Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 166175 kertaa)

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Jes!
« Vastaus #1005 : 28-02-2014, 10:26:24 »
Mulla on vasta vähän reilu 1/3 tutkinnosta suoritettuna, kylläpä masentaa.  ;D
Mutta kuinka paljon onkaan opittavaa jäljellä!

No ei, oikeastaan mun jessini oli se, että sain kirjotettua projektiosaamisen kirjotelman valmiiksi. Sekä eilen valmistui taidehistorian teosanalyysi, sekä oma osuuteni samaisen aineen ryhmätyöstä. Monta asiaa to-do listalta pois. Mikä onkin oikein hyvä, koska ensi kuussa mulla on tasan yksi vapaapäivä, ja sekin on nyt sunnuntaina...  ::) kuusipäiväiset kouluviikot ja 15h/vk töitä, täältä tullaan!
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #1006 : 03-03-2014, 20:11:06 »
Kaveri sai tänään pojan<3 Vastahan mä olin ite synnärillä ja sillä oli vielä kaks kuukautta laskettuun aikaan. Hurjan nopeesti menee aika. Tän kuun lopulla on toisen kaverin laskettu aika ja yks lisääntyy vielä huhti-toukokuun vaihteessa. Vauvoja vaan putkahtelee.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #1007 : 04-03-2014, 02:41:57 »
Mullakin on vasta kolmasosa suoritettuna :p No ei tässä mihinkään kiire olekaan... En ole oikein vielä haaveillut mistään "aikuisjutuista", kuten lapsista, lemmikeistä, autoista tai asunnoista niin oon ihan mielelläni vain näin.

Onnea rimpsin kaverille :)

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #1008 : 13-04-2014, 09:49:02 »
Lähdenpäs tästä retkelle :) Jihuu, linnat, viski ja Skotlannin luonto!

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #1009 : 13-04-2014, 11:03:07 »
Hauskaa retkeä! ^^ kuulostaa aika täydelliseltä, Skoteissa olisi hienoa päästä joskus käymään.


Ihmiset kyllä aikuistuu tosi eri tahtiin. Mun yksi kaverini on 23, sillä on omistusasunto, auto ja ollut jo monta vuotta vakituinen työ. Ja siinä samalla kaikki muut on iloisia opiskelijoita.



Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1010 : 13-04-2014, 11:11:35 »
Lähdenpäs tästä retkelle :) Jihuu, linnat, viski ja Skotlannin luonto!

Voi juku! Kyllä kelpaisi mullekin, no ehkä tuon viskin voisin jättää väliin. En ole sen hienouden päälle koskaan oppinut ymmärtämään.  ;D


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1011 : 13-04-2014, 15:07:20 »
Hauskaa retkeä! ^^ kuulostaa aika täydelliseltä, Skoteissa olisi hienoa päästä joskus käymään.


Ihmiset kyllä aikuistuu tosi eri tahtiin. Mun yksi kaverini on 23, sillä on omistusasunto, auto ja ollut jo monta vuotta vakituinen työ. Ja siinä samalla kaikki muut on iloisia opiskelijoita.

Mutta eihän noi nyt ihmisestä aikuista tee! ;D Mulla ei ole mitään noista enkä ole ikinä ollut iloinen opiskelija vaan aina aikuinen, joka ei biletä tai vietä holtitonta tai huoletonta elämää.  ;D Minä väitän kivenkovaan, että tuossa on väärät aikuisen mitat, jos siihen tarvitaan vakituinen työ, auto ja omistusasunto. ;D :o :o Ei aikuisuus tarkoita sitä, että muuttuu konservatiiviksi ja porvariksi. :o No joo, monet kyl muuttuu.

Mulla kelpaisi kyllä Skotlannin linnat kanssa. Viski on kiva kirjoissa, muttei oikeasti. ;D
« Viimeksi muokattu: 13-04-2014, 15:12:44 kirjoittanut Voldemort »

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #1012 : 13-04-2014, 15:19:04 »
culliina Oon ihan samaa tässä kattellu viime vuosina. Itsehän täytän kesällä 24 (piti varmistaa mieheltä :'DD) ja oon ollu kohta kaks vuotta naimisissa ja mulla on lapsi. En silti koe olevani mikään ikäloppu vanhus tai aikuinen siinä yleisessä mielikuvassa. Ja kuten Lizkin totesi niin en mäkään oo koskaan ollu baareissa juokseva opiskelija. Mua ei vaan oo ikinä kiinnostanu sellanen meno.

