Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 166094 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1155 : 13-10-2014, 20:46:20 »
Ei mikään hyvä koskaan näy telkusta. :P

Poissa Antelope

  • anti
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 85
Vs: Jes!
« Vastaus #1156 : 13-10-2014, 20:53:52 »
^ Ei niin. :P Jos haluu kattoa mitä tahansa urheilua niin pitää ostaa kaikki maholliset maksukanavat.......

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #1157 : 19-10-2014, 18:49:57 »
Tarvitaan yksi fifiläinen, jolla on maksukanavat! Sitten muut voi skypen ryhmäpuhelun kautta katsoa matsia ja jee jee mikä miitti!

Jee, tulin just treffeiltä kotiin ja siellä oli varsin mukavaa. Nää oli nyt kolmannet vaiko neljännet treffit tänne tultuani, mutta aiemmilla kerroilla ei ole ollut kemiaa tai mitään yhteistä... Yritän pitää matalaa profiilia, mutta kuvittelen varmaan nukkumaan mennessäni meidät kulkemassa auringonlaskuun rannalla käsi kädessä  :-[ :-X
Hävettää silti olla tälläinen uuno. En vieläkään tajua mitään etikettijuttuja, enkä varsinkaan tajua HK expatkuplan poskisuudelmia, jotka ei mitenkään vastaa ranskalaisia.  Tää mies oli siis sangen viehättävä (pitkä, timmi ja tyylikäs) ja se kumartui puoleeni ja tokaisi että "we shall see again." jolloin minä taannuin 13-vuotiaaksi ja tönkötin takaisin, että "you too", kunnes tajusin, että väärä vastaus, jolloin punastuin ja olisin marssinut pois, mutta koska oli kuuma, mun selkä oli hirveen hikinen, niin jouduinkin perääntymään kääntymättä. Ei taida tulla toisia treffejä...

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1158 : 21-10-2014, 14:38:09 »
Vahingonilo on ehkä ilkeä syy sanoa Jes! mutta kun ottaa huomioon TE- toimiston minulle aiheuttamat ongelmat, niin annettakoon se minulle anteeksi.

Tänään sattui melkoisen herkullinen tilanne. Minä olin nimittäin täysin unohtanut katkaista työnhakuni ja olin siis TE- toimiston kirjoissa yhä työnhakijana. Ja niinpä minulle soitti sieltä tantta, ja kertoi työtarjouksesta. Minuun iski pikkupiru, ja kysyin ihan muina miehinä, että ai niinkö, ja että kerro lisää.  ;D

Tarjottu työ olisi kestänyt vajaan kuukauden, työtunteja viikossa reilu 10. Ja tietysti niin hevon kuusessa, että matkoihin yhteen suuntaan olisi mennyt melkein kaksi tuntia. Minä sitten ilmoitin tyynen rauhallisesti, etten ota työtä vastaan. Tantta alkaa vaahdota ja uhkailla että laittavat minut karenssiin. Ja minä siihen, että siitä vain. Tosin minun pitänee katkaista se työnhakuni, koska olen jo saanut ihan kokopäivätöitä ja täysin ilman puljunne apua.

Toisessa päässä tuli täysin hiljaista, ja minä hilpeästi toivottelin hyvät päivänjatkot.  ;D

Okei, olen ilkeä, mutta jos tantalla olisi ollut edes hiukan asiallisempi asenne, niin minäkin olisin saattanut ilmoittaa asiasta kohteliaammin.



zilah

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #1159 : 25-10-2014, 16:49:14 »
^Ei tuo nyt vielä ihan hirveän ilkeältä kuulosta. Ymmärrän hyvin inhon TE-toimistoa kohtaan. Miten tuntuu, ettei siellä kukaan saa asiallista palvelua.

Uuh, mulla on pudonnut paino kahdessa kuukaudessa viisi kiloa. Iloinen yllätys vaa'alla käydessä! Tosin kesällä painoa taisi kertyä saman verran... Oletan tietenkin, että se edelleen itsestään putoaa samaa tahtia, syömisistäni riippumatta, niin että olen ensi kesänä upeassa rantakunnossa!  ;D

Poissa Antelope

  • anti
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 85
Vs: Jes!
« Vastaus #1160 : 07-11-2014, 09:29:05 »
Mun isi on paras.

Koska se on ostanut liput fucking Karjala-turnaukseen. Ja tänpäiväseen peliin, missä on helkkari soikoon SAKU KOIVU. Ja huomiselle kans. Kaksi päivää lätkää livenä.

<3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1161 : 09-11-2014, 18:16:16 »
Kai otit kuvaa kännykkäkameralla ja lähetät mulle, jos uhkailen, kiristän ja lahjon pyydän kauniisti?

