Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 166109 kertaa)

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Jes!
« Vastaus #525 : 20-10-2012, 23:56:58 »
No, onhan tässä vielä se 6kk peliin aikaa, eli eiköhän siinä ajassa ehdi luokka täyttyä. :> Ajattelin kyllä itse lähteä Tylypahkan koulupukujen kanssa samalle linjalle: perushametta, liiviä ja Beauxbatonsin sinistä kauluspaitaa siis tiedossa. Helpoimmalla (ja halvimmalla) pääsee näillä eväillä - multa löytyy kauluspaitaa lukuunottamatta jo kaikki tarvittava omasta kaapista! :)
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #526 : 21-10-2012, 00:02:53 »
Kuulostaa hyvältä! :) Osasyy sukupuolen vaihtoon minulla on juurikin rahasyyt; Mademoiselle Lafonille pitää tehdä pelkkä viitta ja hattu, Moiseurille noiden lisäksi housut, liivi ja viiksetkin... ja vaikka Moiseur on paljon herkullisempi noin hahmona, on paljon luontevampaa esittää naista. Enkä ole luonnostani kovin kaunopuheinen - Lafonin herrasmiesstatus kärsisi.

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Jes!
« Vastaus #527 : 21-10-2012, 00:10:12 »
Mulle ei ennen ollut mitään ongelmia larpata mieshahmoja, mutta nykyään se tuntuu ajatuksena jo liian hankalalta - etenkin nyt kun on tullut reilusti painoa lisää, niin on melko vaikeaa piilottaa kurveja... Kannattaa kuitenkin kysellä tutuilta aina jos olisi lainata jotain proppeja - suorat miesten housut varmaan löytyy kaikista miespuolisen henkilön asuttamista talouksista, ja liivithän olivat juuri pari vuotta sitten kovassa huudossa naisten puolella. Ostin itse joskus Seppälästä kivan villaliivin sekä mustana että harmaana, ja vasta näin jälkeenpäin tajusin niiden sopivan täydellisesti koulupukuun. :D Ja partakreppiä löytyy varmasti monen larppaajan varastosta - mullakin on sitä jossakin, mutta liima uupuu.

...mikä puheripuli. ;D
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #528 : 21-10-2012, 00:25:33 »
listasta uupuu muuten kauluspaita.
Tykkään suunnitella cossini siten, että ne toimii monessa. Lainata olisi pitänyt housut, koska sellaisia en itse ikinä käyttäisi arkena ja myöskään kukaan muu tykkäämäni ei sellaisia käytä. Moiseurin asu olisi ollut jotain tämän suuntaista, tyystin erilaisilla viitalla ja päällä tosin:

ja liiville ja hatulle olisi ollut paljon muutakin käyttöä, kaulaan tuleva huivi löytyy omasta takaa. Mainittakoon, että kauluspaidasta piti tulla räiskyvän pinkki ja asuun kuuluvat pinkit nahkahansikkaat, hih. Väritys taittuu musta-harmaaseen, vampyyrista kun on kumminkin kyse :) Ei siitä loppuviimeksi niin kallis olisi tullut ja ehkä en hylkää moiseuria ihan vielä - olisi se niin herkullista. Ärsyttävää on, että mulla on ihan melkein hyvin tuohon sopiva liivi, mutta siinä on vahvasti muotoilevat rintalaskokset, joita ei saa pois...! Ääh, se olisi ollut melkein hyvä!

Mitä enemmän puvusta puhun, sitä enemmän alan jälleen kallistua mieheen... en taidakaan vielä ilmoittaa vaihvatani sukupuolta ;)

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Jes!
« Vastaus #529 : 21-10-2012, 00:35:11 »
Mainittakoon, että kauluspaidasta piti tulla räiskyvän pinkki ja asuun kuuluvat pinkit nahkahansikkaat, hih.
Voi ei, awws! ;D Kuulostaa kivalta! (Ja Gilderoy, tuitui!) Sukupuolenvaihdos tuskin hirveesti vaikuttaa mihinkään elintärkeään - eiköhän sitä voi muuttaa vielä lähempänä jos ei meinaa sopivat propit löytyä millään. Kannattaa ehdottomasti vielä yrittää jos onnistuisi se mieshahmo, mikäli se tosiaan oli sulle se mitä alunperin haluaisit pelata. Sain tuosta pelistä vähän sellaisen vaikutelman, että romantiikkaa ja pariskuntia tulee olemaan kaikenlaisia; siellähän esim. Harryn rooliin astuvalle vinkataan H/D:sta... ;> Eli jos kävisikin niin, että sulle olisi kontakteja ehditty jo laittaa ja niissä olisi jotain ihastusta, hahmon sukupuoli tuskin on mikään ongelma noin seksuaalisesti vapaamielisessä pelissä.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #530 : 21-10-2012, 10:16:46 »
Mun entinen pomo oli aiemmin ehdokkaana ja se oli oikeasti niin inhottava ihminen työntekijöilleen, että toivoin, ettei se pääsisi läpi. Kyseessä on entinen kansanedustaja. Ei päässyt viimeisellä yrityskerrallaan läpi ja oli kuulemma ollut entistä kauheampi. Minä en onneksi ollut sitten enää näkemässä, :P Vaaleissa on sama ongelma kuin työhaastatteluissa, niissä pääse läpi parhaat puhujat eikä parhaat tekijät. Joskus ne yhtyy, mutta usein ei. :P
« Viimeksi muokattu: 21-10-2012, 10:18:23 kirjoittanut Lizlego »