Saman ikänen kaveri on ollu 5 vuotta naimisissa ja sai just kuukaus sitten kolmannen lapsensa. Toinen kaveri saa ihan lähipäivinä toisen poikansa. Kolmas osti asunnon vuoden vaihteessa poikaystävänsä kanssa (neiti oli lukiossa kovasti sitä mieltä että hänhän ei vakiinnu kuin vasta aikaisintaan kolmekymppisenä). Samaan kaveriporukkaan mahtuu sitten myös pari neitosta, jotka viettää vielä villiä nuoruutta :'DD

Mut musta on hyvä vaan, että ihmiset etenee eri tahtia. Kaikki ei kuitenkaan oo samaan aikaan kypsiä tekemään samoja asioita. Ja ei kaikki ees halua parisuhdetta, avioliittoa, asuntolainaa, lapsia, kultasta noutajaa yms yms. Oleellisinta on tehä asioita omassa tahissa, niin on varmasti paljon onnellisempi. Nykyään sitä paitsi tuntuu olevan hämmentävämpää, jos on näinkin nuorena jo vakiintunu. Ensi synnyttäjien keski-ikä on jossain kolmenkympin hutakoilla ja naimisiin mennessä on omat lapset sulhaspoikina ja morsiusneitoina. Mä päätin jo pienenä, että haluan oman perheen nuorena ja onnekseni oon sellasen saanukin. Mä ehin vielä uudelleenkouluttautua jos haluan ja hankkiutua työelämään sitten kun lapset on vähän isompia.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #1013 : 13-04-2014, 23:07:35 »
Oli kyllä melko hulppea retki taas! Varsinkin tykkäsin labyrintin selvittämisestä. En ollut ennen käynyt  kunnon kokoisessa labyrintissa. Selvitin sen itse jostain syystä hyvin vikkelään, mutta kyllä sinne useampikin tyyppi eksyi. Muut valittivat labyrintin masentavasta ilmeestä, mutta itseä se ei haitannut. Tässäpä teillekin kuva!
« Viimeksi muokattu: 14-04-2014, 11:29:19 kirjoittanut Lavande »

Poissa Isilwen

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 27
Vs: Jes!
« Vastaus #1014 : 16-04-2014, 00:22:00 »
Jes! Olen pitkään muistellut, että mikä ihme tämän foorumin nimi olikaan, mutta tänään muistin ja tänne taas löysin  ;D
"There are some of us who go through life as if it is a burden, and there are others of us who simply chose to live."

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Jes!
« Vastaus #1015 : 16-04-2014, 07:24:45 »
Haha Isi, tervetuloa vaan takaisin! Tänne on aina hyvä sillointällöin löytää, ja hyvänä nimisääntönä toimii tietysti Fifi!  ;D
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1016 : 16-04-2014, 08:43:10 »
Jes! Olen pitkään muistellut, että mikä ihme tämän foorumin nimi olikaan, mutta tänään muistin ja tänne taas löysin  ;D

LOL toi nimisääntö on hyvä ja kuva auttaa ehkä muistamaan.  ;D Teretulemast takaisin, Isi.

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #1017 : 16-04-2014, 13:23:29 »
Olisit Isukki kysyny multa facebookissa, niin olisin kertonu<3

En mäkään kyllä koskaan muista koko nimeä, Fifi sen sijaan on helppo :'D
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1018 : 17-04-2014, 16:41:42 »
JES! Totistus on kourassa ja toista odotellaan. Koulutus on suoritettu ja tutkintopaperit lähteneet eteenpäin. Kunhan ne sieltä tulevat takaisin, niin olen sitten virallisesti Kaupan Täti!  ;D

Nyt on aika viimeinkin hellittää ja vaikka juhlia hiukan.  ;D


zilah

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #1019 : 19-04-2014, 01:47:18 »
Onneksi olkoon, zilah! Varmaan ihan mahtava fiilis.