Jes! Selvisin melkein ehjänä viikonlopusta! Enkä törmännyt kuin melkein Ville Peltoseen ja kävellyt kuin melkein sisään ruotsalaisten kiekkoilijoiden kokoustilaan. Jos olisin tiennyt, että mut ängetään samaan paikkaan, olisin hitto mennyt paikalle jo edellispäivänä ja jäänyt pitempään.  ;D Häpeä vaan todeta, että tietämykseni ja tuntemukseni on niin surkea, etten tunnistanut eilisiltana vastaan kävelleestä Tre Kronor -ryhmästä ketään enkä myöskään tunnistanut Suomipipoista kuin Antti Pihlströmin.  ;D Juu, seuraan muka lätkää.... ::)

Poissa Antelope

  • anti
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 85
Vs: Jes!
« Vastaus #1162 : 09-11-2014, 20:53:06 »
Totta kai. Lähinnä mä kuvailin sitä herra Koivun selkää tosin... ;D Haha, mä en ikänä tunnista ketään muita ruotsalaispelaajista kuin Sedinit ulkonäöltä. Feil.

Asdfghjkl. Istuttiin just Suomen vaihtoaition edessä ja silti ei millään saanut hyviä kuvia! Olihan se pelillisesti ihan löllöä, mutta ihan huippua silti. Ja siellä esiintyi Pete Parkkonen, joka näytti lähinnä kärsivältä kun lauloi niin tunteella, lol. Oli kanssa aika söpöä, kun joku pieni poika pyysi Sakun Anaheimin-paita kädessään nimmaria roikottamalla sitä vaihtoaitioon ja vaikka ensiksi Saku huitoi sitä pahoitellen pois, loppujen lopuks se kuitenkin kirjusti nimensä siihen, kun se poika alkoi lähestulkoon itkeä. <3 (Tosin toi tietysti aloitti sen rumban, että isot miehetkin seisoi siellä pleksin takana roikottamassa paitojaan. ;D)

Ja heiiii! Tänään on isänpäivä! Ootteko tehnyt jotain mukaisaa? :)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #1163 : 09-11-2014, 22:38:07 »
Enkä törmännyt kuin melkein Ville Peltoseen ja kävellyt kuin melkein sisään ruotsalaisten kiekkoilijoiden kokoustilaan.
XDDDDDDDDDDDDDDD




Joo, oon tehnyt tosi kivaa koko päivän, perhanan budjettivertailut :F ei oo sunnuntaielämää tämmöinen ei :F
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 71
Vs: Jes!
« Vastaus #1164 : 10-11-2014, 01:00:51 »
Mun isi on paras.

Koska se on ostanut liput fucking Karjala-turnaukseen. Ja tänpäiväseen peliin, missä on helkkari soikoon SAKU KOIVU. Ja huomiselle kans. Kaksi päivää lätkää livenä.

<3
Niin ja mokoma menit kiusaamaan mua mun naamakirjan seinälle siitä!

Poissa Antelope

  • anti
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 85
Vs: Jes!
« Vastaus #1165 : 10-11-2014, 09:03:50 »
En mä kiusannut sua, Keiju-pieni. Se oli... ilmoitusluontoinen piilohehkutus. ;D

Poissa Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 71
Vs: Jes!
« Vastaus #1166 : 10-11-2014, 19:57:15 »
En mä kiusannut sua, Keiju-pieni. Se oli... ilmoitusluontoinen piilohehkutus. ;D
OLI SE SAATANA! : D Perkele ja vielä sellasella, mistä tiiät mun tykkäävän nih!

Poissa Antelope

  • anti
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 85
Vs: Jes!
« Vastaus #1167 : 12-11-2014, 08:25:57 »
En mä kiusannut sua, Keiju-pieni. Se oli... ilmoitusluontoinen piilohehkutus. ;D
OLI SE SAATANA! : D Perkele ja vielä sellasella, mistä tiiät mun tykkäävän nih!
Tiiän, että kuitenkin rakastat mua! <3

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #1168 : 13-11-2014, 18:08:26 »
Elämä on aika jee!

Kaveri sai esikoisensa! Olin melkein alkaa pillittämään liikutuksesta! En kestä ettei olla enää ala-asteikäisiä.

Mulla on vipinää miesmallin kanssa! Se on vähän liiankin nätti jo, ei tässä tiedä mihin katsoisi Tästä miesten tapailusta on tullut joku leikki, jossa avataan saavutuksia...

Essee on hyvällä mallilla! ...Siis hyvässä tilassa, ei tuolla edellisellä miekkosella.

Viime viikolla olin ekaa kertaa elämässäni sademetsässä ja vieläpä yöllä!

Tosi läheinen kaveri lukioajoilta asuu vaan puolen tunnin päässä ensi kesään saakka! Tosin hänen luokseen päästäkseni tarvitsen viisumin, mutta mitäs pienistä!

Söin just ananaskookospaahtoleivän, koska nam. No okei, söin kaksi. Olisi mennyt varmaan viisikin.

Ja ostin vahingossa kaupassa kolme pussia sipsejä, koska en osaa kiinaa... En tiedä onko se jes, mutta ihan hyviä ovat.

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #1169 : 20-11-2014, 14:01:52 »
^Uutiset kuulostaa niin hyvältä, että eihän tässä voi kuin hymyillä - eikä vähimpänä sipseille :D Mäkin olen huomannut, että vauvoja ja häitä vain tippuilee kaikkialta.