Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 166284 kertaa)

Poissa Gwyneth

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 168
Vs: Jes!
« Vastaus #960 : 02-01-2014, 22:43:27 »
Lavande, musta saa melkein koska tahansa seuraa Trans-Siperialle tai Trans-Mongolialle. Olen kerran mennyt junalla Vladivostokiin ja takaisin, mutta siitä on vuosia aikaa eikä siinä ehtinyt kovin monessa paikassa pysähtyä. Mä matkustan aina pienellä budjetilla :)
"We were addicts of ideology. A fatal drug, worse than heroin. A few cubic centimetres of it and you're done for life." ~ Franceschini.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #961 : 02-01-2014, 23:09:35 »
Lavande, musta saa melkein koska tahansa seuraa Trans-Siperialle tai Trans-Mongolialle. Olen kerran mennyt junalla Vladivostokiin ja takaisin, mutta siitä on vuosia aikaa eikä siinä ehtinyt kovin monessa paikassa pysähtyä. Mä matkustan aina pienellä budjetilla :)

Tahtoo ehdottomasti joskus Trans-Siperialle! Nyt jos saisi pidettyä vähän tiukempaa budjettia, voisi oikeasti haave toteutua. :)

Poissa Gwyneth

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 168
Vs: Jes!
« Vastaus #962 : 02-01-2014, 23:18:42 »
Liz, mä menen joko nyt ensi kesänä tai luultavammin sitä seuraavana ja matkaseuraa olisi tosi kiva saada. Mä en osaa venäjää, joten en voi edes höpöttää junassa muiden kanssa, joten yksin olisi hieman ankeaa lähteä.
"We were addicts of ideology. A fatal drug, worse than heroin. A few cubic centimetres of it and you're done for life." ~ Franceschini.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #963 : 03-01-2014, 01:07:42 »
Liz, mä menen joko nyt ensi kesänä tai luultavammin sitä seuraavana ja matkaseuraa olisi tosi kiva saada. Mä en osaa venäjää, joten en voi edes höpöttää junassa muiden kanssa, joten yksin olisi hieman ankeaa lähteä.

Venäjä on vaikeaa ja jouduin luopumaan siitä tänä vuonna aikataulujen takia, mutta olen siitä huolimatta innokas pääsemään kokemaan jotain oikealla matkalla. Ihan pakkohan sitä ois kokeilla ja liian kauan on aikaa muutenkin yhteisistä seikkauluista, että pakkohan tuota olis kokeilla! ;D Katottaisiin, että tultaisiinko hulluiksi matkalla. ;D Kesällä tai syksyllä, kuinka vaan. Jos en nyt uskalla, en koskaan. :-[ Sun täytyy painostaa, koska mä haluan vaikka olen kauhea nynny. ;D

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Jes!
« Vastaus #964 : 03-01-2014, 01:48:57 »
Se tunne kun kaveri aina on olevinaan niin tuohtunut et oon turmellut sen mielikuvituksen ja vienyt sen viattomuuden kun esittelin sen lukiossa yaoihin...

Ja mitä löydänkään kun putsailen siltä saatua "toimimatonta" tietokonetta... kansiokaupalla irstasta yaoita 8D

Minun höppänä pikku opetuslapseni >w>

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #965 : 03-01-2014, 11:02:12 »
^kjäh kjäh ;D

Yllätyin vähän tuosta ajanmääreestä lukio, koska tuntuu että cossaus ja ficcipiirit nuorenevat vuosi vuodelta - ainakin päätellen Traconista ja Finistä. Fifi on kieltämättä poikkeus, täällä keski-ikä pyörinee jossain vajaassa kolmessakymmenessä.


« Viimeksi muokattu: 03-01-2014, 15:12:32 kirjoittanut culliina »

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Jes!
« Vastaus #966 : 04-01-2014, 02:44:57 »
Sil ei kyl ole makua paritusten suhteen eikä näemmä varteenotettavia laatutaiteen lähteitä, mutta tätä on täällä gigakaupalla ja pääsen kiusaamaan sitä kun soitan sille ja kysyn "niin, mä kopioin nyt nää sun koulutiedostot ja fotariprojektit ja musiikit tonne tikulle.... haluutko sun yaoikokoelmat talteen kans~~~~~~~" 8D

Sadisti, minäkö.

(Samantapaisia ikäkäsityksiä on syntynyt mullekin. "Jostain syystä.")

Mut hei. Opetuslapseni ilmeisesti diggailee asioita (fandomeita/parituksia) jotka menee mun arvostuskyvyn rajojen ulkopuolelle. Se on jo saavutus!

(Mitä kaikkea täältä löytyykään... FrUK... Knuckles/Sonic... Link selfcestiä... Link selfcestiä shotalla... Link shotaa ilman selfcestiä... 9-yaoita (siis niitä kangaspussinukkeja siitä elokuvasta, I kid you not)... vähä tuhteja kinkkuja BDSMn ja lonkeroiden suuntaan... tällainen hauska vore + BDSM + lonkerot = %D ... ihka oma kansio shotalle... shota + BDSM + pokemon (enkä meinaa nyt fandomia tässä)... sellaisia helkkarin creepyjä kuvia joihin on fotaroitu näyttelijän naamat screenshoteista)

Jestas tää plikka on mua pervompi. Tai ei pervompi. Mutta yhtä pervo kuin minä... eri alueilla. Ja kehtaakin vielä kiemurrella ihan kuin olisi jotenkin viattomia paikalla 8D

Ainakin se ymmärtää Wolfwood + Vashin hienouden päälle. Ja Tintti + Haddockin. Ja kerännyt tuhdin... referenssikansionkin... valokuvamateriaalista... ufufufufufufu. Tästä riittää kiristysmatskua vuosikymmeniksi >8D
« Viimeksi muokattu: 04-01-2014, 03:09:44 kirjoittanut peccantis »

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #967 : 04-01-2014, 10:38:23 »
On se hyvä olla opetuslapsia. Ne ylittää aina jollain tavalla odotukset. ;D

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #968 : 04-01-2014, 12:13:10 »
Jes! Mä ehkä paranen sittenkin, vaikka eilen olin niin sitä mieltä että mulla on ikuiset arvet enkä voi koskaan enää istua. Mutta nää on taas selkeesti paremmat, kykenen kävelemään ja istumaan melkein normaalisti! Ja pääsen jopa ylös sängystäkin ilman kovinkaan suuria ongelmia. Elämä voittaa!

