Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 166320 kertaa)

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #1050 : 02-07-2014, 12:10:02 »
Unohin ihkuttaa sunnuntaina täällä, mut mun muruni on puolivuotias<3 Hurjan nopsaan menee aika.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #1051 : 08-07-2014, 18:24:19 »
Fifi-ficitLJAO3

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #1052 : 24-07-2014, 18:43:54 »
Whee, huomenna kohti Ropeconia! Tätä on odotettu ♥

Harmi on, että seitsemän tyyppiä on jo ilmoittanut, ettei tulekaan, mutta onhan siellä vielä ne loput parikymmentä, jotka tuntee jo ennalta, ja lisäksi ne, joihin tutustuu paikanpäällä :) Aika tuskasen kuuma tulee varmasti, eihän viime vuonna tähän aikaan samanlaisia helteitä ollut (vai muistanko väärin? eikös viime heinäkuu ollut juuri se sateinen). Sitkeästi mukaan pakkasin vampyyrikenraali Kurda Smahltin kamat, pakkohan ne on päälle vetää. Ja päätin, että nyt selvitän sen yhden pelinjohtajan nimen, jonka pöydässä olen pelannut ja jonka kanssa jutellut, mutta josta en tiedä yhtään mitään muuta kuin pelimieltymykset :D Ja ai niin, Taikataistelukerhokin on! Olin jo ensimmäisellä kierroksella Tampereella kuukausi sitten, ihanaa päästä vetämään uudestaan.

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #1053 : 25-07-2014, 13:48:49 »
Tosiaan jos joku on Ropeconiin tulossa, ilmianna toki itsesi :) yksärillä, jos et muuten tunnista

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1054 : 26-07-2014, 17:11:57 »
Mun luo hyökkäsi tänään koko perhe mutta varsinainen jes on se että sain kasan kirjoja jossa on niin hömppää kuin dekkariakin. Ja vanhoja Viisikkoja ja salaisuus-kirjoja. Nyt ne on hyllyissä epämääräisinä pinoina. Parhaimmat naurut irtosi siitä että seassa on Raimo Summasen kirja Meidän päivä - valmentamisen vaikea taito. Ei kirjakokoelmaakaan saa näemmä ilman edes jotain viitettä lätkään. ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1055 : 26-07-2014, 18:15:02 »
Hei! Salaisuus- kirjat ovat ihania! Monesti on tullut mieleen, että ihan nostalgian vuoksi pitäisi hankkia ne itselle.  ;D Ja siitä nyt vaan perehtymään lätkävalmentamisen salaisuuksiin, Liz.  ;)


zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #1056 : 27-07-2014, 11:09:07 »
Mä lähdin googeltaan että oonko lukenut ees noita Salaisuus-kirjoja ja tajusin vasta nyt, että Enid Blyton on nainen XDDDD näin sitä eletään normatiivisessa maailmassa ja oletuksena aina että kirjailija on mies ;)

Mut joo, en oo lukenut Salaisuus-kirjoja enkä Viisikoitakaan. Sen sijaan niitä ruotsalaisia punatukkaisia etsiväkaksosia (Feorge!!!11) ja sit ilmeisesti myös ruotsalaisia Viisi etsivää ja vainukoira tjsp -kirjoja kai pari. Öö.

Ei mulla mitään jessiteltävää ole :F
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Gwyneth

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 168
Vs: Jes!
« Vastaus #1057 : 27-07-2014, 13:16:15 »
Eikö noi Viisi etsivää ja vainukoira -kirjat ole juuri sama asia kuin Salaisuus -sarja?
"We were addicts of ideology. A fatal drug, worse than heroin. A few cubic centimetres of it and you're done for life." ~ Franceschini.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #1058 : 27-07-2014, 13:21:37 »
^ Hei jee, niinpä näyttäis olevankin! Jotenkin katsoin enkkukielisiltä sivuilta että ei oo tuttuja hahmoja  XDD

Hei, siinä tapauksessa ruinaan Voldelta Salaisuus-kirjoja lainaan! Jooooooo, paaaaaaaljon salaisuuksia! ;D


Kiitos Gwyn :-*
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1059 : 27-07-2014, 14:01:35 »
JES! Ilma näyttäisi olemaan viilentymään päin.

Ja Buttis: Minä yhä haluaisin lainaan ne sun Tuisku- kirjat.  ;D



zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1060 : 27-07-2014, 23:33:00 »
zilah, toi Summanen ja valmentamisen taito on hauska yhdistelmä kun Summasen lisänimi on Raivo. Ei ole ihan kaikki palikat kohdallaan sen päässä.  Siksikin toi kirja kiinnostaa.  ;D

Bbuttis, sulla on kyl hyvä dementia koska me ollaan käyty keskustelukin siitä että Enid on nainen.  ;D Oot näemnä unohtanut senkin ja edelleen onnistunut luulemaan taas että se on mies. ;D Joo näitä saa lainaan. Onko sulla muuten mun Linnunradan Liftari? Jollekin sen lainasin kun on hyllyssä vain kuoret. ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1061 : 27-07-2014, 23:45:52 »
zilah, toi Summanen ja valmentamisen taito on hauska yhdistelmä kun Summasen lisänimi on Raivo. Ei ole ihan kaikki palikat kohdallaan sen päässä.  Siksikin toi kirja kiinnostaa.  ;D

 ;D Tuo alkaa kyllä kiinnostaa minuakin. Muistanko muuten oikein, onko sinulla lainassa kaksi mun Jeeves&Wooster- kirjoista? Hyllyssä on yksi, ja muistaakseni ne jollekulle ennen muuttoa lainasin. Ei niillä mikään kiire ole.  ;)


zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #1062 : 28-07-2014, 00:32:30 »
Zilah, mä tuon ne sulle lainaan! Tai ainaki tuon ne Voldelle asti, mutta vois yrittää ehtiä ens PE käymään muuallaki :)

Mulla on Liftari ja muistaakseni yksi, mutta voi olla kaksikin Wodehousea. Pitäisi keskustella niistä joskus koska yhdessäkään ei kai ollut nimeä. Ja mun hyllyssä niitä siis on kai kolme ja tiedän, että omia on vain yksi. No, eiköhän tuo ole aika varmaa siis että ne kaksi ylimääräistä, jos niitä nyt oli kaksi, on sinun ;D kunhan vain tietäisi että mitkä niistä.... x)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Jes!
« Vastaus #1063 : 28-07-2014, 00:33:24 »
Lainattujen kirjojen etsijäiset? LOL, en siis ole ainoa dementikko täällä. Mää unohtelen samoja asioita aina uudestaan ja uudestaan ihan loputtomasti. Enkä myöskään ikinä muista kenelle olen lainannut kirjojani. :D

//Jes! Tänään on hyvä päivä. 8)
« Viimeksi muokattu: 29-07-2014, 10:56:49 kirjoittanut Nappeli »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1064 : 30-07-2014, 11:36:34 »
Lainattujen kirjojen etsijäiset? LOL, en siis ole ainoa dementikko täällä. Mää unohtelen samoja asioita aina uudestaan ja uudestaan ihan loputtomasti. Enkä myöskään ikinä muista kenelle olen lainannut kirjojani. :D


Nojuu, sama vika.  ;D Tosin helpotuksena se, että ne ihmiset keille kirjojani lainaan, mahtuvat yhden käden sormiin. Kirja- addiktina olen kirjoistani todella tarkka.

Jes! Tänään on kyllä ihana päivä! Ensimmäinen pitkiin aikoihin kun ei ole tuhottoman kuuma.  ;D


zilah