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #531 : 21-10-2012, 11:22:49 »
Joo, yritän moiseurilla :) Ilmoitin hänen olevan homo (yllätys?), mutta eiköhän paritus myös heteroksi tarvittaessa voida tosiaan vaihtaa. Ja minä en mielelläni pääjuoneen osallistu, se ei istu hahmolle sitten pätkääkään. Juonittelu ja/tai romantiikka kuulostaa paljon paremmalta ja on myös sukupuolen kannalta joustavampi. Parituksia odotan kyllä innolla :D voi tulla aika mielenkiintoista

Lainaus
Vaaleissa on sama ongelma kuin työhaastatteluissa, niissä pääse läpi parhaat puhujat eikä parhaat tekijät. Joskus ne yhtyy, mutta usein ei. :P
Olisi kätevää, että ehdokkailla olisi karma - jos unohdetaan, että sitä vääristeltäisiin yms., mutta ideana.

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Jes!
« Vastaus #532 : 21-10-2012, 18:45:21 »
Jee! Itiksen Eurokangas muuttaa, joten ne myyvät nyt varastot tyhjiksi jämäpaloista, ja löysin ihan tosi kivan viittakankaan alelaarista! :) Lisäksi sain tosi suloisen jääkarhu-pipon, tuitui. Ei sillä, etteikö mulla olisi pipoja jo tarpeeksi; taitaa mennä jo kymmenen paremmalle puolelle...
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #533 : 21-10-2012, 20:39:30 »
:D Tampereella Tullintorin Eurokangas muuttaa (minua lähemmäksi, jei!), mutta tyhjennyksessä ei ole sitten mitään järkevää, valitettavasti :/ tai no yhden ihanan kankaan löysin, mutta siinä oli alennettu metrihinta yli satasen... ei ihan tarttunut mukaan.

Lainaus
Ei sillä, etteikö mulla olisi pipoja jo tarpeeksi; taitaa mennä jo kymmenen paremmalle puolelle...
Sama juttu! niitä on niin helppo ja kiva tehdä ja pitäähän kaikkiin vaatteisiin olla omansa... ::) enkä ole ainut, jonka mielestä huiveja on ihana tehdä, sillä niitä saa usein lahjaksikin. Ja huivi kestää niin kauan! Ihanaahan se on, kun ei tarvitse rakasta ihanaa luottohuivia kierrättää, mutta saisi vaihteeksi tilaa kaappiin. Huivit vie niin järjettömästi tilaa! pipot sentään on pienempiä, mutta en tykkää, kun tupsut on aina oven/ laatikon välissä ja repeää irti ja saa taas ommella.



Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Jes!
« Vastaus #534 : 21-10-2012, 20:56:55 »
Meillä on eteisessä tuollainen iiiso lipasto, jossa on 9 isoa koria. Avokki sai niistä yhden pipollensa, sormikkaillensa ja kaulahuivilleen, yksi laatikko sisältää kissojen valjaita ja leluja, ja loput pursuaa meikän haalimista kaulahuiveista, pipoista ja muista päähineistä, hanskoista ja villasukista... ;D Huivit on todellakin kivoja, ja niitä(kin) on kertynyt mulle ihan älyttömästi. Siivoilin vähän perusteellisemmin yksi päivä, ja luovutin muutamat kaulahuivit hyväntekeväisyyteen, mutta vähän pelkään, että ne on pian korvattu uusilla. ;> Pipoissa mä en voi vastustaa korvia, tupsuja tai silmiä, ja näytänkin ihan 5-vuotiaalta kun lampsin tuolla räkeissä kumppareissa ja jääkarhupipossa... Kissat tykkää myös noista tupsuista ja korvista - mikään ei tuhoa uutta hienoa pipoa tehokkaammin kuin 3 tylsistynyttä kissaa. ;)
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #535 : 23-10-2012, 19:30:57 »
Jes!!! Sain hyvää ruokaa ja ihanat verhot zilahilta! Kiitos, kiitos! :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #536 : 23-10-2012, 19:48:23 »
Eipä mittään, Liz luumuseni. Minua ilahduttaa, kun minulle tarpeettomat verhot koristavat jonkun toisenkin ikkunaa. Nyt tässä koiran kanssa yritetään mahtua molemmat tähän divaanille. Hiukan on ahdasta, mutta sopu sijaa antaa. ;D


Zilah


Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #537 : 26-10-2012, 01:29:29 »
Voi jehna! Sain esseeni valmiiksi ajoissa! Vähän sitä voi vielä huomenna hioa ja aakkostetun lainausluettelon kyhätä valmiiksi, mutta itse tekstiä on tarpeeksi ja tällä pääsee toivon mukaan läpikin! Jee! Ensimmäistä kertaa tällä viikolla voin mennä nukkumaan hyvillä mielin Olin ihan varma, että istuisin koneen ääressä parkuen vielä neljältä aamuyöllä yrittäen saada kasaan viimeistä viittäsataa sanaa.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #538 : 26-10-2012, 09:22:55 »
Jes! Maassa on lunta ja sitä sataa koko ajan lisää! Heti on elämä kirkastunut!

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #539 : 26-10-2012, 10:17:11 »
^ Katoin samaa viime yönä, että kun lunta satoi, tuntui kuin olis tullut päivänvalo, näki kaiken niin paljon paremmin <3 Siis partsilta katsellessa :P
Fifi-ficitLJAO3