Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 166372 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1065 : 01-08-2014, 02:55:12 »
No, floodausta, mutta antakee anteeksi.  ;D

Jes! Tänään on viisikymppisjuhlat. Ja mistäkö hyvästä? Olen saanut yksinäni täytettyä Age Of Sail- osastoa tasan viidenkymmenen tekeleen verran!  ;)



zilah

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Jes!
« Vastaus #1066 : 01-08-2014, 08:27:28 »
No onpa hyvä että luotiin sulle se osasto täytettäväksi. Onnea!  ;D

Enää kaksi viikkoa kesälomaan! Siis niinkun ihan oikeaan lomaan jeeee!

Ainiin, ja huomenna on paikallinen keskiaikatapahtuma. Pääsen kiskasemaan mun keskiaikapuvun päälle ja leikkimään prinsessaa!
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #1067 : 08-08-2014, 09:51:10 »
Jee mun muruni osaa ryömiä!<3
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1068 : 08-08-2014, 11:43:54 »
Varo vaan, rimps! Kohta se karkaa! ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #1069 : 08-08-2014, 13:37:00 »
^ Joo, tai menee pureksimaan johtoja. Eiku oliko ne sittenki gerbiilit.... O.o


Kamalaa kun aika kuluu! ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #1070 : 08-08-2014, 16:22:45 »
Varo vaan, rimps! Kohta se karkaa! ;D
Joo, mun mielesta vauvanvaljaat (vaikka hyppykeinusta) yhdistettyna nojatuolin jalkaan on aika tehokkaat!

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1071 : 08-08-2014, 17:06:25 »
Varo vaan, rimps! Kohta se karkaa! ;D
Joo, mun mielesta vauvanvaljaat (vaikka hyppykeinusta) yhdistettyna nojatuolin jalkaan on aika tehokkaat!

Minä olisin äitini sanojen mukaan sellaiset tarvinnut. Ja samoin rakas tyttäreni, joka on äitiinsä tullut. Se päivä on jäänyt ikuisiksi ajoiksi mieleen, kun tytär yritti kiivetä vaunuista pois, eikä ollut kuin kolme kuukautta vanha. En ole vieläkään täysin siitä järkytyksestä toipunut...  :o

Ei muuta kuin tsemppiä rimpsille, kun pääsee pikkurimpsiksen perässä kirmailemaan.  ;D



zilah

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #1072 : 08-08-2014, 17:37:02 »
Varo vaan, rimps! Kohta se karkaa! ;D
Joo, mun mielesta vauvanvaljaat (vaikka hyppykeinusta) yhdistettyna nojatuolin jalkaan on aika tehokkaat!

Minä olisin äitini sanojen mukaan sellaiset tarvinnut. Ja samoin rakas tyttäreni, joka on äitiinsä tullut. Se päivä on jäänyt ikuisiksi ajoiksi mieleen, kun tytär yritti kiivetä vaunuista pois, eikä ollut kuin kolme kuukautta vanha. En ole vieläkään täysin siitä järkytyksestä toipunut...  :o

Ei muuta kuin tsemppiä rimpsille, kun pääsee pikkurimpsiksen perässä kirmailemaan.  ;D



zilah
Niin tai jos ei ole valjaita, niin tiiliskivi sukkahousujen punttuun ja sitoo poksyt pari kertaa taaperon vyotaron ympari!

Hitsit, nyt alan kylla ideoimaan niksipirkkaan lastenkasvatusvinkkeja!

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1073 : 08-08-2014, 19:24:16 »
Kun nyt lapsenkasvatusvinkkeihin päästiin niin teen minäkin taasen tunnustuksen.

Minä käytin taaperoikäisellä esikoisellani usein farkkuhaalareita. Ne olivat käteviä mm. ravintolassa, jossa pikkumies ei olisi malttanut istua aloillaan. Minä sitten näppäränä sidoin muksun tuoliin kiinni niillä henkseleillä.


zilah

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Jes!
« Vastaus #1074 : 09-08-2014, 20:17:51 »
Kun nyt lapsenkasvatusvinkkeihin päästiin niin teen minäkin taasen tunnustuksen.

Minä käytin taaperoikäisellä esikoisellani usein farkkuhaalareita. Ne olivat käteviä mm. ravintolassa, jossa pikkumies ei olisi malttanut istua aloillaan. Minä sitten näppäränä sidoin muksun tuoliin kiinni niillä henkseleillä.


zilah

Nauroin ääneen.  ;D ;D

Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1075 : 09-08-2014, 21:08:10 »
Eläpä naura, Chuuko raksu. Tuo vinkki voi vielä tulla hyvinkin tarpeeseen.  ;D


zilah

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Jes!
« Vastaus #1076 : 09-08-2014, 21:44:14 »
Eikun mulla on ihan semmoin fiilis et mulle tai sisaruksilleni on tehty samaa. Sen verran tutulta kuulostaa.  ;D
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1077 : 09-08-2014, 22:08:13 »
Jos tuosta vinkistä jokin hyöty on, niin ainakin se että vanhempien hermot säästyvät. En oikeasti ymmärrä niitä, jotka antavat lastensa kiristää pinnaa viimeiseen asti ja sitten seuraa yleensä enemmän tai vähemmän pahaa jälkeä. Se oikeasti kannattaa laitta riehumiselle stoppi vielä kun itse hillitsee itsensä.


zilah

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Vs: Jes!
« Vastaus #1078 : 09-08-2014, 23:12:16 »
Ymmärrän mistä puhut. Välillä tulee töissä (lastenvaatekauppa) vastaan semmosia vanhempia jotka on ihan siinä ratkeamispisteessä pentujen kiukuttelun kanssa. Useesti siinä kohtaan miettii vaan et onneks ei oo lapsia eikä aikeita semmosten hankkimiseen. Ykskin vanhempi totes ihan tosissaan et taitaa kävellä kymmenen metriä edellä ja leikkiä ettei karjuva lapsi ole sen....  ::) Muutenkin näkee ihan jäätävää käyttäytymistä ihan pieniltäkin lapsilta, joille on aina kaikki annettu periksi eikä ikinä sanottu vastaan. Pyörittävät vanhempiaan täysin oman pillin mukaan jo viisivuotiaina, mitäs sit kun ikää on kymmenen vuotta enemmän?
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1018
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #1079 : 09-08-2014, 23:38:23 »
Ovela konsti, zilah. Ainakin siihen asti, kunnes muksu hoksaa jutun jujun ja karkaa pöksyistään. xD

Onnea mini-rimpsin saavutuksesta! :D Kohta se pistää vauhtia varpaisiin ja sitten ei mamma-rimps pysy enää perässä. :)