Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 166144 kertaa)

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Jes!
« Vastaus #1185 : 15-12-2014, 15:52:13 »
Kyllä sitä tulee aina hyvälle mielelle, kun törmää siihen, että oikeasti kivoja ihmisiä on olemassa. Siis muuallakin kuin tällä foorumilla ja hyvissä ystävissä! Työkaveri toi mulle jänispaistin ja vielä ihan ilmaiseksi! :) Mää olen kaivannut riistaruokia koko aikuisikäni, koska kotona ei koskaan mitään muuta syötykään, enkä oikein ole vieläkään tottunut kaupan lihan makuun. En kyllä muutenkaan ole kovin innoissani mahdollisesti elävältä kaltatuista häntänsä toisiltaan syöneistä sioista ynnä muista lihan kasvatukseen liittyvistä eettisistä epäkohdista. Mutta joo, JES jänöjussista ja ihkusta työkaverista!  :)

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Jes!
« Vastaus #1186 : 16-12-2014, 12:24:08 »
Siis muuallakin kuin tällä foorumilla ja hyvissä ystävissä!
no niin, yhteen ääneen: awwwws.

Mutta kivoja ihmisiä kieltämättä on, mäkin olen huomannut. Niitä on pomppinut elämään aika runsaasti viime aikoina. Se on kivaa.

Nauti jäniksestä! Ja pidä pottus ;)

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #1187 : 18-12-2014, 11:49:40 »
Jänispaisti kuulostaa tosi hyvältä!

Oih, huomenna saan peiton! Täältä lipeää vaihtareita kotiinsa ja jotkut yrittää myydä roskaansa ihan naurettavaan hintaan, mutta osa on myös tajunnut, että ehkä ketään ei kiinnosta maksaa jostain parista vessapaperirullasta. Saan joltain tytöltä kaks tyynyä ja peiton, mikä on ihan huikeaa, koska olen nukkunut tähän mennessä lakanan ja lentokoneviltin avustamana. Kylmä tulee öisin :D Olin tänään jo ostamassa peittoa, mutta rahat ei riittäneet... Yllättäen jos on 20€ rahaa mukana, sillä ei välttämättä saa lounaan ja hiustenleikkuun lisäksi paljon pullaa ja kahvia kummempaa.  ;D :-[

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Jes!
« Vastaus #1188 : 18-12-2014, 13:35:19 »
Jänispaisti oli tosi hyvää ja siinä oli syötävääkin yllättävän paljon! :)

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #1189 : 24-01-2015, 11:09:40 »
JEEEE ostin liput Malesiaan ensi kuukaudeksi! Johan tässä ollaan kotona oltukin kaksi viikkoa. Laksa, olen tulossa!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1190 : 12-04-2015, 10:11:43 »
JESSS! Nämä saamarin onnettomat urvelot eli toisin sanoen Pittsburghin pingviinit selvisi pudotuspeleihin!  ;D ;D Olin jo ihan varma, että niin ei käy. Että osaa ollakin kivaa tämä jääkiekon seuraaminen, kun ei mistään tule mitään. Oikeastaan siinä on kyllä oma hupinsa.  ;D

Hah! Olin oikeassa siinä, että Jamie Benn voittaa pistepörssin. Sanoin mun veljelle pari päivää sitten, että Benn voittaa pistepörssin ja niinhän se teki. Veljeltä meni kyllä totaalisesti ohi mun kommentti, että se ja Tyler Seguin ovat löytäneet toisensa.  ;D Olen yrittänyt sille syöttää tuota jo moneen kertaan, mut ei se tajua.

//Ai niin Benn näytti Seguinille kapteenin ottein esimerkkiä sen jälkeen, kun Seguin joutui kattomaan penkiltä, koska se oli myöhästynyt harjoituksista.  ;D ;D Okei, en jauha enää tänään mitään änäristä, mutta luultavasti lähiaikoina taas lisää, kun New York Rangers kyykyttää Pingviinejä. Yrittäkää kestää.
« Viimeksi muokattu: 12-04-2015, 10:17:21 kirjoittanut Voldemort »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1191 : 25-04-2015, 23:24:32 »
JES!

Olipa ihan mahtava työpäivä tänään! Yksi firman uusista työntekijöistä osoittautui oikeaksi koneeksi!  ;D Vaikka kiirettä olikin, niin oli kyllä silkkaa juhlaa tehdä töitä, kun kerrankin ei tarvinnut vahtia mitä toinen tekee ja silkkiä sen jälkiä.

Noita kun vois kloonata sellaset kymmenen näin ensi alkuun, niin kyllä olis heleppoa tää elämä. <3



zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1192 : 07-05-2015, 10:52:45 »
Woohoo!!!

Olen nero!!!  ;D

Ei kun siis nyt on vaan niin nerokas olo, kun läpäisin ensimmäisen yritysjuridiikan kurssin.  ;D ;D

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Jes!
« Vastaus #1193 : 09-05-2015, 21:20:47 »
Just tässä, just nyt, kaikki on oikein hyvin <3
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Jes!
« Vastaus #1194 : 11-05-2015, 10:05:35 »
Minun ja pennun ekat näyttelyt meni hienosti, Sulo oli VSP. Huomautuksia litteistä käpälistä ja trimmauksen tyylistä ja viimeistelystä. Muutoin paljon kehuja.

Seisomista saa harjoitella runsaasti, mutta liikkuminen meni hienosti! Eli käsillä on hyvin lupaava koira, jonka suurimmat puutteet voidaan korjata työllä.

Voitettiin Sulon näyttelykoiraksi valittu velikin, hehehe. Sulolla oli puolet enemmän turkkia ja tuplasti menohaluja kehällä. Minun Sulo on niin kaunis ja kiltti ja viisas ♥

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1195 : 11-05-2015, 13:12:57 »
Onnea, Peccantis. Minkä rotuinen tämä tuleva näyttelytykkisi on?


zilah

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Jes!
« Vastaus #1196 : 12-05-2015, 12:27:43 »
Kiitoksia zilah :D

Monsieur Sulo on keskikokoinen villakoira ^___^



häshtääg näyttelypuudeli


Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #1197 : 12-05-2015, 21:14:13 »
Heh! Tuo tukka on ihana! <3

Itse ehkä pidän enemmän hieman... hmm. Sanotaanko, että luomummista koirista, mutta ne vähät villakoirat mitä on vastaani tullut, ovat olleet mukavia kavereita. Luonteeltaan hyvinkin sellaisia, joista pidän. Muuten mieltymykseni menevät sekä koirissa että miehissä niin, että mitä isompi, sen ihanampi. Tässä oma mussukkani:

Tuo kun läiskäsee kuolasen pusun keskelle naamaa, niin totisesti tietää olevansa rakastettu. <3

zilah
« Viimeksi muokattu: 12-05-2015, 21:26:34 kirjoittanut zilah »

Poissa Antelope

  • anti
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 85
Vs: Jes!
« Vastaus #1198 : 18-05-2015, 18:56:14 »
Jes, kiitos Voldemortin pääsin kirjautumaan jälleen sisään, vaikka olin unohtanut salasanani!! :D

Ja jes myös siitä, että ylihuomenna alkaa koeviikko, mikä tarkoittaa sitä, että mulla alkaa kesäloma käytännössä ensi viikon maanantaina!

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #1199 : 18-05-2015, 23:20:17 »
Jes!!!

En ole vieläkään jakanut tämänpäiväistä propagandaani täällä! Kiitos vaan, Nappeli, tuosta kuvasta. Se samalla sekä antoi että vei mun mielenrauhan.  ;D Ja tämän myötä voin lainata taas pitkästä aikaan Saku Koivun sanoja: Tällaista tunnetta jääkiekkoa kohtaan en ole kokenut. Vai miten se lainaus nyt meni? ;D Tämä päivä on ollut varsin valaiseva monessakin suhteessa.

Toinen lempparilainaus voisi olla Kummelin oikea vastaus on Kanada.  ;D