! Koska kyse on kuitenkin periaatteessa positiivisesta asiasta tämä on ehkä JES!
Lähetin syksyllä työpaikkahakemuksen erääseen firmaan, kun olin suivaantunut ankarasti vanhan työpaikkani toimintatapoihin. Nyt monen kuukauden jälkeen firman pomo lähetti viesti, että olenko yhä kiinnostunut työskentelemään heidän firmassaan. Kauhea Paniikki ja Hillitön Innostus.  ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #413 : 04-06-2012, 20:22:01 »
Meinaatko sä vaihtaa? Muista ensin kysyä kaikki olennainen kuten että saako siellä hillua päivällä gmailissa...  ::)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #414 : 04-06-2012, 21:13:46 »
Muista ensin kysyä kaikki olennainen kuten että saako siellä hillua päivällä gmailissa...  ::)

Hear, hear!
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Jes!
« Vastaus #415 : 04-06-2012, 21:17:41 »
Muista ensin kysyä kaikki olennainen kuten että saako siellä hillua päivällä gmailissa...  ::)

Hear, hear!
:D :D :D

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #416 : 07-06-2012, 22:40:08 »
Tänään oli hirmu kiva päivä!

Mieheke oli ostanu mulle lahjan, jota se oli oikeesti miettiny. Mun ei tartte ommella niitä tyhmiä juttuja ainakaan hetkeen kun tuli toisen tuotteen tilaus. Selvisin itekseni liikkeessä, vaikka pienen mokan teinkin. Söin hyvää ruokaa. Kävin porukoitten luona. Ja sitten kauhea kasa ihmisiä oli muistanut onnitella mua synttäreitten johdosta<3

Elämä on kivaa jee!
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #417 : 08-06-2012, 20:03:15 »
Jes, on niin ihana olo! :D Tällä viikolla on tullut pyöräilyä jo tähän mennessä yli 100km, soutua 10, uintia ja oon lisäks käynyt lenkillä - mahtava fiilis! Hah, on omassakin kaveripiirissä niitä, joille tuo on päivän eikä viiden päivän saldo, mutta mulle toi on hyvin noin arjeksi varsinkin kun jäi vielä yhdet soututreenit välistä. Vietin koko talven aika vällyjen välissä omissa maailmoissani ja jäi kaikki liikunta viikonloppujen vaellusten, leirien ja haikkien varaan ja siksi päätin parantaa kesällä. Nyt on kuitenkin ensimmäinen täysin vapaa viikko menossa ja jos tätä yllä jaksaa pitää niin tyytyväinen olen :) On siinä työttömyydessä hyviäkin puolia, kun on aikaa kaikenlaiselle turhalle huuhaalle, kuten pyöräilylle.

Hih, sukuriitojen ajauduttua aselevolle uskallan pitkästä aikaa poiketa toisillakin isovanhemmillani. Niiden vajan katosta roikkuu isäni vanha kanootti, jonka meen huoltamaan tässä joku päivä - ja sitten melomaan! Oon niin onnessani, vesi todella on rakas elementti ja kanootti on kyllä ihana, vaikka kajakin kyllä edelle laittaisin (toisaalta kanootin pohjalla voi loikoa ottamassa aurinkoa tauolla, kajakista pitää pulahtaa veteen... ::) ). Vielä kun saisi roudattua sen vähän lähemmäs kuin 40km päähän ja veden ääreen, Keski-Suomessa kun näitä järviä riittää. Että elämä on ihanaa! :D





Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #418 : 10-06-2012, 23:21:17 »
Toinenkin halleluja: Darren Shan -sarjan kääntämistä ei olekaan lopetettu! Voi tätä riemuaonnea, kääntäjä kuulemma vain tekee työtään hitaamman puoleisesti sarjan vähästä suosiosta johtuen, mutta ne tulee kuitenkin  :-* taivaallista, olen ainakin vuoden jo elänyt vakaassa uskossa, että pitäisi jaksaa englanniksi niitä alkaa lukea :D
Lähteenä tämä

Poissa Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 71
Vs: Jes!
« Vastaus #419 : 11-06-2012, 21:49:23 »
Kaiken sen paskan jälkeen, mitä mun kohta 24v siskoni on saanu kestää, sillä on jotain ihanaa. Mä tipahdin istumaan, tyhmänä seisoin, kun se kerto puhelimessa että se tekee musta tädin ja kummitädin about 6-7kk päästä. Mä oon niin onnellinen sen puolesta.