Ja jee! Neiti on nukkunu kaks edellistä yötä niin hyvin, että on heränny vaan sen verran, että oon syöttäny sen ja nukahtanu saman tien uudestaan. Ollaan mekin saatu sitten nukuttua, pätkissä kylläkin, mutta siitä huolimatta varsin hyvin olosuhteisiin nähden.

(Perustan kohta tänne rimpsin vauva-topikin, niin voin horista siellä itekseni, niin mun ei tarvi tunkee jokaiseen topikkiin :'D)
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #969 : 05-01-2014, 19:14:56 »
Mun appivanhemmat on parhaita<3 Oli puhetta, että appiukko olisi tuttunsa kanssa etsinyt meille uuden käytetyn, lapsiystävällisemmän auton ja maksanut siitä suurimman osan, jos me maksettaisiin tonni. Eilen olivat tehneet autosta kaupat ja tänään kävivät kylässä ja ilmottivat, että maksavatkin kokonaan. Olisi meidän budjetti kestänyt oman osan maksaa, mutta ei kelvannut. Nyt auto on laitettavana ja saadaan se sitten, kun ajellaan vielä viimeisen kerran meidän rakkaalla Opelilla anoppilaan ristiäisiä viettämään<3
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #970 : 05-01-2014, 19:54:16 »
No mutta eikös meidän pitänyt olla nettikummeja? Miten se onnistuu, jos menet horisemaan yksinäsi johonkin topiciin kaikki mielenkiintoisimmat kuulumiset? Minusta on vain mukavaa, kun haluat jakaa vauvaonnesi meidän muiden kanssa. Mehän saadaan siitä ikään kuin kermat kakun päältä, eli parhaat palat. ;D

Kyllä sitä kummasti synnytyksestä paranee, vaikka aluksi on tosiaan paikat kipeänä. Muistan vielä, miten sairaalassa ollessa on kakalla käynti oli urheilusuoritukseen verrattava saavutus. Samoin on yhä tuoreessa muistissa miten pakotin itseni syömään sitä kammottavaa Pajala- puuroa jotta vatsa toimisi paremmin.


Zilah

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #971 : 05-01-2014, 20:20:12 »
Joo, ei kauheasti houkuta ponnistella, kun jo ylipäänsä istumaan meneminen on jo saavutus tikkien kanssa. Tosin onneksi nuo on jo niin hyvin parantumaan päin, että muutaman päivän oon onnistunu jo muun muassa syömään istumilteen ja siivoamaankin vähän kun jaksaa olla jalkeilla. Kummasti kyllä väsyttää, kun eilen käytiin mun perheen luona ja tänään oli miehekkeen perhe kylässä. Vielä olisi loppuviikosta tiedossa tulevat kummit kahden pienen lapsensa kanssa. Olisivat tulleet jo huomenna, mutta totesin että jaksaisin just ja just ottaa ne vanhemmat kylään, mutta niin ihania ja rakkaita kun neitokaiset onkin, niin vilkkaat neljä ja kaks vuotiaat tytöt olisi nyt vielä vähän liikaa.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Jes!
« Vastaus #972 : 05-01-2014, 21:57:34 »
Tääkin tuleva kummi haluaa katsomaan tyttöä! Mutta työt ja koulut ja muut aikataulut ei anna myöten.  >:( Sain sentäs ristiäisiä varten vapaata.

Mulla oli kyllä ihan omia jes-uutisiakin! Työt jatkuvat ainakin jonkinnäköisinä randompäivinä pitkin kevättä, ja pääsen tonne töihin myös kesäksi! Eli rimps jos kaipailet jotain tiettyjä vaatteita keväällä tai kesällä JJ:n mallistosta, mun kautta ne saa -40%  ;D
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #973 : 06-01-2014, 14:20:17 »
No mut ristiäisiin on enää 19 päivää, joten se menee nopeesti. Eikä musta ihan hillittömästi vielä olisi seuraakaan, kun väsyn kovin helposti vielä. Ja tuosta vielä vähemmän on kun se nukkuu noin 20 tuntia päivästä :'DD

Jee! Onnea töitten jatkumisesta! Pitää katella ja hyödyntää sua ja sun etuja.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #974 : 14-01-2014, 12:04:38 »
Käytiin eilen ensimmäistä kertaa vaunukävelyllä ja selvisin ilman sotavammoja! Vissiin mä oikeesti sittenkin oon toipumassa. Tikitkin tuntuu sulaneen jo suurimmaksi osaksi pois. Neiti nukkui hyvin tyytyväisenä vaunuissa meritähdeksi topattuna eikä ollut moksiskaan pakkasesta.

Ja jee! Oon saanu uusia kavereita, kun miehekkeen pari koulukaveriakin on lisääntymässä ja ne on käyny naisineen meillä kahvittelemassa. Kovasti oon jutellu molempien kanssa facebookissa ja mukavan oloisia ovat.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen