Kirjoittaja Aihe: Jes!  (Luettu 166069 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #120 : 30-08-2010, 14:35:45 »
Onneksi olkoon! Mihin kouluun sä nyt pääsit ja mikä susta nyt tulee?  :)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Jes!
« Vastaus #121 : 30-08-2010, 16:08:56 »
Huiiii, onneksi olkoon zilah!! \o/



Joo, mikä susta tulee isona? :)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1018
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Jes!
« Vastaus #122 : 30-08-2010, 16:54:31 »
Onnea zilah! :D Nyt vain opiskeluintoa ja -iloa!

Paikalla zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #123 : 30-08-2010, 17:40:14 »
Kiitosta vain onnitteluista. Mitä taas tuohon opiskelualaan tulee niin... näin julkisesti sanon vain, ettei sillä ole mitään tekemistä musiikin kanssa.  ;)


zilah

Paikalla zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #124 : 14-09-2010, 21:44:50 »
Floodausta... mutta nyt on pakko.

Niin vain minun elämäni tulee muuttumaan täysin. Niin kokonaan, että tuskin uskon sitä vielä todeksi. Vaikka muutos pelottaa, tämä on askel parempaan suuntaan kaikin tavoin.  Asiat järjestyvät niin nopeasti ja helpon tuntuisesti, että tuntuu miltei uskomattomalta, varsinkin kun ajattelee, miten toisenlaiselta kaikki näytti vielä kuukausi sitten.

Joka aamu herätessäni ihmettelen, miten rintaani vuosia puristanut vanne on kadonnut aivan kuin sitä ei olisi ollutkaan ja ensimmäisen kerran vuosiin minä olen aidosti onnellinen. Odotan jo ensi kevättä, jolloin onneni on täydellinen ja pääsen viimein rakentamaan elämäni juuri sellaiseksi kuin itse tahdon.

Ja tämä päivä on eräänlainen merkkipaalu sekin: minulla on vihdoin tietokone vain minun yksityisessä käytössäni ja kaikki tiedostoni yksin minun käsissäni, salasanan takana. Saan pitää desctopilla täsmälleen niin rietasta kuvaa kuin tahdon!  :D Ensimmäisenä ko, aitiopaikalle pääsi komeilemaan Sherlock Holmes pukeutuneena pelkkään silinteriinsä... :D Tunnustan, olen heikkona viktoriaanisen ajan komistuksiin.



zilah


Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Jes!
« Vastaus #125 : 21-09-2010, 02:12:49 »
Nyt ei voi sanoa muuta kuin purrrr. <3

Olen tietoinen (tai peloissani) siitä, että tämä on vain saippuakuplan tapainen mullistus, ohikiitävä poikkeustila, mutta äwäwä. Kolmen vuoden jälkeen eräs ihminen viimein juttelee mulle taas. Olen yrittänyt muutaman kerran vuodessa saada kontaktia, mutta vastaukset ovat aina olleet yhden sanan luokkaa, ja käteen on jäänyt vain entistä pahempi mieli.

Voi luojat kuinka mulla onkin ollut ikävä! Iski niin lämmin fiilis ettei mitään rajaa. Tuitui.

Ps. zilah, kuulostaa ihanalta! :> Onnea elämän mullistuksiin ja opiskeluihin!
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Jes!
« Vastaus #126 : 21-09-2010, 14:46:25 »
Sonatan paidat mulle ja kullalle sekä seinälippu on mennyt postiin!!!! Paree olis tulla ennen kuin mä kerkeen lähteen viikoksi takasin Lapualle YO-kirjotuksiin.

Poissa Lavande

  • Vapaamatkustaja
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 878
Vs: Jes!
« Vastaus #127 : 23-09-2010, 18:22:57 »
JES! Tiliotteeni näyttää vihdoinkin siltä, että minä matkustan ensi vuonna kakkoskotiin. Ja tapaan kaikki kaverit. Tai ainakin ison osan. Ja sukulaiset ja syön hyvää ruokaa ja ostan rihkamaa ja kylven. Ja vien tuliaisia ja tuon tuliaisia ja unohdan kaiken kamalan. Ehkä sitten pystyn nukkumaan öisin kunnolla :) Voiton puolella ollaan, mutta loppuvuosi menee ankarassa köyhäilyssä (no ei mitään uutta...) ja ensi kevät varmaan kanssa. On ollut ehkä elämäni kamalin kesä töissä ja kevät kanssa, mutta millään ei ole väliä kun näkyy valoa tunnelin päässä tai aurinkoa horisontissa, miten sen nyt ottaa :D Jaksaa hymyillä kun keskittyy tulevaan.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #128 : 24-09-2010, 10:57:24 »
Lainaus
Kolmen vuoden jälkeen eräs ihminen viimein juttelee mulle taas. Olen yrittänyt muutaman kerran vuodessa saada kontaktia, mutta vastaukset ovat aina olleet yhden sanan luokkaa, ja käteen on jäänyt vain entistä pahempi mieli.


Onko se joku sellainen, jonka mäkin oon nähnyt+ Joo, uteliaisuus iski kauheana.  :D

zilah, aika ihanaa että asiat näyttävät nyt valoisammilta. Joskus ne isot ja vaikeat muutokset on kumminkin todellakin hyväksi. Tsemppiä sulle edelleen.  :D

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Jes!
« Vastaus #129 : 24-09-2010, 14:51:45 »
Lainaus
Kolmen vuoden jälkeen eräs ihminen viimein juttelee mulle taas. Olen yrittänyt muutaman kerran vuodessa saada kontaktia, mutta vastaukset ovat aina olleet yhden sanan luokkaa, ja käteen on jäänyt vain entistä pahempi mieli.


Onko se joku sellainen, jonka mäkin oon nähnyt+ Joo, uteliaisuus iski kauheana.  :D

Haha, itseasiassa kyllä vain, entisiä finiläisiä. :D

Finin porukka taitaa olla se mikä on eniten vaikuttanut elämääni, joten ei niistä raaskisi millään päästää irti.
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Paikalla zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #130 : 30-09-2010, 16:47:27 »
JESJESJESJESJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :D :D :D :D :D

Tiukka koeputki takana, mutta uurastus kyllä kannatti! Jokaikinen koe meni läpi ja muutenkin elämä on kerrassaan ihanaa juuri nyt!!!!!!!!!




zilah

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Jes!
« Vastaus #131 : 30-09-2010, 18:28:19 »
zilah, kuulostaapa hyvältä! :">

Yay, kärräsin juuri Tiimarista miljoonia tarroja ja tarravihkoja! *hyppii riemusta* Ja ihan tosissani väitän, että nämä on tarpeellisia työn puolesta - harmi vaan etten raaski luopua yhdestäkään tarrasta.  ;)

Myyjä kyllä katsoi mua pitkään kun kysyi tuleeko tarravihko pojalle vai tytölle, ja hihkaisin riemuissani että mullehan se tuleepi!
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Vs: Jes!
« Vastaus #132 : 04-10-2010, 23:03:15 »
Ei enää yo-kokeita! Ja pääsin takaisin kultani kainaloon. Lisäksi. Sonatan Live DVD:n kommenttiraita on parhautta. Ei elämä. Aikuset miehet heittivät läppää ku pikkukoltiaiset.

Paikalla zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2509
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Jes!
« Vastaus #133 : 05-10-2010, 02:11:27 »
Ool rait.

Kai se on aika paljastaa, mitä elämässäni on ollut tekeillä.

Niin vain minä, zilah, siirapin runsaudensarvi ja ihminen joka uskoo ikuiseen rakkauteen... menee ja ottaa avioeron. Ja on vieläpä onnellinen siitä.

Käytännön asiat ovat olleet raskaita hoitaa, samoin kuin se, että murennamme ympärillämme olevien ihmisten uskon ikuiseen onneen.

Me olimme unelmapari kaikella tapaa. Olimme yhdessä kauan ja suuren osan siitä täysin onnellisina. Mutta viime vuodet olivat yhtä helvettiä, sen myönnän nyt.  Olen luonteeltani uskollinen, jopa liiankin. Vaikeinta tässä oli myöntää itselleen se, että on epäonnistunut. Että oikeasti tahdon eroon ihmisestä, jota kerran lupasin rakastaa. Ja kyllä minä häntä vieläkin rakastan. Ystävänä ja ihmisenä. Sillä kohta ex-mieheni on oikeasti hieno ihminen, mutta pelkkä ajatuskin hänen kanssaan jatkamisesta puistattaa. Me tahdomme elämältä niin eri asioita, että ne jatkuvat kompromissit näännyttävät meidet molemmat. Ja vaikka meillä on ollut hyviäkin aikoja ihan loppuun asti, niin silti päätöksemme ei muutu. Tämä on lopullinen.

Mieheni, kohta eksäni. Sinä et tule lukemaan tätä koskaan, sillä tämä puoli minun elämässäni tulee jäämään sinulta ikuisesti pimentoon. Ja siltikin tahdon sanoa tämän:  minä rakastan sinua paljon, ja siksi päästän sinusta irti.




zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Jes!
« Vastaus #134 : 05-10-2010, 16:28:55 »
Noi tuollaiset ratkaisut on aina isoja juttuja ja monesta asiasta kiinni, mutta luultavasti se sisäinen ääni ja tunne on se, jota kannattaa noudattaa. Kasvava ahdistus käy raskaaksi ja lamauttaa ja vaikeiden asioiden jälkeen elämä voi olla parempaa ja helpompaa. Niitä vaikeita ratkaisuja vaan kovin mielellään (ainakin itse) lykkää ja lykkää kunnes on pakko. Niitä lykkää, koska ei ole varma jaksaako niiden läpi kulkea. Alun perin ei ole varma edes omista arvioistaan, vaikka alkaisi olla varma tunteistaan. Ja luulisin, että on sulle varsin vapauttava tunne, kun voit harrastaa näitä tiettyjä asioita miettimättä sitä, että jääkö niistä jälkiä tietokoneelle. ;D